AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Jeg har noen vinglass jeg gjerne skulle hatt flere av, men aner ikke merke og da heller ikke hvor jeg får kjøpt. Drar noen kjensel på disse? Anonymkode: 907e1...cf7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Likner en type glass de tidligere solgte på ikea. Tror ikke de er i salg lenger, de har byttet ut til nye typer. Kan også ligne en type glass som selges på europris! En stund siden jeg har kjøpt slike, men syns å dra kjensel på glasset. Kjøpt mange veldig like tidligere, til hobbybruk, glassmaling. Anonymkode: 4123e...d75
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Likner veldig på Ikea, ja. Mulig stetten er litt kraftigere enn på Ikea-glassene, og jeg kan heller ikke huske at Ikea-glassene hadde den fortykningen rundt kanten, men de kan jo fort ha hatt flere typer glass som har vært ganske like oppigjennom årene. Eller kanskje du har et hvitvinsglass, mens jeg har sett rødvinsglass? Det er jo også en ganske vanlig fasong, så det kan komme andre steder fra også. Når man bare ser et bilde på denne måten er det jo veldig vanskelig å bedømme både kvalitet og størrelse. Det har ingen merker e.l. under? Enkelte glass har fabrikkmerket frest/sandblåst/syret under stetten, noen nesten usynlig. Anonymkode: 7b1f9...6d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå