AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #41 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Heldigvis er vagina veldig fleksibel, og om man trener, så trekker den seg tilbake. Så jo, sex med en helt gjennomsnittlig penis er deilig Den store der, blir fort vond, fordi den er så stor. Hehe litt vanskelig å skjønne, men du lyver sikkert ikke. Men dama får lettere orgasme når hun bruker dildoen da. Hun spruter tilogmed, når hun bruker den. Er derfor ueg frykter den litt selv om jeg vil at hun skal få orgasmer. Hun kan jo få orgasme med min også, bare ikke så dype og intense orgasmer. Så blir jo litt sjalu må jeg inrømme Anonymkode: 8f081...e3e
SlemUlv Skrevet 11. juni 2017 #42 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe litt vanskelig å skjønne, men du lyver sikkert ikke. Men dama får lettere orgasme når hun bruker dildoen da. Hun spruter tilogmed, når hun bruker den. Er derfor ueg frykter den litt selv om jeg vil at hun skal få orgasmer. Hun kan jo få orgasme med min også, bare ikke så dype og intense orgasmer. Så blir jo litt sjalu må jeg inrømme Anonymkode: 8f081...e3e Jeg kommer lettere når Kjære puler meg, og det er også da jeg spurter. Men sånn varierer jo fra kvinne til kvinne. Jeg tror du skal høre på hva damen din sier jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #43 Skrevet 11. juni 2017 1 minutt siden, canacas skrev: En dildo kan aldri bli bedre enn en penis. I alle fall ikke hos meg. Det føles ikke likt heller. Og større er ikke bedre. Okei, men hvorfor er det sånn at dildoer er så mye større som regel? Er det kun for syns skyld og at det er deilig å bli strukket/fylt opp? Kjæresten min sier det ikke gjør noe at jeg fyller henne opp sånn som dildoen gjør, men har litt vanskelig fof å tro på det når jeg ser henne ligge å vri seg i nytelse å stønner av orgasmer Anonymkode: 8f081...e3e
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. juni 2017 #44 Skrevet 11. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, men hvorfor er det sånn at dildoer er så mye større som regel? Er det kun for syns skyld og at det er deilig å bli strukket/fylt opp? Kjæresten min sier det ikke gjør noe at jeg fyller henne opp sånn som dildoen gjør, men har litt vanskelig fof å tro på det når jeg ser henne ligge å vri seg i nytelse å stønner av orgasmer Anonymkode: 8f081...e3e Ingen anelse. Jeg har ikke behov for dildoer i slike størrelser. Har inntrykk av at jenter gjerne overdriver en del, også overfor seg selv. Vært på et dildoparty en gang, da skulle alle ha den store sorte, men var faktisk ingen som bestilte den. De har de vel bare i kjeften vil jeg tro. En rabbit i normal størrelse (12 cm) er mer enn nok.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #45 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Jeg kommer lettere når Kjære puler meg, og det er også da jeg spurter. Men sånn varierer jo fra kvinne til kvinne. Jeg tror du skal høre på hva damen din sier jeg. Hehe ja får vel bare være lydig å stole på henne da Er jo meg hun er glad i og ikke dildoen iallefall Men hvis jeg slikker henne først og vi bruker dildoen hennes, så får hun lettere orgasme med meg etterpå har jeg merket meg. Hun pleier å bruke den til hun nesten kommer, og så gjør jeg siste delen til hun kommer noen ganger. Skal vel bare være glad for at hun får orgasme da sikkert så lenge jeg ikke til slutt bare blir sittende å se på henne ligger å rister i senga i orgasmer Anonymkode: 8f081...e3e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #46 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Ingen anelse. Jeg har ikke behov for dildoer i slike størrelser. Har inntrykk av at jenter gjerne overdriver en del, også overfor seg selv. Vært på et dildoparty en gang, da skulle alle ha den store sorte, men var faktisk ingen som bestilte den. De har de vel bare i kjeften vil jeg tro. En rabbit i normal størrelse (12 cm) er mer enn nok. Ja virker som at med en vibrator så er ikke størrelsen så viktig. Er mere hvis det er en ren dildo uten vibrasjon at de pleier å være store. Skulle ønske jeg kunne gi henne sånne orgasmer som hun får av å bruke dildoen, men kanskje hvis vi prøvde we-wibe eller noe lignende at hun ville fått like sterke orgasmer som med dildoen siden den vibrerer samtidig? Anonymkode: 8f081...e3e 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. juni 2017 #47 Skrevet 11. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja virker som at med en vibrator så er ikke størrelsen så viktig. Er mere hvis det er en ren dildo uten vibrasjon at de pleier å være store. Skulle ønske jeg kunne gi henne sånne orgasmer som hun får av å bruke dildoen, men kanskje hvis vi prøvde we-wibe eller noe lignende at hun ville fått like sterke orgasmer som med dildoen siden den vibrerer samtidig? Anonymkode: 8f081...e3e Det høres ut som en god ide, foreslå det
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #48 Skrevet 11. juni 2017 12 minutter siden, canacas skrev: Det høres ut som en god ide, foreslå det Ja skal prøve det Anonymkode: 8f081...e3e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #49 Skrevet 11. juni 2017 Snakket med henne nå, og hun forstod at jeg kunne føle på å være for liten. Men hun sa det ikke gjorde noe at hun ikke fikk samme friksjon med penisen. Hun likte å se meg nyte å kose med meg mens jeg var inni henne, så hun sa det ikke gjorde noe om hun ikke kom hver gang av selve samleiet. Burde jeg stole på at hu faktigst mener det? Håper jo hun snakket sant da. Hun sa vi kunne prøve en sånn we-wibe så kanskje hun får like sterke orgasmer av det som når hun bruker dildo.:) Anonymkode: 8f081...e3e
SlemUlv Skrevet 11. juni 2017 #50 Skrevet 11. juni 2017 Om du ikke stoler på henne, hva bygger du da forholdet deres på? Hos oss er tillit noe av det viktigste, om jeg ikke hadde stolt på ham, hadde jeg ikke klart å bli værende hos ham 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #51 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Om du ikke stoler på henne, hva bygger du da forholdet deres på? Hos oss er tillit noe av det viktigste, om jeg ikke hadde stolt på ham, hadde jeg ikke klart å bli værende hos ham Hehe handler jo ikke om å ikke stole på henne, men de fleste ville nok sperret opp øynene første gang de ser ei dame drar opp en så stor dildo fra nattbordskapet naturlig nok sikkert? Men stoler jo på henne, bare litt redd for hvis hun kanskje ikke vil såre meg å si hva hun egentlig føler hvis du skjønner? Er jo ingen som vil såre partneren sin.:) Anonymkode: 8f081...e3e
SlemUlv Skrevet 11. juni 2017 #52 Skrevet 11. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe handler jo ikke om å ikke stole på henne, men de fleste ville nok sperret opp øynene første gang de ser ei dame drar opp en så stor dildo fra nattbordskapet naturlig nok sikkert? Men stoler jo på henne, bare litt redd for hvis hun kanskje ikke vil såre meg å si hva hun egentlig føler hvis du skjønner? Er jo ingen som vil såre partneren sin.:) Anonymkode: 8f081...e3e Da bør du stole på henne, siden du sier du gjør det
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #53 Skrevet 11. juni 2017 Hun får vel ikke plass til hele den inni seg (lengden) ? Omkretsen er jo ikke så langt unna din, så du skal ikke bekymre deg Fitta utvider og trekker seg sammen , tilpasser seg bra, uansett størrelse så lenge det ikke er pencil-dick. Anonymkode: 15e95...2b7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #54 Skrevet 11. juni 2017 Du trenger ikke bekymre deg, En stor dildo er bare en leke, Og du er mer enn stor nok, utfra det du sier her. Så du kan ta det helt med ro, for å ha en penis inni seg føles uansett bedre enn en dildo. Når den sitter på en mann du har lyst på og tenner på, så er det alltid det beste. Kanskje med unntak av minipeniser da, for de er vanskelige å kjenne. Men da mener jeg du må under 12 cm i lengde og 10 i omkrets, og du er jo mye større enn det. Så det er virkelig ingen grunn til bekymring Stol på det hun sier, for det tror jeg på er helt sant. Jeg er kvinne, og har også flere dildoer, noen ganske store, men noe mindre enn den kjempetingen til dama di da. Uansett så ville jeg sagt akkurat det samme som henne til kjæresten, hvis han spurte om det samme som deg. Anonymkode: 43bc8...ddf
Mippi Skrevet 12. juni 2017 #55 Skrevet 12. juni 2017 På 11.6.2017 den 13.48, AnonymBruker skrev: Som har har større dildo enn kjæresten deres sin penis, som ikke går rundt å tenker at penisen er for liten selv om? Dama mi har en dildo som er ganske stor. Hun hadde den før vi ble sammen også. Men det jeg lurer på innerst inne, er om hun kan nyte min penis selv om dildoen hennes er så stor? Den er vel rundt 25 cm lang, og 17 cm i omkrets. Har selv over gjennomsnittet stor. 18 cm og 14 cm i omkrets. Gjør meg ikke noe om hun bruker den så lenge det ikke går utover sexlivet våres. Hadde vært kjekt å høre noen tipps fra damer som er i forhold og har dildo eller vibrator hvordan de ser på det.:) Anonymkode: 8f081...e3e Du har stor penis. Dersom du føler nok under samleiet til at det er godt for deg å ha sex meg dama, så hadde jeg stolt på det dama di sier om at hun også føler nok. Dildoer føles ikke likt som peniser. Peniser man har sex med sitter ofte på menn man tenner på og ønsker å ha sex med, og den tenningen kan ingen dildo gi. ;)
Frk77 Skrevet 12. juni 2017 #56 Skrevet 12. juni 2017 På 11.6.2017 den 13.48, AnonymBruker skrev: Som har har større dildo enn kjæresten deres sin penis, som ikke går rundt å tenker at penisen er for liten selv om? Dama mi har en dildo som er ganske stor. Hun hadde den før vi ble sammen også. Men det jeg lurer på innerst inne, er om hun kan nyte min penis selv om dildoen hennes er så stor? Den er vel rundt 25 cm lang, og 17 cm i omkrets. Har selv over gjennomsnittet stor. 18 cm og 14 cm i omkrets. Gjør meg ikke noe om hun bruker den så lenge det ikke går utover sexlivet våres. Hadde vært kjekt å høre noen tipps fra damer som er i forhold og har dildo eller vibrator hvordan de ser på det.:) Anonymkode: 8f081...e3e En svær dildo har jeg også...men typen sin pikk e mye bedre selv om den e mindre. Hadde ikke bekymret meg en plass hadde e vært deg😊
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #57 Skrevet 12. juni 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje med unntak av minipeniser da, for de er vanskelige å kjenne. Men da mener jeg du må under 12 cm i lengde og 10 i omkrets Dette burde klistres øverst på forumet, så slipper menn å lage nye penistråder hele tiden. Nå vet vi. Anonymkode: 0fa68...fee 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #58 Skrevet 13. juni 2017 På 6/11/2017 den 23.29, AnonymBruker skrev: Hun får vel ikke plass til hele den inni seg (lengden) ? Omkretsen er jo ikke så langt unna din, så du skal ikke bekymre deg Fitta utvider og trekker seg sammen , tilpasser seg bra, uansett størrelse så lenge det ikke er pencil-dick. Anonymkode: 15e95...2b7 Hun får inn ca 23 cm når hun er våt, så nesten hele da. Så lenge vi eller får ha sex med henne, så er det greit da. Men er jo litt bekymret for om det blir mere dildo og mindre sex etter hvert siden hun kommer lettere med dildoen. Anonymkode: 8f081...e3e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #59 Skrevet 13. juni 2017 7 timer siden, Frk77 skrev: En svær dildo har jeg også...men typen sin pikk e mye bedre selv om den e mindre. Hadde ikke bekymret meg en plass hadde e vært deg😊 Åja så bra å høre at du ikke syns det gjør noe at penisen er mindre enn dildoen. Så lenge man kan nyte begge deler så går det jo greit.:) Anonymkode: 8f081...e3e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #60 Skrevet 13. juni 2017 8 timer siden, Mippi skrev: Du har stor penis. Dersom du føler nok under samleiet til at det er godt for deg å ha sex meg dama, så hadde jeg stolt på det dama di sier om at hun også føler nok. Dildoer føles ikke likt som peniser. Peniser man har sex med sitter ofte på menn man tenner på og ønsker å ha sex med, og den tenningen kan ingen dildo gi. ;) Mhm ja jeg nyter å ha sex med henne, men føler hun kanskje syns min føles liten ut i forhold siden den er så stor. Er kanskje det at når hun har sex med meg så har vi jo det andre rundt med kyssing og berøring osv, mens med dildo handler det om å kun få orgasme kanskje? Skulle ønkse hun kunne få sånne orgasmer med meg, men skal jo ikke nekte henne de orgasmeme så lenge jeg også får min del. Anonymkode: 8f081...e3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå