Gå til innhold

Suicide Squad


Simbyxor

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den? Så i går, ser resten i natt. Hittil en forbasket kjedelig film.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elendig makkverk. Den/det eneste jeg kan si noe positivt om er Jared Leto og hans skuespillerprestasjoner- til tider.

Anonymkode: 20648...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den på kino etter mye trygling fra lillebroren min. Den var bra å se der, og jeg ble positivt overrasket. Fikk ikke sett slutten fordi broren min fikk et panikkanfall, så bestemte for å seferdig resten hjemme (når den kom ut på nett). Da var den plutselig ikke fullt så bra å se... Merkelig...?

Endret av Spiteful
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Simbyxor skrev:

Noen som har sett den? Så i går, ser resten i natt. Hittil en forbasket kjedelig film.

Så den på kino. Relativ klein film, teit rett å slett. Mulig jeg hadde for høye forhåpninger som den superheltnerden jeg er. Wonder Woman er nødt til å være bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elendig makkverk. Den/det eneste jeg kan si noe positivt om er Jared Leto og hans skuespillerprestasjoner- til tider.

Anonymkode: 20648...ca5

Heh.. spilte han jokeren? Synes han var elendig. Minnet ikke om jokeren i det hele tatt. Da filmen var over satt jeg paralysert og stirret tomt på skjermen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Spiteful skrev:

Så den på kino etter mye trygling fra lillebroren min. Den var bra å se der, og jeg ble positivt overrasket. Fikk ikke sett slutten fordi broren min fikk et panikkanfall, så bestemte for å seferdig resten hjemme (når den kom ut på nett). Da var den plutselig ikke fullt så bra å se... Merkelig...?

Er vel noe med stemningen. Ser jeg en dårlig film, kjenner jeg den igjen overalt. Om det er hjemme på TVen eller på kino... men en jeg kjenner har en tendens til å la seg rive med på kino (stemning, høy lyd, store bilder osv) for så å mislike filmen hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hemmingroad skrev:

Så den på kino. Relativ klein film, teit rett å slett. Mulig jeg hadde for høye forhåpninger som den superheltnerden jeg er. Wonder Woman er nødt til å være bedre...

Ja, den var teit. Usammenhengende, Will Smith spilte Will Smith, jeg måtte dessverre se Ben Affleck som Batman igjen (grøss), Harley Quinn gikk rundt i trusa!?

SPOILER:

Og løsningen på alt var å sprenge en bombe. Wohoo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Så den på kino,  bortkastete penger. Lenge siden jeg har sett en så dårlig film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, og Cara var en stor skuffelse. 

Anonymkode: e8216...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så halve, om det teller.... Og om utrykket "cringeworthy" kan brukes om noe, så må det bli Suicide Squad....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Kjedeligaste filmene eg nokon gang har sett, etter Narnia.

Og eg har sett Fifty Shades of grey...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne ligger på Netflix nå, er litt fristet til å se den - men spørs om det ikke er bortkastet tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DeLorean skrev:

Denne ligger på Netflix nå, er litt fristet til å se den - men spørs om det ikke er bortkastet tid.

Nesten garantert bortkastet tid. Med mindre du liker å kaste bort tid, da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Hadde håpet den skulle være bra og gledet meg til å se den... Kanskje jeg dropper det etter å ha lest dette

Anonymkode: 015e0...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes den var helt grei jeg, ok underholdning, har sett værre.

Anonymkode: b2d65...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God musikk, dårlig film.

Anonymkode: 7b556...3d3

Enig! Orka ikke å se den ferdig, den var bare altfor elendig. Jokeren var ILLE. 

Hadde gledet meg til å se den, så ble skikkelig skuffa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var helt grei, men jeg er glad for at jeg ventet til den kom på Netflix med å se den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...