AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hvor ofte dusjer du deg? Hvor ofte vasker du håret? Hvor ofte vasker du underlivet? Hvor ofte vasker du fjeset? Anonymkode: 5c34b...d9f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Bader ca. annen hver dag, vasker underlivet også de dagene jeg ikke bader, vasker håret ca. 2 ganger/uke. Dette er nok i overkant mye, men føler selv at det er nødvendig for å føle meg tilstrekkelig fresh. Anonymkode: 6cb69...157
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Dusjer hver dag. Vasker ikke håret hver dag. Kanskje annenhver dag Anonymkode: bcab5...cc8
Hjärtat Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Dusjer hver dag dersom jeg trener, hvis ikke kan det gå en dag eller to mellom. Vasker håret to-tre ganger i uka. Vasker underlivet én gang om dagen (to hvis jeg f.eks. skal bort på kvelden eller føler meg ufresh før sex f.eks.), og det samme gjelder ansiktet.
Gjest BethD Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 Dusjer ca annenhver dag, om jeg trener dusjer jeg etter trening.. Vasker ikke håret like ofte da det ikke behøver vask annenhver dag men jeg kan godt skylle det når jeg dusjer. Vasker også kroppsdeler når jeg dusjer og/eller etter behov.. Vil ikke påstå jeg er en skjetgris nei
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Dusjer daglig, kan dusje 2 ganger om dagen ved trening, mye sex osv. Vasker håret 2 ganger i uken, har eksem i hodebunnen, så kan ikke vaske oftere. Anonymkode: 63017...e0d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 Dusjer: etter hver gang jeg trener så rundt 3-4 ganger i uka, dusjer ikke etter gåturer Vasker håret: 1-2 ganger i uka Underlivet: hver morgen og kveld med klut Fjeset: hver morgen og kveld i hudpleierutinen min Anonymkode: 8d1c1...a9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå