Gå til innhold

Hjelp, vinglass!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen vinglass jeg gjerne skulle hatt flere av, men aner ikke merke og da heller ikke hvor jeg får kjøpt. Drar noen kjensel på disse? :)

20170610_192347.jpg

Anonymkode: 907e1...cf7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Likner en type glass de tidligere solgte på ikea. Tror ikke de er i salg lenger, de har byttet ut til nye typer. 

Kan også ligne en type glass som selges på europris! 

En stund siden jeg har kjøpt slike,  men syns å dra kjensel på glasset. Kjøpt mange veldig like tidligere, til hobbybruk, glassmaling.

Anonymkode: 4123e...d75

AnonymBruker
Skrevet

Likner veldig på Ikea, ja. Mulig stetten er litt kraftigere enn på Ikea-glassene, og jeg kan heller ikke huske at Ikea-glassene hadde den fortykningen rundt kanten, men de kan jo fort ha hatt flere typer glass som har vært ganske like oppigjennom årene. Eller kanskje du har et hvitvinsglass, mens jeg har sett rødvinsglass?

Det er jo også en ganske vanlig fasong, så det kan komme andre steder fra også. Når man bare ser et bilde på denne måten er det jo veldig vanskelig å bedømme både kvalitet og størrelse. 

Det har ingen merker e.l. under? Enkelte glass har fabrikkmerket frest/sandblåst/syret under stetten, noen nesten usynlig. 

Anonymkode: 7b1f9...6d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...