Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Både London og Paris er veldig fine byer å dra rundt og ''se''. Etter min erfaring er ikke temperaturen så grusom om sommeren heller :) Praha er en nydelig by - men min erfaring er at det kan være veldig varmt. Har vært i Praha 3 ganger i juli tidligere, og det har vært over 40 grader. Hva med Tyskland? Berlin er en flott by.

Ellers er jeg ikke så veldig kjent i Italia, men tror det er mange flotte byer der. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Krakow? Nydelig by i passe størrelse, ikke sydenvarmt, og masse historie og kultur. Billigere enn mange andre byer i Europa.

Budapest er også flott!

Bologna i Italia er en fantastisk hyggelig by i behagelig størrelse med trange gater og fortauskafeer i fleng, ekstremt mye god mat. Litt for varmt i juli kanskje.

Edinburgh? Dublin? Eller Sør-England - ta flyet til London og deretter koselig togtur nedover mot idylliske Dorset eller Wiltshire. Bournemouth, Winchester, Stonehenge, deromkring. 

Mange flotte tyske byer. Mange eldre menn er fascinert av tysk kultur og historie. Köln og Bremen er fantastisk. Berlin også, men veldig stort i utstrekning - så det er distanser der.. Går jo u-bahn og trikk overalt da, riktignok.

Ble reisesyk selv. Håper dere får det trivelig!

Anonymkode: 07a6e...a2f

Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg.

Phaedra,adm

AnonymBruker
Skrevet

Wien og Bratislava, to kule kulturelle byer med kort reisevei i mellom.

Anonymkode: 022bc...adc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...