AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Jeg har alltid hatt mensen i en uke, i alle år. Så begynte jeg på p-piller og mensen krøp ned til 5 dager. Det er jo forståelig mtp at dette bare er en bortfallsblødning. Nå er det over ett år siden jeg sluttet på p-pillene, i starten så fortsatte mensen å vare i ca 5 dager også begynte den å bli kortere og kortere. Sist gang og denne gangen så varte det i 2 dager! Jeg trodde ikke det var mulig engang. Mengden blod er den samme, blør en del også plutselig er det stopp. Har menssmerter som før. Er dette normalt da? Anonymkode: cd201...f21
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Det er forskjellig fra person til person hvordan mensen er på piller. Noen ganger blir den helt rar, hvilken ppiller går du på? Anonymkode: 8a0f6...476
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Hormonene er sikkert bare enda kaos etter p-pillene. Hørt det kan ta alt fra 2-5 år for kroppen å normaliseres. Anonymkode: 412f1...002
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjellig fra person til person hvordan mensen er på piller. Noen ganger blir den helt rar, hvilken ppiller går du på? Anonymkode: 8a0f6...476 Jeg sluttet på p-piller for litt over ett år siden. Anonymkode: cd201...f21
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 Jeg sluttet på pillen for et halvt år siden. Før jeg begynte på pillen var mensen normalt sett 5-6 dager, med spotting før og etter i tillegg. På pillen varte bortfallsblødningen på 3-4 dager, + spotting. Nå når jeg har sluttet igjen varer mensen alt fra 2-4 dager. Anonymkode: 591aa...8fd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #6 Skrevet 12. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sluttet på pillen for et halvt år siden. Før jeg begynte på pillen var mensen normalt sett 5-6 dager, med spotting før og etter i tillegg. På pillen varte bortfallsblødningen på 3-4 dager, + spotting. Nå når jeg har sluttet igjen varer mensen alt fra 2-4 dager. Anonymkode: 591aa...8fd Det er jo fint om dette kan være en senvirkning fra p-piller. Jeg klager ikke altså, det er bare så rart og jeg har ikke hørt om at dette er vanlig. Egentlig så ble jeg litt redd for tidlig overgangsalder, men da ville jeg vel ha vært plaget med andre ting også? TS Anonymkode: cd201...f21
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #7 Skrevet 12. juni 2017 Er ikke dette bare kjempefint da? Blir jo mye fortere ferdig. Isteden for å gå med dette i nærmere en uke, hver måned... Anonymkode: b75bd...96a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #8 Skrevet 12. juni 2017 Menstruasjonen skifter gjennom livet. Når man er helt ung blør man som oftest mye, og i mange dager, og slik kan det være i noen 10-år, så endrer den seg plutselig, og man blør bare i noen dager, det er helt naturlig. Nå aner jeg ikke hvor gammel du er siden du snakket om tidlig overgangsalder, du får et lite hint ved å spørre din mor om når hun kom i overgangsalderen, hvis hun for eksempel var 52, er det sannsynlig at du vil komme i overgangsalderen rundt samme tid, pluss, minus noen år. Anonymkode: 1970d...0ad
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #9 Skrevet 12. juni 2017 Vanlig menslengde er fra 2 til 8 dager. Ting man bruker kan forstyrre mengden. Stress og. Anonymkode: eed79...87b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå