Diaz Skrevet 10. juli 2004 #941 Del Skrevet 10. juli 2004 Spis så mye moreller du bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 #942 Del Skrevet 10. juli 2004 He he tusen takk Betty *Tar en håndfull eller tre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #943 Del Skrevet 10. juli 2004 Siden personalansvarlige Liv er på butikken og handler agurker, har jeg herved ansatt deg som "maiskolbe-grillengel". Vi hadde ingen fra før som kunne grille maiskolber til oss! Velkommen, Viva!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 #944 Del Skrevet 10. juli 2004 Jippi Tusen takk Væren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. juli 2004 #945 Del Skrevet 10. juli 2004 SKÅL!!! Denne er til ære for den nye maiskolbe-grillengelen ~viva~! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 10. juli 2004 #946 Del Skrevet 10. juli 2004 tror du det med to sjokoladekakeengler kan skyldes rot i søknadspapirene? Jeg har alt begynt nedtellingen til Jul jeg, og hadde egentlig søkt en passende stilling i forhold til det. Kan gjerne være ansvarlig for utdeling av kalendere til alle medlemmer 1.desember! Hører dere; Væren og Liv! Kan jeg få være kalenderengel værsåsnill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #947 Del Skrevet 10. juli 2004 Kalender-engel skal bli, tante Betty! *trylle-trylle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 10. juli 2004 #948 Del Skrevet 10. juli 2004 Ohh yess yess yess!! TAKKER :blomst_opp: Valser rundt og plukker pærer og ordner glitteret i bassenget mens jeg så smått begynner å planlegge kalenderene deres! (Ingen ferdigkjøpte her nei! Spesialdesignede med håndinnpakkede gaver til alle) Kakler videre i ren gledesrus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juli 2004 #949 Del Skrevet 10. juli 2004 Gleder meg allerede til 1. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 10. juli 2004 #950 Del Skrevet 10. juli 2004 Flotters!!! Kristmass yesss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #951 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg tror adventstiden kommer til å få et nytt innhold for oss alle! *Gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juli 2004 #952 Del Skrevet 10. juli 2004 Hei så flinke dere har vært! Jeg har tydligvis vært på agukshopping og så tok jeg med fri til å se han derre ederkoppmannen. Håper det var greit. Ettersom jeg satt til over et natt til i dag.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juli 2004 #953 Del Skrevet 10. juli 2004 Kan jeg også få være med? *be pent smiley* Jeg er flink til å spille Sims, kose med kattepuser og lage mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #954 Del Skrevet 10. juli 2004 Det var mer enn velfortjent, Liv! Var filmen god, da? Agurkene er førsteklasses, ser jeg! Arkana, du får selvfølgelig medlemsskap! Jeg synes kattekoseengel hørtes best ut, men du velger selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juli 2004 #955 Del Skrevet 10. juli 2004 eller så mangler vi vel fortiden en kokkelerende engel også? Fo den gamle har blitt ekskludert av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #956 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er viktigere å skaffe mat til menigheten enn å klappe katta! Så jeg stemmer for ditt forslag, Liv! :sulten smiley: Nå er det natti-natti her i fjøset! Sove godt, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juli 2004 #957 Del Skrevet 10. juli 2004 Kokkelerende engel høres veldig bra ut. Må jo gjøre min plikt for menigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 10. juli 2004 #958 Del Skrevet 10. juli 2004 Liv, håper du kjøpte med noen maiskolber også som jeg kan grille i morgen, de koster bare fem kroner på Maxi og Ica nå har jeg sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juli 2004 #959 Del Skrevet 10. juli 2004 om du kontakter vår Pengesløser-engel: Siam så kjøper hun de dyreste og beste maisene som fins til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juli 2004 #960 Del Skrevet 11. juli 2004 Solsikkeengel: Hulderjenta Hun har bare byttet nick og vil derfor fortsatt være Solsikkeengel... Du ordne væren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå