Gå til innhold

Fungerer dette egentlig?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Hva er hensikten? Fjerne all følsomhet? Billigere enn 20 kondomer utenpå hverandre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på det samme....Dama kommer kun en sjelden gang når jeg knuller henne, og da kun i en spesifikk stilling, mens hun selv gnir klitten. Ikke kommer hun særlig kraftig heller når vi gjør det på den måten. Dessverre er jeg bare stusslig ordinært utrustet, mens hun nok greit kan ta mot selv den største kuk når hun er våt og kåt. 

Så det er jo mulig denne type leketøy/hjelpemidler kan ha noe for seg, for par som henne og meg. Nå har jeg aldri prøvd denslags, men man skjønner jo at det blir fint lite fysisk stimulans for mannen. Dermed blir man jo mere avhengig av mental stimulans, altså responsen dama gir. Om jeg skulle prøve en sånn type leketøy, og det funket godt for dama, så er jeg ikke sikker på hvordan jeg ville reagert. Det ville jo vært kult om hun kom mens jeg knullet henne, men samtidig så ville det jo bare bevise hvor utilstrekkelig og dårlig jeg egentlig er. Litt "Catch 22" dette her..........

Anonymkode: 94e1b...10f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker sånn, i myk silicon. Han kjenner nesten like mye som uten, fordi han får friksjon inni den :P eller noe sånn.
hvertfall var det HANS forslag, da han er mer en god not uten. 
Men vi liker variasjonen. Morsomt å prøve nye ting. 

Anonymkode: a7954...dec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på det samme....Dama kommer kun en sjelden gang når jeg knuller henne, og da kun i en spesifikk stilling, mens hun selv gnir klitten. Ikke kommer hun særlig kraftig heller når vi gjør det på den måten. Dessverre er jeg bare stusslig ordinært utrustet, mens hun nok greit kan ta mot selv den største kuk når hun er våt og kåt. 

Så det er jo mulig denne type leketøy/hjelpemidler kan ha noe for seg, for par som henne og meg. Nå har jeg aldri prøvd denslags, men man skjønner jo at det blir fint lite fysisk stimulans for mannen. Dermed blir man jo mere avhengig av mental stimulans, altså responsen dama gir. Om jeg skulle prøve en sånn type leketøy, og det funket godt for dama, så er jeg ikke sikker på hvordan jeg ville reagert. Det ville jo vært kult om hun kom mens jeg knullet henne, men samtidig så ville det jo bare bevise hvor utilstrekkelig og dårlig jeg egentlig er. Litt "Catch 22" dette her..........

Du og din kvinne er et helt normalt par. Du ordinært utrustet, hun får kun orgasme ved å stimulere klitoris. Du er som de fleste menn, hun som de fleste kvinner, i hodet ditt har du dog en lei forestilling om at hun kan oppnå vaginal orgasme om utstyret man penitrerer  henne med var av en saftigere størrelse enn det du har fått tildelt. Dette er en feiloppfatning som egentlig krever noe annet enn et penishylster for å få rettet opp i. Problemet sitter i ditt hode og det finnes ikke et penidhylster i verden som vil endre på noe som helst i forhold til din feiloppfatning av hva som tilfredsstiller kvinner og gir dem orgasme.

Anonymkode: 85632...6ec

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du og din kvinne er et helt normalt par. Du ordinært utrustet, hun får kun orgasme ved å stimulere klitoris. Du er som de fleste menn, hun som de fleste kvinner, i hodet ditt har du dog en lei forestilling om at hun kan oppnå vaginal orgasme om utstyret man penitrerer  henne med var av en saftigere størrelse enn det du har fått tildelt. Dette er en feiloppfatning som egentlig krever noe annet enn et penishylster for å få rettet opp i. Problemet sitter i ditt hode og det finnes ikke et penidhylster i verden som vil endre på noe som helst i forhold til din feiloppfatning av hva som tilfredsstiller kvinner og gir dem orgasme.

Vel, noen kvinner har fått orgasme av min, uten at de måtte stimulere seg selv. Selvsagt er jeg klar over at kvinner er forskjellige, og at de fleste må stimuleres direkte på klitoris, akkurat som hun jeg er sammen med nå. Det eneste som gir henne skikkelig kraftige orgasmer er en kraftig vibrator på klitten, og samtidig en dildo inni, som vel er på størrelse med de aller største penisene. (16-17 cm omkrets). Så det er ikke rart jeg undrer litt. For ordens skyld, så er jeg altså ikke TS, men en som kanskje tenker i samme baner. Og jeg har egentlig ingen planer om å kjøpe et penishylster, men gjorde bare mine refleksjoner rundt dette.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker sånn, i myk silicon. Han kjenner nesten like mye som uten, fordi han får friksjon inni den :P eller noe sånn.
hvertfall var det HANS forslag, da han er mer en god not uten. 
Men vi liker variasjonen. Morsomt å prøve nye ting. 

Hva legger du i "mer enn god nok"?  Gjør denne typen leketøy noen forskjell for din del? Kommer du lettere "med" enn "uten"?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i "mer enn god nok"?  Gjør denne typen leketøy noen forskjell for din del? Kommer du lettere "med" enn "uten"?

Mer en god nok, som i at jeg ikke trenger sleeve på den.
Jeg kommer nok lettere uten, da det blir vondt med, den blir akkurat for stor. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, noen kvinner har fått orgasme av min, uten at de måtte stimulere seg selv. Selvsagt er jeg klar over at kvinner er forskjellige, og at de fleste må stimuleres direkte på klitoris, akkurat som hun jeg er sammen med nå. Det eneste som gir henne skikkelig kraftige orgasmer er en kraftig vibrator på klitten, og samtidig en dildo inni, som vel er på størrelse med de aller største penisene. (16-17 cm omkrets). Så det er ikke rart jeg undrer litt. For ordens skyld, så er jeg altså ikke TS, men en som kanskje tenker i samme baner. Og jeg har egentlig ingen planer om å kjøpe et penishylster, men gjorde bare mine refleksjoner rundt dette.

Det finnes kvinner som får vaginal orgasme, det finnes kvinner som faker orgasme, det finnes kvinner som kun får orgasme ved klitoristimuli, det finnes kvinner som aldri får en orgasme. Penishylster er vel helt greit det, i likhet med andre sexleketøy. Men å tro det vil gi ens kvinne vaginal orgasme pga størrelse/omkrets om hun ikke kan få vaginal orgasme blir jo bare ødeleggende for begge parter. Kvinnen vil oppleve økt forventning til noe hun ikke kan få (hun kan komme til å fake) og mannen vil kunne få en feiloppfatning om at det er størrelsen som er problemet. Bruk gjerne sexleketøy til det de er ment som, leke og utforske. Snakker du med din kvinne? Det virker som om du har en noe ensidig oppfatning om at noe stort må til for å gi henne kraftige orgasmer. Hvordan måler du disse orgasmene i styrke? Eller har hun selv uttrykt behovet for noe stort for å komme kraftig? De aller fleste orgasmer varierer i både styrke og lengde selv med samme penis. Jeg har en godt utrustet mann og mine orgasmer kan variere fra små fjutter puff liksom til laaaaange, saaalige og de kan helt utebli. Dette er normalvariasjoner med samme utrustning i bruk. Du opplever kanskje ikke egne orgasmer som klinisk like hele tiden heller? Og du tror vel neppe om du får en puff-utgave så har det noe med din kvinnes anatomi å gjøre? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spis en brødskive og drikk et glass Tinemelk mens du tenker på saken TS.

Anonymkode: dba2a...2fc

AnonymBruker
Skrevet

Har bare god erfaring med sleeve. Skal du kjøpe den som er best så er det de som produseres av perfect fit. De lukter ikke og varer lenge hvis du bruker mild såpe, tørker den og oppbevarer den i et bomull håndkle. 

Skal du ha de beste så er det FDA godkjente fra rxsleeve.com. De er rå.

Anonymkode: a91e6...430

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan måler du disse orgasmene i styrke? Eller har hun selv uttrykt behovet for noe stort for å komme kraftig? 

Selvsagt har jeg ikke et "Orgasm-O-Meter" med i senga, og hun har heller ikke sagt noe entydig om dette, sannsynligvis fordi hun er glad i meg, og på et eller annet vis fornøyd med sexen også, Vi har faktisk en åpen dialog om sex, både om det vi har sammen, og tidligere erfaringer. Jeg bruker vel bare egne øyne og ører når jeg prøver å finne ut hva som funker for henne, og hvordan orgasmen er når den eventuelt kommer. Det er iallefall enorm forskjell på både lyd og muskelsammentrekninger når hun kommer med vibrator/stor dildo kontra knulling/hånd på klitten. Jeg har aldri kjent den minste antydning til sammentrekninger når hun kommer og jeg er inni henne, mens når jeg bruker dildo på henne, sitter den nærmest "fast" i det hun kommer. Så jeg mener å ha belegg for å si at hun kommer mye kraftigere med "leketøy" enn med meg inni henne. Forresten har vi prøvd med knulling+vibrator et utall ganger, uten resultat.....

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt har jeg ikke et "Orgasm-O-Meter" med i senga, og hun har heller ikke sagt noe entydig om dette, sannsynligvis fordi hun er glad i meg, og på et eller annet vis fornøyd med sexen også, Vi har faktisk en åpen dialog om sex, både om det vi har sammen, og tidligere erfaringer. Jeg bruker vel bare egne øyne og ører når jeg prøver å finne ut hva som funker for henne, og hvordan orgasmen er når den eventuelt kommer. Det er iallefall enorm forskjell på både lyd og muskelsammentrekninger når hun kommer med vibrator/stor dildo kontra knulling/hånd på klitten. Jeg har aldri kjent den minste antydning til sammentrekninger når hun kommer og jeg er inni henne, mens når jeg bruker dildo på henne, sitter den nærmest "fast" i det hun kommer. Så jeg mener å ha belegg for å si at hun kommer mye kraftigere med "leketøy" enn med meg inni henne. Forresten har vi prøvd med knulling+vibrator et utall ganger, uten resultat.....

Det fører oss ingen steder å sitte å diskutere hvorvidt hun kommer hardere/kraftigere med større utstyr egentlig. Kan hun komme med bare bruk av stort utstyr? Ingen egen stimuli? Om hun ikke kan det så er neppe størrelsen på utstyret det avgjørende. Jeg vet selv at utstyret jeg for tiden har i bruk kan gi varierende orgasmer fra puff til aaaaah og i hvilken grad jeg uttrykker meg høylytt ikke avhenger av størrelse som ikke varierer. Graden er avhengig av hva som skjer rundt det hele, dirtytalk/stilling/berøring/kyssing her og der osvosv. og ikke minst hvor tent jeg er i utgangspunktet. 

Glad dere har en god dialog. Og at du har ører og øyne med i "leken". Bruk dem positivt og ikke som et mål-o-meter for å rakke ned på egen prestasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke nødvendigvis være sammenheng mellom sammentrekninger og intensiteten på orgasmen. De få gangene jeg har kommet vaginalt (med en finger, aldri penis/dildo) får jeg kraftigere sammentrekninger enn ved en klitorisorgasme. Men klitorisorgasmen er mye bedre. Siden jeg kun har kommet med en finger kommer det heller ikke an på størrelsen, men heller hvor det treffer for meg. 

Høres på meg ut som om dere har et bra sexliv. Finnes ikke noe bedre enn når man kommuniserer bra om sexen og leser hverandre for å finne ut hva som funker best.

Anonymkode: f6aa8...9be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal si folk her kan skrive mye som ikke er svar på TS sitt spørsmål. KG sin natur?

Anonymkode: a91e6...430

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, fantastisk hjelpemiddel for penetreringssex med mann med tynn penis. Ikke bare for de med unormalt tynn, men generelt gir disse dama mer stimulering pga rillene , i motsetning til en "helt glatt" penis.

Anonymkode: 458a8...573

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...