AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Hei. Jeg fikk mensen idag morges og bestemte meg for og starte på p-pillen igjen. Så jeg startet opp på den igjen, og da stoppet menstruasjonen helt opp. Noen som har opplevd lignene, har vært litt av ogpå med p-pillene men bestemte meg nå at ved neste menstruasjon skulle jeg begynne med den fast igjen. Så nå startet jeg med den fra føste menstruasjondag men har aldri opplevd at mensen har stanset. Anonymkode: 13f4d...4f8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Ikke noe å bekymre seg for. Det er masse hormoner i p-piller, det kan klusse med din kropps naturlige mønster. Anonymkode: 6d3c2...d04
lolllllllll Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å bekymre seg for. Det er masse hormoner i p-piller, det kan klusse med din kropps naturlige mønster. Anonymkode: 6d3c2...d04 Ok! Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å bekymre seg for. Det er masse hormoner i p-piller, det kan klusse med din kropps naturlige mønster. Anonymkode: 6d3c2...d04 Klusse med kroppens naturlige mønster? Du får det til å høres ut som om at det er farlig og det virker ikke som om at du forstår hva en p-pille er. Årsaken til at mange tar p-piller er å ikke bli gravid, altså vil vi at den skal påvirke kroppens naturlige mønster. Menstruasjon er ikke en nødvendighet ved p-piller fordi man nemlig ikke har eggløsning. Anonymkode: 2df6a...1bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå