Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Hva i all verden dreier disse englegreiene seg om? leste litt på første side og siste side i tråden - og føler at det er noe som har gått meg hus for bi.

En oppdatering mottas med takk.... :) og er det håp for meg å få englestatus?? Jeg er vanlig vis snill og grei og gjør ikke en flue fortred (eh -så lenge den ikke er på soverommet mitt da og jeg skal sove...) *ber pent* :)

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne menigheten er Syndens Hjem!

Jeg oppfordrer alle småpiger til å bli hjemme og å lære seg å hekle eller strikke i stedet. Man vet aldri når man får behov for slike dyder.

Gull-epleskogen, eknoen, pærebrusen og de forgylte syklene fører bare luke veien nedenom og hjem. Sann mine ord!

Min kjære Vær! Når skal du slutte med dette tullet?

Jeg håper forøvrig at du fremdeles bruker den nydelige Channel drakten du fikk i sommer. Men den er kanskje litt for trang nu?

Vel, vel, du vet du er hjertelig velkommen hit til Frogner når som helst for å plukke ut noen flere sømmelige klær.

Portvinen står klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har lyst til å være med i deres "De lystige engler"-samfunn. Jeg er veldig glad i alt det som dere liker, spesielt pærebrus og reker, helst sammen også.... :wink: Kanskje dere kan finne en oppgave til meg som jeg kan stå ansvarlig for. Nå venter jeg spent altså!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Væren? Jeg har skiftet nick fra Lily til Tristessa, og jeg vil fremdeles være svartkledd mini-engel! Kan du ordne det?

Hilsen svart t-shirt og undertøy, men med jeans- kledd mini engel, aka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ...synes ikke det ser ut som om de er så veldig intereserte i å innvie nye engler i sitt lystige englesamfunn...... :( Og jeg da som hadde kommet til å blitt slik en snill og god engel.....har nesten glorie allerede *ler*

Må si jeg er skuffet jeg over deres mangelfulle behandlig av våre søknader..... :cry:

Jeg også vil være engel :roll: !

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, jada, jenter!!!

Søknader er selvfølgelig innvilget, håper dere er fornøyde med deres nye stillinger og de oppgaver de måtte innebære. Er dere ikke fornøyd, gi beskjed til meg eller legg igjen en lapp på menighetskontoret i lysthuset!

Nå er vi 134 medlemmer i vår muntre flokk, og ideen om et julebord er ikke helt bortreist...

Her har vi allerede noen som har meldt sin interesse for å være med i festkomiteen, så vær så god: Sett i gang og lag fest på bassengkanten!

Vil de ansvarlige se til at det finnes rikelig av pærebrus, reker og bamsemums? Og hvor er de oppblåsbare palmestolene våre? Gullsyklene? Agurkstativene med Bob Kåre og de andre agurkene? Har noen sett dem i det siste???

@lfa, kanskje? Bor Bob Kåre hos deg for tiden???

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi - jeg er blitt engel ! *flakser litt med de nye vingene mine*...

Men hvilke stillinger har vi fått da? hvilke engleoppgaver får vi ? Gleder meg til bamsemums og pærebrus ...og så gullsykler da :P

Lille meg 2 som snart skal vurdere å ta kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby - jeg har ikke fått noe ansvar jeg ...hvordan fikk du vite dine oppgaver? Jeg også vil ha en oppgave *sutre sutre* :wink:

hehehe

Lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille meg 2: De har fått det edle ansvar som fluejager - engel. Hvis du ser i det første innlegget i denne tråden så står alle englene i menigheten. Lykke til med stillingen!

*Sender over en bolle med reker og en iskald øl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam .....takker Ruby :-)

Ligger allerede i hardtrening for å bli en god fluejager ! Her skal vi ikke plages av fluer nei 8) Tar fatt på oppgaven med stort alvor! :ler:

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med selv om jeg fortsatt ikke vet helt hva det er! :P Jeg er kreativ og ganske flink til å lage ting. Kanskje det er noe jeg kan brukes til? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg oxo lov til å bli medlem? vet ikke helt hva jeg kan brukes til.. men jeg tror jeg kan bli kjempe flink til å sitte på bassenkanten og drikke pærebrus... :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg kan bli en engel jeg også!

Jeg vet ikke helt hva jeg kan brukes til, men jeg er veldig glad i frosker, og i å ta bilder. Også elsker jeg julen!

Håper jeg kan brukes til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan bli "pærebrus-smake-engel", og "julepynte-engel".......hehe....men det var noe forferdelig lange titler ....hehe jeg er fluejager-engel jeg ...så jeg har det rimelig avslappende om dagen ....men til sommeren ..... :o ..... :wink:

lille meg 2 (ååå nå er jeg ett innlegg nærmere å komme med i superaktive suppehuer - klubben :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pulverheksa

Jippi, jeg er en engel.

Julefest,julefest(nynne)vi skal ha julefest.

Ordner pærebrus i bøtter og spann, hvis dere klarer å finne frem basengstolene og julepynten er jeg klar.

Julefest,julefest,julefest,julefest :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, nye medlemmer! Håper dere vil trives hos oss!

Jeg har funnet fram julepynt og bassengstoler, noen andre har visst satt fram pærebrus, reker og mye annet godt!

Og her er jammen gullsyklene våre også kommet fram fra glemselen!

Skulle du sett på maken!!! Nei, så moro vi skal få det, dere!

Kyss, klapp og klem fra julete menighetsoverhode og englemamma!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Tusen takk!

Nå får jeg mye å gjøre med å pynte rundt omkring!!

Også så mye julepynt!

Bare å si ifra hvis noen har laget julepynt som de vil henge opp, alltid plass til mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiha - nå har jeg blitt kreativ-engel - det er kjempeflott! Da kan jeg jo begynne med å lage litt pynt mens jeg tenker så det knaker på andre ting vi kan finne på :P Jeg har alltid drømt om å svømme med delfiner - kunne vi hatt noen delfiner i bassenget (ekte, ikke oppblåsbare)? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...