Gå til innhold

P piller


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på p piller i 4 år nå. Lurer på om det er "farlig" å gå på det over lengre tid? Med tanke på kreft, blodpropp, hjerteinfarkt og muligheten for å senere ikke klare å bli gravid? Min bestemor hadde blopropp når hun var 40 år men ellers er det ingen lignende sykdommer i slekta. Er det bedre å gå over til p stav fks. Har brukt p piller for å miste menstruasjon og smerte mest mulig. Håper noen kan hjelpe. 

Anonymkode: 97909...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen din. Ingen her kjenner verken deg, din familie eller sykdomshistorik.

Jeg har gått på p-piller i 20 år nå, uten store problemer. Og ifølge min lege, så vil jeg nå muligens bli lettere gravid i min alder, en andre som ikke har gjort det. 
Men det gjelder MEG med min sykdomshistorie. 

Skrevet

Har nettopp byttet lege til en ung mann som ikke kjenner min sykdomshistorie og er nyutdannet... 

AnonymBruker
Skrevet

Hør med legen din :) Jeg tror i alle fall at risiko for blodpropp er størst de første 2 årene på p-piller, men mulig at jeg husker feil 

Anonymkode: edcf3...d17

Skrevet

Supert, da sitter han på den nyeste forskningen. Også får du hente ut journalen din fra forrige legen din, så han får den. 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...