AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #61 Skrevet 13. juni 2017 På 6/11/2017 den 23.47, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke bekymre deg, En stor dildo er bare en leke, Og du er mer enn stor nok, utfra det du sier her. Så du kan ta det helt med ro, for å ha en penis inni seg føles uansett bedre enn en dildo. Når den sitter på en mann du har lyst på og tenner på, så er det alltid det beste. Kanskje med unntak av minipeniser da, for de er vanskelige å kjenne. Men da mener jeg du må under 12 cm i lengde og 10 i omkrets, og du er jo mye større enn det. Så det er virkelig ingen grunn til bekymring Stol på det hun sier, for det tror jeg på er helt sant. Jeg er kvinne, og har også flere dildoer, noen ganske store, men noe mindre enn den kjempetingen til dama di da. Uansett så ville jeg sagt akkurat det samme som henne til kjæresten, hvis han spurte om det samme som deg. Anonymkode: 43bc8...ddf Takk for betryggende svar. Ja har jo ikke liten penis, men i forhold til dildoen blir den jo litt liten, men virker som hun også nyter sex med meg også. Hun sier det ikke gjør noe at hun ikke får orgasme vaginalt når vi har samleie så ofte, siden hun konsentrerer seg litt mere om min nytelse når jeg er inni henne. Men vet ikke om det er pga det eller pga at dildoen er større hun får det lettere med dildoen? Anonymkode: 8f081...e3e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #62 Skrevet 13. juni 2017 Nevnte forresten om vi skulle prøve en sånn we-wibe, og hun sa at det kunne vi prøve. Kanskje hun kommer lettere av selve samleiet da? Eller prøve en penisring som vibrerer kanskje. Har også sett det finnes sånn hylse som man kan ha over penisen. Kanskje det går ann å prøve eventuelt? Hadde vært gøy å gi henne like dype orgasmer som hun får med å bruke dildo, selv om det ikke er kun selve orgasmen som teller (håper jeg).Anonymkode: 8f081...e3e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #63 Skrevet 13. juni 2017 Noe av grunnen er også at når hun har fått orgasme med dildoen, så blir hun helt utmattet og føler seg litt ferdig. Hun hjelper så klart å runke eller suge meg til orgasme etterpå da. Vil jo helst ikke bare bli runket/ sugd selv om jeg liker det veldig godt også Hender at jeg avslutter inni henne noen ganger. Men da handler det mest om å komme inni henne, siden hun er ganske utslitt. Anonymkode: 8f081...e3e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #64 Skrevet 15. juni 2017 Du kan jo leke med henne og bruke den dildoen Anonymkode: c7f60...789
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #65 Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo leke med henne og bruke den dildoen Anonymkode: c7f60...789 Jo det gjør jeg jo også. Men vil jo også ha mye vanlig sex da. Anonymkode: 8f081...e3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå