AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hei. Jeg fikk satt inn hormonspiral (ville egentlig ha kobberspiral, men gynekologen tilbød bare mirena og jaydess) i midten av mai. Ble advart om at det kunne komme småblødninger av og til, men at det ville gi seg og at veldig mange mister mensen totalt. Det som hittil har skjedd er at jeg har hatt gleden av å ha litt mensen i en måned. Hvor lenge er det vanlig at det varer? Anonymkode: ecc84...643
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Jeg hadde store blødninger i starten, men nå har jeg det sjeldent. Anonymkode: 9ae78...311
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Hadde smerter + blødning i 3-4 uker. Litt blødning (type truseinnlegg) den neste mnd, etter det forsvant mensen. Mener jeg har hørt 3 mnd for at hormonprevensjon skal stabilisere seg. Anonymkode: 4ca85...edc
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Fikk satt inn i mai i fjor og først nå begynner det å stabilisere seg. Helt normalt for mange ifølge gynekologen. Hadde mensen en hel måned med smerter og det hele i april i år så det kan ta tid foråsidetsånn Anonymkode: b9c85...25d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 Takk for svar! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, med andre ord. Men det gir seg altså før eller siden ☺ Anonymkode: ecc84...643
helledussen Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 Jeg tror det er litt ulikt. I starten hadde jeg småblødninger som gav seg etter ca 6 måneder. Har sjelden småblødninger nå. Er en lettelse ettersom jeg før jeg satte inn hormonspiral hadde store blødninger og uregelmessig mens.
gullhjerte Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 Jeg småblødde i flere måneder, så forsvant den helt. Jeg blør litt av og til, kanskje 1-2 ggr i året. Fantastisk!
markon Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 Jeg blødde i 6 måneder. Sånn skikkelig. Da tok jeg den ut.... Mulig det hadde stoppet hvis jeg hadde fortsatt altså, men tålmodigheten min var bare brukt opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå