momo Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Liker dere best hjørnesofa, eller 2+3? Og hvorfor? Jeg har en U sofa nå, men skal snart kjøpe ny. Og leter etter sofa, og vurderer 2+3, men er litt usikker, da jeg har hatt U sofaen så lenge.
Arkana Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Vi har 3+2 (eller egentlig er det vel 3+2,5) og foretrekker det framfor hjørnesofa.Jeg synes hjørnesofaer fort blir dominerende i rommet, jeg liker muligheten for å ha et lite bord, en lampe, en plante eller noe annet i hjørnet som dannes mellom to sofaer og i tillegg kan to separate sofaer arrangeres både som hjørne eller mot hverandre.
Kwami Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Jeg foretrekker helt klart hjørnesofa. Det er så deilig å sitte i hjørnet! Men det krever en viss størrelse på stua. Stua vår er vinkelformet og på ca 40 m2, og jeg kommer aldri til å ha noe annet enn hjørnesofa. Liker det bedre enn u-formet, siden det gie mulighet til større salongbord (familien på 4-5 spiser ved salongbordet på lørdagskveldene). 1
sommermor Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Vi har 3+2 sofa, og for oss så passer det best.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Vi kvittet oss nylig med hjørnesofaen. Den ble for ruvende i stua. Har treseter og to stoler nå, veldig fornøyd med det. Anonymkode: 64475...a7d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #6 Skrevet 12. juni 2017 Jeg er litt delt. Vi har hjørnesofa, og det er alltid kamp om å få sitte i hjørnet. Jeg savnet litt å ha et hjørnebord å legge ting på, men det har vi forsåvidt løst ved å ha et bord ved siden av den korteste delen på hjørnesofaen. Anonymkode: 99fee...b3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå