Minlillelykke Skrevet 13. juni 2017 #21 Skrevet 13. juni 2017 Der jeg var hadde aldri hørt om sko ned i den størrelsen desverre. Har dere prøvd sko i feks str 18 i butikk?
Skogkløver Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #22 Skrevet 13. juni 2017 23 minutter siden, Minlillelykke skrev: Der jeg var hadde aldri hørt om sko ned i den størrelsen desverre. Har dere prøvd sko i feks str 18 i butikk? Takk for at du spurte! Ja vi prøvde å flere... Sandaler i størrelse 18 var nesten 3 cm for store de andre skoene så ut som at de var ca 2,5 cm for stor. Så langt har det jo vært ok med en lita jente. Vi kan nemlig bruke str 56/62 i bodyer og bukser enda så vi får brukt ullklærne lenge! Hun har brukt flere av klærne hun har nå i godt over 7 mnd...
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #23 Skrevet 13. juni 2017 Dere som mener sko er unødvendig, når barnet går mer enn det krabber så skal barnet ha sko. Å gå ute på grusen for en liten fot i sokkelesten er ikke godt for en liten fot. Sklisokker i varme på en sandstrand er svett og varmt, de sokkene puster dårlig. TS, ring til Ecco i Laguneparken, jeg mener det var der jeg så små sko for ca ett år siden etter å ha vært på jakt etter små sko lenge og ha kjøpt på ebay. Anonymkode: 1a915...a12
Skogkløver Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #24 Skrevet 13. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som mener sko er unødvendig, når barnet går mer enn det krabber så skal barnet ha sko. Å gå ute på grusen for en liten fot i sokkelesten er ikke godt for en liten fot. Sklisokker i varme på en sandstrand er svett og varmt, de sokkene puster dårlig. TS, ring til Ecco i Laguneparken, jeg mener det var der jeg så små sko for ca ett år siden etter å ha vært på jakt etter små sko lenge og ha kjøpt på ebay. Anonymkode: 1a915...a12 Takk for tips! Jeg sjekket ecco sine nettsider, der vra minste størrelsen 19 men det kan jo være det finnes noen modeller som ikke ligger på nettsiden? Jeg kan uansett ringe dem å spørre
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #25 Skrevet 14. juni 2017 På Tuesday, June 13, 2017 den 19.56, Skogkløver skrev: Takk for tips! Jeg sjekket ecco sine nettsider, der vra minste størrelsen 19 men det kan jo være det finnes noen modeller som ikke ligger på nettsiden? Jeg kan uansett ringe dem å spørre Beklager jeg husket feil. Det var en butikk ved siden av ecco, og den er selvfølgelig borte nå. Men her har de sko i størrelse 15 og oppover http://www.sarenza.no/store/product/gender/list/view?gender=3&size=15&size=16&sub_gender=12 Jeg har nettopp bestilt sko fra dem, og er litt spent på hva jeg får. Anonymkode: 1a915...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå