AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Jeg har gått på p piller i 4 år nå. Lurer på om det er "farlig" å gå på det over lengre tid? Med tanke på kreft, blodpropp, hjerteinfarkt og muligheten for å senere ikke klare å bli gravid? Min bestemor hadde blopropp når hun var 40 år men ellers er det ingen lignende sykdommer i slekta. Er det bedre å gå over til p stav fks. Har brukt p piller for å miste menstruasjon og smerte mest mulig. Håper noen kan hjelpe. Anonymkode: 97909...88e
SlemUlv Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Snakk med legen din. Ingen her kjenner verken deg, din familie eller sykdomshistorik. Jeg har gått på p-piller i 20 år nå, uten store problemer. Og ifølge min lege, så vil jeg nå muligens bli lettere gravid i min alder, en andre som ikke har gjort det. Men det gjelder MEG med min sykdomshistorie.
kvinnesnakk Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Har nettopp byttet lege til en ung mann som ikke kjenner min sykdomshistorie og er nyutdannet...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Hør med legen din Jeg tror i alle fall at risiko for blodpropp er størst de første 2 årene på p-piller, men mulig at jeg husker feil Anonymkode: edcf3...d17
SlemUlv Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 Supert, da sitter han på den nyeste forskningen. Også får du hente ut journalen din fra forrige legen din, så han får den. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå