AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i og som jeg føler meg trygg på. Etter å ha gått på antidepressiva mistet jeg sexlysten og vi har nylig begynt å komme tilbake til normalen, men jeg er fremdeles preget av det. Jeg nyter det når det kommer i gang men det er to ting som plager meg og som jeg er redd plager han også; Før jeg fikk bivirkningene så var jeg over snittet lysten på sex. Ville ha det hver dag og elsket å gi oralsex. Nå orker jeg kun misjonær og tanken på oral gjør meg dårlig. Jeg er livredd for at dette ikke skal gå over. Nå har jeg gått fra å ikke ville ha sex og å ikke klare å oppnå orgasme til å nyte sex og å orke, men å fremdeles ikke være helt tilbake til normalt etter 8 måneder er fryktelig slitsomt... Noen som har noen erfaringer med dette? Anonymkode: a267b...d84
Solivagant Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Går du fremdeles på antidepressiva, eller har du sluttet? Vet at dette er en ganske vanlig bivirkning av det iallfall. Om du fremdeles går på de ville jeg vurdert å bytte merke/type. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 3 minutter siden, Solivagant skrev: Går du fremdeles på antidepressiva, eller har du sluttet? Vet at dette er en ganske vanlig bivirkning av det iallfall. Om du fremdeles går på de ville jeg vurdert å bytte merke/type. Nei, har ikke gått på de på åtte måneder og den første tiden klarte jeg hverken å få meg til å ville eller å føle noe særlig. Kunne ikke få orgasme engang... så ting har forandra seg men jeg er veldig langt fra hvor jeg var 😓 Anonymkode: a267b...d84
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Hvilken SSRI tar du? Jeg får selv, men er på utkikk etter den typen som har den bieffekten du opplever. Den jeg får har dessverre ikke drept lysten min noe særlig Anonymkode: 61c9c...117
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 Nesten 5 år av nå og fortsatt ikke fått den tilbake... Anonymkode: 893ee...54f
Solivagant Skrevet 12. juni 2017 #6 Skrevet 12. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken SSRI tar du? Jeg får selv, men er på utkikk etter den typen som har den bieffekten du opplever. Den jeg får har dessverre ikke drept lysten min noe særlig Anonymkode: 61c9c...117 Hvorfor vil du drepe sexlysten din frivillig?! 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 19 timer siden, Solivagant skrev: Hvorfor vil du drepe sexlysten din frivillig?! Noen blir såpass plaget av konstant sexlyst, og noen ganger blir det så mye at det kanskje plager personen selv, eller partneren. Derfor Eks-kjæresten min slet med det. Anonymkode: f2da7...64f
Solivagant Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen blir såpass plaget av konstant sexlyst, og noen ganger blir det så mye at det kanskje plager personen selv, eller partneren. Derfor Eks-kjæresten min slet med det. Anonymkode: f2da7...64f Skjønner såklart at man da vil dempe den, men ikke drepe den helt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #10 Skrevet 13. juni 2017 På 12.6.2017 den 8.08, Solivagant skrev: Hvorfor vil du drepe sexlysten din frivillig?! Fordi det er mer en plage for meg, og minner meg kun på jeg ikke er bra nok for den slags. Jeg klarer ikke å se på meg selv som et seksuelt vesen lenger. Jeg klarer ikke å se meg selv i den settingen sammen med en partner, være intim og alt det der. Uansett om det er noe jeg egentlig kunne tenkt meg, er det noe jeg aldri vil være verdig nok for. Så hvorfor ikke? Jeg kan vel kanskje ikke gå til legen og spørre spesifikt om medisin som har denne bivirkningen, eller? Evt. bare klage på at pillene ikke funker før jeg finner den med ønsket effekt. Anonymkode: 61c9c...117
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå