AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Hei, gutt 17 her! Har tenkt en stund på at jeg kunne ha tenkt meg å skaffet meg en Fleshlight, på grunn av at jeg ønsker å bli trygg på min egen seksualitet. Det er bare det at jeg bor hjemme. Vet at det går an å holde den skjult osv, men siden det er litt styr med vasking osv av slike, så synes jeg det blir for mye styr og stress å skal gjemme den hele tiden. Skriver dette her fordi jeg søker litt råd om hva jeg bør gjøre. Det å "spørre" om å kjøpe en virker veldig kleint, men er det galt å ha sexleketøy? Det er jo for egen nytelse, og som sagt over ønsker jeg å bli tryggere på min egen seksualitet. Ønsker seriøse svar! Anonymkode: 09198...427
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, gutt 17 her! Har tenkt en stund på at jeg kunne ha tenkt meg å skaffet meg en Fleshlight, på grunn av at jeg ønsker å bli trygg på min egen seksualitet. Det er bare det at jeg bor hjemme. Vet at det går an å holde den skjult osv, men siden det er litt styr med vasking osv av slike, så synes jeg det blir for mye styr og stress å skal gjemme den hele tiden. Skriver dette her fordi jeg søker litt råd om hva jeg bør gjøre. Det å "spørre" om å kjøpe en virker veldig kleint, men er det galt å ha sexleketøy? Det er jo for egen nytelse, og som sagt over ønsker jeg å bli tryggere på min egen seksualitet. Ønsker seriøse svar! Anonymkode: 09198...427 Er ingen ting galt med det. Bare å skaffe seg å kose seg det. Må ikke høre på de damene som sier at du blir vant med for trang mus og deathgrip osv.. Er jo bare å ta den inni en genser på badet å vaske de etter bruk. Anonymkode: 4f9ea...902
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Jeg gjemmer mine leker i en skoeske blant andre esker med sko i. Anonymkode: 9f460...74d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå