Gå til innhold

Angrer på at jeg sa ja..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Hellas med en venninne i sommer (Pakkereise). Jeg var usikker på om jeg ville dra, det er partysted og jeg er redd for hva som kan skje, i tillegg til at jeg aldri har reist alene på den måten før. Jeg har også ekstremt flyskrekk. Nå angrer jeg og har fått kalde føtter, men jeg vil ikke skuffe henne og hun kommer til å bli sur hvis jeg sier det. 

Hva gjør jeg nå?? Vil ikke dra... 

Anonymkode: a1516...729

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du elelr hun betalt? Hvis ikke så kan du trekke deg. Er reisen bestilt og betalt så reiser du. Du kan fint si nei til alkohol og festing, det er ditt valg. 

Anonymkode: dcdc4...d78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hopp i det

blir nok pulings :alice:

Anonymkode: 05e77...de8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du elelr hun betalt? Hvis ikke så kan du trekke deg. Er reisen bestilt og betalt så reiser du. Du kan fint si nei til alkohol og festing, det er ditt valg. 

Anonymkode: dcdc4...d78

Vi har bestilt, beløpet er delt på 2.. hadde såklart vært lettere å trekke meg hvis det ikke var betalt. Jeg bare har en dårlig følelse på den turen, og vil bli hjemme.. men er vel for sent nå:/ ang alkohol og festing er også en av grunnene til at jeg ikke vil, er ikke lett å "bare" holde seg unna når du er på ferie med en partyvenninne på en partyøy.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Tipper dere får en kjempefin tur jeg. 

Anonymkode: 9f3f0...0b0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Tipper dere får en kjempefin tur jeg. 

21

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

21

Dattera mi er 20. De var på jentetur i fjor 4 jenter. Hun syntes det ble litt mye party, de hadde det gøy altså. Nå i år dro bare hun og en venninne og da ble det mye mindre festing. De koste seg veldig mye. Så tror det at dere bare er 2 er en fordel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er reisefeber, bare slapp av. men ta en grundig prat med venninnen dim om forventninger til turen. Og hva dere skal gjøre der. Og hva DU har lyst til å gjøre.

Jeg var på tur med en venninne en gang, og pga at vi hadde helt forskjellige forventninger av hva slags ferie vi skulle ha, ble det slitsomt. Hun ville ut og sjekke opp gutter HVER kveld, på grusomme kjøttmarked-partysteder. Mens jeg ville heller slappe av, shoppe, gå på pub, drikke drinker på strandpromenaden etc. Venninnen min ble helt sjokkert over at jeg syntes det var slitsomt å hver kveld gå ut på fæle utesteder (i mine øyne) der det nesten ikke er andre jenter, men mange guttegjenger, som ville danse med henne på det mørke dansegulvet....grøsss. Hun sa rett ut at jeg ødela turen for henne når jeg spurte om vi heller kunne gjøre noe annet på kveld nr fire..... Man må gi og ta litt, men det kan være viktig å diskutere forventninger til turen i forkant.

Anonymkode: bf19d...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...