Gå til innhold

Sko og badesko str 16-17. HVOR???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg var hadde aldri hørt om sko ned i den størrelsen desverre. Har dere prøvd sko i feks str 18 i butikk?

Skrevet
23 minutter siden, Minlillelykke skrev:

Der jeg var hadde aldri hørt om sko ned i den størrelsen desverre. Har dere prøvd sko i feks str 18 i butikk?

Takk for at du spurte! :smilyblomst:

Ja vi prøvde å flere... Sandaler i størrelse 18 var nesten 3 cm for store :dry: de andre skoene så ut som at de var ca 2,5 cm for stor.

Så langt har det jo vært ok med en lita jente. Vi kan nemlig bruke str 56/62 i bodyer og bukser enda :fnise: så vi får brukt ullklærne lenge! Hun har brukt flere av klærne hun har nå i godt over 7 mnd...

AnonymBruker
Skrevet

Dere som mener sko er unødvendig, når barnet går mer enn det krabber så skal barnet ha sko. Å gå ute på grusen for en liten fot i sokkelesten er ikke godt for en liten fot. 

Sklisokker i varme på en sandstrand er svett og varmt, de sokkene puster dårlig. 

TS, ring til Ecco i Laguneparken, jeg mener det var der jeg så små sko for ca ett år siden etter å ha vært på jakt etter små sko lenge og ha kjøpt på ebay. 

Anonymkode: 1a915...a12

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som mener sko er unødvendig, når barnet går mer enn det krabber så skal barnet ha sko. Å gå ute på grusen for en liten fot i sokkelesten er ikke godt for en liten fot. 

Sklisokker i varme på en sandstrand er svett og varmt, de sokkene puster dårlig. 

TS, ring til Ecco i Laguneparken, jeg mener det var der jeg så små sko for ca ett år siden etter å ha vært på jakt etter små sko lenge og ha kjøpt på ebay. 

Takk for tips! Jeg sjekket ecco sine nettsider, der vra minste størrelsen 19 :( men det kan jo være det finnes noen modeller som ikke ligger på nettsiden? Jeg kan uansett ringe dem å spørre :) 

AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, June 13, 2017 den 19.56, Skogkløver skrev:

Takk for tips! Jeg sjekket ecco sine nettsider, der vra minste størrelsen 19 :( men det kan jo være det finnes noen modeller som ikke ligger på nettsiden? Jeg kan uansett ringe dem å spørre :) 

Beklager jeg husket feil. Det var en butikk ved siden av ecco, og den er selvfølgelig borte nå. 

Men her har de sko i størrelse 15 og oppover http://www.sarenza.no/store/product/gender/list/view?gender=3&size=15&size=16&sub_gender=12 Jeg har nettopp bestilt sko fra dem, og er litt spent på hva jeg får. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...