Gå til innhold

Tips til fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fyller 30 og skal ha en stor fest. Jeg vil ha en fest litt utenom det vanlige - det kommer flere som ikke kjenner hverandre, så da er det gøy med litt aktiviteter som bryter isen.

Noen forslag til spill, leker eller aktiviteter som kan være morsomt?

Anonymkode: 58fe0...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Del inn i lag og ha quizkonkurranse!:)Det pleier å få fram prat og latter, og ikke minst konkurranseinstinkt og lagfølelse:fnise: "Gjett motivet" kan bli ganske morsomt, der motivet er zoomet inn, så eks en liten ting blir nærbilde i macro str. :)Det kommer litt an på folkene og type humor, disse tingene kan bli svært artige, men også det motsatte om det ikke treffer gjestene helt. Ølsprett er kanskje noe? (bordtennisball sprette i ølglass)Noe du også kan mht gjestene er å be de om å fortelle litt om seg selv og relasjonen deres til deg (gjerne skriv det i invitasjonen el sms i forkant, så kan hver enkelt planlegge litt i firhild til hva de ønsker å dele). Da blir det både som fortjent en hyllest til deg, samt alle blir bedre kjent med personene gjennom det de forteller! Viktig at du legger lista lavt her, noen har "taleangst", og dersom noen kvier seg for å prate, kan du gjøre det for akkurat de? Dette har jeg vært med på før, ble en morsom og hyggelig greie, alle ble litt bedre kjent av det, samtidig som det ble gjort ekstra stas på jubilantene, noe som er svært hyggelig på slik feiring!:)

Endret av Lykkehjerte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...