Gå til innhold

jeg vil slutte

Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

jeg vil ikke røyke mere!jeg VIL SLUTTE!!!!!!

jeg lukter vondt, har dårlig råd i fra før,faen jeg bruker like mye på røyk som halparten av huslånet mit!!!

jobber i barnehage og er nå eneste røyker der , en unge sa det luktet så vondt av klæra minne når jeg hadde hvert ute en tur.

er i dårlig form , puster og peser etter 2 min lek med ungene.

motivasjonen er der men....men.

har prøvd før og blir jo helt psykopat av det.

går rundt og knurrer til alt og alle,,kjefter og krangler med alle som tørr og si hei til meg omtrent..

klarer og holde hode klart ang ungene på jobb , men jeg er ikke der hele døgnet heller liksom...

depresiv til tusen blir jeg også av det , graver meg ned med depresiv musikk og banner hverden opp og ned, , ,

ja,jeg vil slutte og røyke , men vet ikke om jeg tørr , om jeg burde det eller om skadene blir for store.

6 mnd på en øde øy uten røyk burde vel gjøre susen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig ikkerøyker fungerte på meg. Jeg er stolt ikkerøyker, som heller ikke savner røyken. Sluttet 30. november 2003, og røykfri tilværelsen fungerer kjempebra.

Les boka, det værste som kan skje er at den ikke hjelper, men da har du ihvertfall prøvd, og i bestefall fungerer den like bra på deg som den gjorde på meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

tenkte jeg skulle se om jeg fikk kjøpt den i morgen ja,håper den kan hjelpe lit da jeg har hørt utrolig mye om den...'

gratullerer som røykfri da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har røkt to ganger på en måned nå, mot 15 om dagen før. Utrolig deilig! Jeg bestemete meg for at røyken ikke skal ha noen makt over meg hverken den ene eller andre veien. Det vil si at jeg behøver ikke ut i 20 minus og snøstorm eller avbryte det jeg holder på med, men jeg kan ta en røyk i slike situasjoner hvor det virkelig er kos med en røyk. Tror det er lurt å ikke si til seg selv "aldri mer", men heller ta en time/dag av gangen og fortelle seg selv at du kan hvis du vil, men da holde fast ved at du ikke vil. Har prøvd å slutte en gang før, men da skulle alt liksom være så definitivt at jeg ble litt "trassig" og fikk en slags sorgreaksjon. Høres sikkert idiotisk ut for de som aldri har røkt, men slik føltes det.

Leste "Endelig ikke-røyker" for ca 3 år siden, men Allen Carr var en helt annen type røyker enn meg. Dessuten er boka litterært irriterende dårlig. Tok likevel med meg en del av argumentene hans og har på en måte tilpasset dem min situasjon.

Lykke til! Det er herlig og puste, lukte godt og spare 50,- om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet også å røyke ved hjelp av Allen Carr's bok "endelig ikke røyker"

Lykke til med røykestopp!

Utrolig deilig å være ikke røyker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også slutte ved hjelp av Allen Carr.

Prøv det, det er absolutt verdt et forsøk, som også de før meg sier.

Gled deg til å bli ikkerøyker! :-)

Good luck!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste ikke boka, men sluttet for to år siden med røykesluttkurs i tillegg til at det skjedde endel tøffe omvendinger i livet mitt lell.

og du kan tro jeg bannet ja!!

jeg er av dem som IKKE har det lett når jeg slutter å røyke!! Jeg hadde det jævlig fra dag en og ca hver dag i ca fem uker!!!

Det var helt grusomt!!

Etter tre uker begynte jeg VIRKELIG å lure på om det var verd det, men så tenkte jeg jo også på det at jeg nå allerede HADDE vært igjennom ihvertfall tre grusomme (både for meg og folk rundt meg) uker, skulle de være bortkastet? og ikke minst, jeg ville jo slutte på ett tidspunkt, så om jeg ikke gjorde det da, så måtte jeg jo bare igjennom samme skiten på nytt EN GANG TIL!! :roll:

klarte å fortsette å slutte, og har toårs-jubileum nå den 17.!! :)

Kan godt hende du gjør det enkelt med Carr, har hørt mange som har fikset det bedre da.

Kan også hende du blir en dritt i en periode, men da blir du det da!! det går jo over! Det er ikke sånn at du eeegentlig er en dritt men blir ok av røyken, så når det værste "trykket" går over, så vil det jo slutte resten av tullet også. :wink:

Lykke til.

det er fantastisk deilig å være røykfri!

kjenner det på helsa, kondissen, formen, lukten, lommeboka/muligheten til å kunne kose meg litt ekstra og masse andre områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig å være ikke røyker :P

Nettopp... det er derfor vi ikke-røykere ikke skjønner hvorfor folk begynner i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Penelene skrev:

Utrolig deilig å være ikke røyker

Nettopp... det er derfor vi ikke-røykere ikke skjønner hvorfor folk begynner i første omgang.

Sånne uttalelser er litt irriterende. Det er vel ytterst få som bestemmer seg for å begynne å røyke. Vanligvis begynner det med litt prøving og smaking i den alderen hvor man er mest utsatt for sånt. Nesten så jeg får lyst til å begynne å røyke igjen, for jeg vil ikke være en av "vi ikke-røykere". Ser du på deg selv som smartere enn alle de som røyker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...