Gå til innhold

forsinket mensen..... ??!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har nå hatt forsinket mens og det har gått 28 dager over tiden. ca 2 måneder siden sist mens. 
Jeg har en kjæreste som jeg har ofte ubeskyttet sex med. Jeg hadde klamydia for ca 3-4 måneder siden og gikk på kur, og fikk mensen 3 uker etter kuren. Jeg har vanligvis brukt å ha et relativt stabil menstruasjon og bruker aldri og gå over tiden mer enn 7 dager ca.
Tenkte først at jeg kanskje var gravid, men tok en test da jeg var 3 dager over tiden og den viste negativt så jeg utelukket det.
Jeg har i 3 dager hatt en rar blødning, jeg blør ikke direkte men kommer litt når jeg er på do eneste. Det er ikke mye så mye.
Idag har jeg ikke blødd noe my så er litt usikker. 

Aner ikke hva jeg skal gjøre. Kan jeg være gravid? eller kan det være at jeg framdeles har klamydia? skjønner ikke.
Hilsen en fortvilet 21åring.

Anonymkode: 40d32...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har nå hatt forsinket mens og det har gått 28 dager over tiden. ca 2 måneder siden sist mens. 
Jeg har en kjæreste som jeg har ofte ubeskyttet sex med. Jeg hadde klamydia i januar og gikk på kur, og fikk mensen 3 uker etter kuren. Jeg har vanligvis brukt å ha et relativt stabil menstruasjon og bruker aldri og gå over tiden mer enn 7 dager ca.
Tenkte først at jeg kanskje var gravid, men tok en test da jeg var 3 dager over tiden og den viste negativt så jeg utelukket det.
Jeg har i 3 dager hatt en rar blødning, jeg blør ikke direkte men kommer litt når jeg er på do eneste. Det er ikke mye så mye.
Idag har jeg ikke blødd noe my så er litt usikker. 

Aner ikke hva jeg skal gjøre. Kan jeg være gravid? eller kan det være at jeg framdeles har klamydia? skjønner ikke.
Hilsen en fortvilet 21åring.

Skrevet

Vi er ikke leger på dette forumet, og har ikke lov å utgi oss som det.. En lege er den som kan gi deg svar på dette.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er 28 dager over tiden OG har ofte ubeskyttet sex? Går du på prevensjon i det hele tatt? Har du tatt en graviditetstest? 🙄 Gå til legen 

Anonymkode: cd9b8...76e

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er 28 dager over tiden OG har ofte ubeskyttet sex? Går du på prevensjon i det hele tatt? Har du tatt en graviditetstest? 🙄 Gå til legen 

Mener test nå i senere tid 

AnonymBruker
Skrevet

jeg går ikke på prevensjon. må nok ta en tur til legen :o

AnonymBruker
Skrevet

Ka du kan absolutt være gravid. Ikke alltid det slår ut på første prøve. Blødningen du har hatt litt av nå kan være i forb med graviditet eller begynnende spontanabort. Ta ny test i morgen! 

Anonymkode: 8484b...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...