Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Vi kan nok dessverre ikke ha delfiner i bassenget, men vi kan svømme sammen med delfinene i den Blå Lagune, når vi sykler på gullsyklene gjennom Gullepleskogen! Det er en flott tur! Vår bussjåfør Pludre tar oss i blant med på turer i bussen sin dit. Men det går fint an å både sykle og gå, også!

Skal si det har blitt julete her!

Skikkelig fint pyntet, nå blir jeg virkelig i julestemning, altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens alle dere andre lystige engler strever med å henge opp julepynt,skrive julekort og sykle rundt basseng kanten,og drikke pærebrus...finner jeg ut at jeg skal lure meg litt rundt å se på klærne deres....uff i ett skap hva finner vi der?? Dressen som ble ble brukt på julebordet i fjor,og som er tilsølet av ribbefett og ØL.....så etter ett par timer i rensemaskina på arbeidet og under stimen for å fjerne flekker er dressen like god som NY....Phu.....

Ville minne dere alle på..sjekk juleklærne nå...skal de Renses kan det være en ide og levere de inn nå.

Hvis klærne Må renses står det P eller F eller A.

Klem fra koldbruna :blunke: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som krøll-engel vil jeg bare minne om at det kan bli mye krøll i julebordstida, og selv om jeg er en krøll-engel, er jeg ikke ansvarlig for alt krøll.

Jeg tar ansvar for krøllete kjoler og krøllete dresser - helt klart, og jeg tar også ansvar for litt småkrøll på julebordet - men bare av den uskyldige og morsomme arten.

I jula har jeg virkelig en travel tid. tenk på atl julepapiret som skal krølles, da..... Litt av en jeoo skal jeg si dere.

Og så alle krøllspennene som skal fram for at både mor og datter skal få krøll i håret.

Ja, ja - når jula er over og den store krøllesessongen tar slutt skal jeg sette meg og plasek med beina i vannet igjen. Håper det er både pærebrus og bamsemums igjen da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er skikkelig flink, Bettie, og du tar helt klart jobben din veldig alvorlig. Vær så god, du skal få en hel kasse pærebrus som en ekstra påskjønnelse - det har du fortjent!

Alt er veldig fint og krøllete her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har tidliger prøvd å søke om medlemsskap i menigheten, men tror det ble borte et eller annet sted. Kanskje det gikk til en motsatt menighet ?

Litt om meg :

- har tre barn og er lykkelig gift

- synes KG er interessant, liker å svare provoserende på noen av de mest banale innleggene

- ellers kommer jeg med en spøk innimellom. Litt tørr humor gjør at den ikke ALLTID blir oppfattet.

- liker å lese, se en god film, være med venner - høres ut som en kjedelig person ettersom jeg ikke liker slalåm og annen ekstremsport !

Blir lite tid til å dyrke interesser med full jobb, tre barn og trening. Tenkte jeg skulle komme sterkt tilbake om ti år med frimerkesamlingen min.......

- snill og grei og lovlydig.........

Hvilke stillinger er ledige ?

Trenger der noen som kan farge pærebrusen ? Pærebrusfargeengel ?

Eller lage boblene til den ? Pærebrusbobleengel ?

Eller Brad Pitts engel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Væren - det smakte godt........

Er ganske sliten etter alt krøll, men er veldig fornøyd. Mest fornøyd er jeg med masse krøllete julepapir -

Ja - og ikke å forglemme storesøsters krøllete kjole etter juleballet. Den ble krøllet etter en kjempegod krølleklem av kjæresten...... Jobba hardt for å få til de rette krøllene på den kjolen, ja....

De siste fdagene har det også vært mye å gjøre. Det er ikke så lett å lage småkrøller i metall, skal jeg si dere. Men det har blitt en del småkrøllete skjermer. Men mer enn småkrøll vil jeg ikke ha noe av. De store krøllene der er ikke mitt ansvar - de er trafikktrollenes ansvar, og der har jeg en del uoogjorte saker. Synes de får herske alt for mye på veiene våre. Till forsiktigere kjøring og litt mindre krøllete veier, og trafikktrollene mister grepet - slik at det bare blir småkrøller igjen....

Men nå sitter jeg og hviler mine ben i deilig bassengvann...... og tar en krøllpause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil deg du, Bettie!

Hilde K S, jeg har herved gleden av å meddele deg at du er ansatt i vår lystige menighet som pærebrusfargeengel med øyeblikkelig tiltredelse!

:ler: Velkommen!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Hilde K S

Du store min, jeg har visst rotet bort pærebrusfargen igjen.....

Har noen sett den eller må jeg ringe til Brad og spørre om han tok den med seg sist han var her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anitrat...

:D Klart du skal få være med!!!

Hvilken stilling kan du tenke deg i vår muntre flokk?

Har du noen spesielle egenskaper eller ferdigheter som vi kan få glede av?

Vennlig hilsen englemamma!

Hilde K S; jeg lurer på om ikke Brad så litt skyldbetynget ut da han skyndte seg gjennom perleporten sist han hadde vært på besøk... Hmmm... Kanskje han har tenkt å åpne bar i Hollywood med pærebrus som spesialitet??? Har han tatt med seg oppskriften også, mon tro? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Nei, oppskriften finnes kun i mitt og i dronning Fjellrose ( Jul på Månetoppen ) sine hoder. Tror ikke han greide å suge den ut..........

Synes alltid han ser skyldbetynget ut når han er på tur til perleporten - mulig han finner på noe tull hver gang han er utenfor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :briller:

Har noen sett den gule innsamlingsbøtten?

Den store med oransje plysj som for?

Jeg er da sikker på at den skulle ligge somewhere i lysthuset!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoppe: :enig_animasjon: til alle som er med i de lystige engler!!

Håper at alle har kommet seg velberget gjennom jula og på rett vei inn i det nye året!

:vinke: koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, Koldbruna!

Jotakk, på rett vei og full fart forover!

Du også, håper jeg?

Tror det blir et bra pærebrus-år i år! *skål*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse løv i bassenget nå Væren. Skal det bli noe fart ved poolen trenger vi en pool-boy. En skikkelig lekker en! Har vi det forresten????

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har visst aldri hatt en pool-boy, Litago!

Hvordan har vi egentlig klart oss uten? Og særlig: Hvordan har vi klart oss uten en skikkelig LEKKER pool-boy?

:roll: Er det noen interesserte søkere der ute?

Dårlig lønn, men mye pent å se på!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stille som poolboy.

Kvalifikasjonene mine er meget omfattende.......her tidligere i dag gikk jeg for eksempel forbi svømmehallen.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...