Donnie Darko Skrevet 3. januar 2005 #1 Del Skrevet 3. januar 2005 "snakker vi om oralsex utført på det mannlige kjønn så er det faen ikke mye å kunne. " Ei jente.. Er det dette som er den vanlige oppfatningen blant jenter der ute? Hun som sa dette var ikke en fjortis eller noe men godt oppe i 20 åra. Dette har jeg egentlig også hørt fra flere jenter. Hvis det er så forbanna enkelt så hvorfor er det da så få som får det til bra? Mange vil sikkert si at "dere menn er da ikke så flinke dere heller". Jeg tror at det er flere menn som fikser dette enn kvinner. Mye fordi kvinner har lov til å stille krav i sexlivet i en mye større grad enn menn. VI blir bombardert hele tiden om hvordan og hvilke teknikker vi skal bruke. Og mange gutter er jo veldig interisert i slik literatur i oppveksten Mens VI blir fremstillt som noen enkle sexuelle vesner. "kvinne er som et strykejern og mannen er som en lyspære" osv.. Dette er med på å ødelegge unge jenters syn på menn og sex. Ikke kom trekkende med at "jammen det kvinnelig kjønnsorgan er så mye mer komplisert". Jeg syns ikke det jeg.. Det er kun snakk om å vite hvor de forskjellige punktene er og når man vet dette så er det igrunn veldig enkelt å lete seg frem til hva en jente liker. Det virker ikke som endel kvinner har like stor innsatsvilje på dette punktet. Mange mener jo at hvis dere først har den i munnen og suger så har dere gjort en kjempeinnsats! og da kan dere ikke bare forvente men kreve at mannen skal gi dere klitorisstimulanse og g-punkt orgasme. Henger dette på greip? Hva hvis vi menn skulle begynne å kreve at alle kvinner skal deepthroate som et bevis på deres prestasjonsevne? "hallo herr mannsgris." Ville vært dekkende for denslags. Nå sier jeg ikke at dette gjelder ALLE men de fleste. Og det er også denne virkeligheten jeg opplever blir beskrevet i media. kjør debatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #2 Del Skrevet 3. januar 2005 Vi jenter forventer faktisk ikke at mannen skal gi oss orgasme ved å slikke. Det er det nemlig svært få menn som klarer, så det høres omtrent ut som et eventyr. Menn tror det er nok å bare dyppe tungen sin og kave vilt der nede mens det lyser gjennom at han er dødsfortviklt og egentlig kunne tenke seg å være et annet sted. Eller ennå verre: mannen (gutten kanskje...) insisiterer på å ha et eller annet lys rett inn i skrittet til jenta, slik at han kan granske hva som er der. Finnes det noe mer nerdete? Menn sucks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2005 #3 Del Skrevet 3. januar 2005 Uff så dårlege sex-erfaringar de har då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2005 Vi jenter forventer faktisk ikke at mannen skal gi oss orgasme ved å slikke. Det er det nemlig svært få menn som klarer, så det høres omtrent ut som et eventyr. Menn tror det er nok å bare dyppe tungen sin og kave vilt der nede mens det lyser gjennom at han er dødsfortviklt og egentlig kunne tenke seg å være et annet sted. Eller ennå verre: mannen (gutten kanskje...) insisiterer på å ha et eller annet lys rett inn i skrittet til jenta, slik at han kan granske hva som er der. Finnes det noe mer nerdete? Menn sucks! stakkars deg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 3. januar 2005 Uff så dårlege sex-erfaringar de har då... NÅ har jeg det meget bra.. jeg snakker ikke om alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 3. januar 2005 #6 Del Skrevet 3. januar 2005 Vel, er ikke helt sikker på om jeg skjønte problemet til trådstarter helt. Du mener vi jenter er for lite oppfinnsomme? Selv syns jeg det er vanskelig å suge. Blir fort mye av det samme selv om jeg prøver alt jeg makter og bruker masse fantasi. Det er mulig dette trådstarter ikke liker??? Har prøvd ut forskjellige greier, men det er ikke alltid samboer liker det jeg er helt sikker på at han bør like osv. Blir jo litt vanskelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaori Skrevet 4. januar 2005 #7 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei Donnie Darko! tror det blir sterk generalisering å si sånt, jeg kunne funnet på å sagt nøyaktig det samme! Bare omvendt.. Men kansje noe av fokuset du snakker om går ut på at fler og flere jenter faktisk går ned i det hele tatt og at det er en bra utvikling. For jeg vet ikke om du har tenkt noe over det, men det skal mye mindre til for at en gutt går ned på ei jente, enn omvendt. Men jeg tror ting forandrer seg, og at jentene tør mer og vil mer. Men jeg ville aldri påstått at det var piece of cake å suge noen, alle har jo forskjellige preferanser og hva de liker og sånt. Samme som det ikke er noen enkel sak for en gutt å slikke ei jente. Selv om du mener det er enkelt, så er det så langt i fra det. Tror begge kjønn kan le litt av fortvilte forsøk fra et annet kjønn om å tilfredstille der nede, er så lett å tro at man er dødsflink fordi ei jente/gutt likte det, mens hos neste blir det HELT annerledes igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #8 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg synes det er vanskelig og krevende å gjøre dette på kjærester. Jeg gjør det ytterst svært sjelden fordi det ikke er digg. Det har noe med at det er en absurd situasjon og krype ned for noen for så å ta deres kjønnsorganer inn i den munnen du gleder deg til å spise gourmet mat med etterpå. Det er ikke helt naturlig for å si det mildt. Jeg ser ikke nie poeng med å gjøre dette og finner det nedverdigende. Dessuten så tar alt så lang tid og er slitsomt og teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #9 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg synes det er vanskelig og krevende å gjøre dette på kjærester. Jeg gjør det ytterst svært sjelden fordi det ikke er digg. Det har noe med at det er en absurd situasjon og krype ned for noen for så å ta deres kjønnsorganer inn i den munnen du gleder deg til å spise gourmet mat med etterpå. Det er ikke helt naturlig for å si det mildt. Jeg ser ikke nie poeng med å gjøre dette og finner det nedverdigende. Dessuten så tar alt så lang tid og er slitsomt og teit. Med den innstillinga der kommer du aldri til å like det. Og du kommer aldri til å bli skikkelig god. Skal man bli god må man like å gjøre det selv. Jeg har digga det fra første stund. Helt siden jeg prøvde det etter eget initiativ da jeg var 17 år. Det er nå 21 år siden. Jeg har da noen års erfaring....og blir bare bedre og bedre. Det tar verken lang tid eller er slitsomt. Forresten oralsex er ikke kun suging. Og mannen min vil aldri kvitte seg med meg. Wonder why ( Hatt samme mannen hele tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. januar 2005 #10 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg skjønner poenget ditt Donnie og jeg tror du er inne på noe... Myten om at menn er enkle seksuelle vesen som bare vil og vil og vil hele tiden har spent bein for sexlivet mitt opptil flere ganger. Spørsmålene har jo dukket opp etterhvert: Hvis alle menn er sånn hvorfor vil han ikke alltid ligge med meg uansett, eller hvorfor er det vanskelig å suge kjæresten til orgasme, eller hvorfor kommer han ikke det øyeblikket jeg begynner å runke ham? Jeg har jo lært og forstått etter et par års praksis at menn er like forskjellige og kompliserte som vi jenter er og at det derfor krever både innsats, vilje og erfaring (og da mener jeg erfaring om hva den enekelte liker) å gjøre det godt for mannen "sin" - om det er med munn, hånd eller kjønn. Kanskje lærdommen skal være at vi forsøker å fortelle våre døtre at menn ikke er så annerledes fra deg selv og at sex er en øvelse basert på gjensidighet og tillit - at man må ønske oppriktig å gi nytelse for å få det til.. og at Hollywoodsk' filmsex er noe sprøyt! I dunno.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2005 #11 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg synes det er vanskelig jeg!! å suge en mann altså! og ikke nok med at jeg synes det er vanskelig, jeg synes menn (sånn når vi først generaliserer litt) er altfor dårlig til faktisk å ytre hva de synes er deilig og ikke! vi jenter får beskjed om at vi bare kan si hva vi vil dere skal gjøre, be om tempo, hardhet, hvor, når, hvordan. Også kroer vi oss, gjerne med litt lyd av forskjellig grad, når dere gjør det godt. men mannfolka???? ligger der stille, rører ikke en muskel, gir ikke en lyd.... man ANER jo ikke om det man gjør er godt eller ikke!! spør man, så får man kanskje beskjed om at "jo, jeg nyter"... MEN ÅSSEN FAAN SKAL MAN VITE DET DA??? Når dere bare ligger der??? :evil: Jeg liker i utgangspunktet ikke å suge, mye av grunnen til det er fordi jeg er usikker og ikke vil bevise for meg og ham at jeg ikke er god nok! Det HJELPER ikke når mannen ikke hjelper til da!!! hvorfor kan ikke DERE også si at "gjør litt mer sånn" eller si ifra litt hva dere liker, kanskje vise med kroppsspråk eller lyder at dere synes det er godt eller ikke. hadde digget å suge en mann til han virkelig så stjerner jeg, og hatt full kontroll på hans nytelse, men det er jo ikke enkelt når dere bare "ligger å nyter", helt stille og uten en lyd eller bevegelse!! :-? såh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 4. januar 2005 #12 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg synes det er vanskelig jeg!! å suge en mann altså! og ikke nok med at jeg synes det er vanskelig, jeg synes menn (sånn når vi først generaliserer litt) er altfor dårlig til faktisk å ytre hva de synes er deilig og ikke! vi jenter får beskjed om at vi bare kan si hva vi vil dere skal gjøre, be om tempo, hardhet, hvor, når, hvordan. Også kroer vi oss, gjerne med litt lyd av forskjellig grad, når dere gjør det godt. men mannfolka???? ligger der stille, rører ikke en muskel, gir ikke en lyd.... man ANER jo ikke om det man gjør er godt eller ikke!! spør man, så får man kanskje beskjed om at "jo, jeg nyter"... MEN ÅSSEN FAAN SKAL MAN VITE DET DA??? Når dere bare ligger der??? :evil: Jeg liker i utgangspunktet ikke å suge, mye av grunnen til det er fordi jeg er usikker og ikke vil bevise for meg og ham at jeg ikke er god nok! Det HJELPER ikke når mannen ikke hjelper til da!!! hvorfor kan ikke DERE også si at "gjør litt mer sånn" eller si ifra litt hva dere liker, kanskje vise med kroppsspråk eller lyder at dere synes det er godt eller ikke. hadde digget å suge en mann til han virkelig så stjerner jeg, og hatt full kontroll på hans nytelse, men det er jo ikke enkelt når dere bare "ligger å nyter", helt stille og uten en lyd eller bevegelse!! :-? såh!! skjønner veldig godt hva du mener. Dette gjelder andre veien også. Dessuten er det ti ganger mer givende å gi oralsex til en person som virkelig gir uttrykk for at det du gjør "funker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2005 #13 Del Skrevet 4. januar 2005 ... Dessuten er det ti ganger mer givende å gi oralsex til en person som virkelig gir uttrykk for at det du gjør "funker". yess!! så det ligger ansvar på den som mottar også, for å få det best for begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #14 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja menn er så trege! De bare ligger / står der og sier ingenting. De gir ingen tilbakemeldinger på hvordan det bør gjøres eller litt "instruksjon". Hadde menn ikke vært så passive hadde det sikkert ordnet seg mer. Kjipe menn, forventet å bli sugd, men gidder ikke å gi instruksjoner og gi opplæring. Hva er det for noe tull med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #15 Del Skrevet 4. januar 2005 Er vel fordi de ikke helt vet selv kanskje???? Håper at vi skal fikse biffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #16 Del Skrevet 5. januar 2005 Men da bør de ikke klage i etterkant iallefall.. Når de ikke er kapable til å fortelle hvordan de vil ha det. Mange menn har jo som kjent problemer med å verbalisere ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #17 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva slags menn har dere vært borti da, eller skal jeg si gutter? Jeg og kjæresten elsker å gi hverandre oralsex, 69 er en stor favoritt! Når jeg suger ham så merker jeg på stønningen, pusten og hans beveglser hva som funker best, og om jeg vil kan han komme på null komma svisj liksom. samme andre veien, vi kjenner hverandre og vet hva vi liker. Det er jo fordi den andre har greid å lese den andres signaler. Har aldri behøvd å kommandere eller "vise". At det er unaturlig er umodent å si, det er jo så opphissende å ha den i munnen, kjenne hvor hard den blir, å høre hvordan han nyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #18 Del Skrevet 5. januar 2005 Jøss... lurer litt på hva slags typer dere har vært sammen med. Når jeg blir tatt på, runket eller sugd, er det svært enkelt å se hva som er godt eller ikke. Jeg nyter det så vanvittig at jeg nok ikke er så voldsomt verbal av meg, men jeg viser med hele kroppen hva som bør gjøres og hvordan det bør gjøres. Og det å ligge stille? Den dagen jeg ligger stille når jeg blir "behandlet", da har jeg skikkelige problemer med ryggen! Noe jeg faktisk har et snev av nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #19 Del Skrevet 6. januar 2005 :klø: ukjennt problemstilling så lenge jeg slipper at han stikker hodet sitt mellom miine bein er vi fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #20 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg liker veldig godt å gi oralsex, men syntes det kan være vanskelig å vite hvordan dere gutta liker å bli sugd. Hardt? Mykt? Rolig? Raskt? Vil gjerne gjøre det bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå