GulSitron Skrevet 10. juni 2017 #1 Del Skrevet 10. juni 2017 Hei! Jeg skal ta tattovering på torsdag og har lest en del om hvordan man skal vaske den og ta best mulig vare på den i gro-tiden. Så leste jeg litt om forskjellige kremer man kunne bruke og leste da at A-krem var veldig bra å bruke. Er dette riktig krem? (Se bilde) Hvilken krem brukte du? Og er det noen andre ting som kan være greit å være obs på i tiden etter man har tatt tattovering? Vet at man som oftest får masse god informasjon fra artisten, men jeg liker å være litt forberedt sånn at jeg ikke møter på noen overraskelser. På forhånd; tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. juni 2017 #2 Del Skrevet 10. juni 2017 Bruker alltid helosan. Og vasker med grønnsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 De fleste bruker bephanten. Har også hørt mye bra om aquasource, men det er bephanten som blir anbefalt av de fleste. Anonymkode: c1ff4...094 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste bruker bephanten. Har også hørt mye bra om aquasource, men det er bephanten som blir anbefalt av de fleste. Anonymkode: c1ff4...094 Når du sier de fleste; hvor mange studioer snakker du for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Del Skrevet 10. juni 2017 Unngå sol, bading etc. Jeg vasker med mild, parfymefri såpe og smører med en fet, parfymefri krem. Bruker Helosan hvis jeg har, men Eucerin har også vært bra. Anonymkode: bb9a0...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juni 2017 Hva er forskjellen på A-creme og bephanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #7 Del Skrevet 10. juni 2017 1 time siden, canacas skrev: Når du sier de fleste; hvor mange studioer snakker du for da? Svært mange. Anonymkode: c1ff4...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 10. juni 2017 #8 Del Skrevet 10. juni 2017 Det viktigste er vel bare at det er en fet krem. Og vask med grønnsåpe Nå er det vel 20 år siden jeg drev og tatoverte meg, men det var det som gjaldt da iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 10. juni 2017 #9 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg bruker alltid bepanthen på mine, vasker med asan👌 går over til spenol etter en ukes tid da bepanthen er veldig fet😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 11. juni 2017 Så egentlig så kan jeg bruke locobase? Den er jo veldig fet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #11 Del Skrevet 11. juni 2017 Har 20+ tatoveringer, å bruker oftest helosan. Brukte spenol på mine første, men syntes den tørket for raskt. Har brukt div ansiktskremer når jeg har vært i utlandet å ikke hatt tilgang på helosan. Alt vel med mine. Men anbefaler helosan. Anonymkode: 363dc...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 11. juni 2017 #12 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg brukte bare spenol og intimsåpe. Funket fett. Vasket først med intimsåpe under springen, deretter spenol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #13 Del Skrevet 11. juni 2017 7 timer siden, GulSitron skrev: Så egentlig så kan jeg bruke locobase? Den er jo veldig fet. Ja, men jeg synes den er vanskelig å smøre utover. Det samme gjelder forsåvidt Helosan. Anonymkode: bb9a0...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 11. juni 2017 7 timer siden, gobbledigook skrev: Jeg brukte bare spenol og intimsåpe. Funket fett. Vasket først med intimsåpe under springen, deretter spenol Jeg må nok dusje når jeg skal rengjøre i og med at den er på skulderen og jeg per nå ikke har noen som kan hjelpe meg. Skal faktisk ei kjøpe slikkepott for å få smurt på krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. juni 2017 #15 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har aldri brukt noe annet enn vaselin i et tynt lag frem til tatoveringen har grodd. Etter det bruker jeg den samme kremen jeg smører resten av kroppen med. Locobase har blitt mye brukt, og Cosmica- eller Cliniderm-serien fra apotek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaprosa20 Skrevet 11. juni 2017 #16 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg brukte bephanten de første ukene, så gikk jeg over til spenol. Vasket tre-fem ganger om dagen med asan og lunkent vann, klappet den tørr og smurte med krem. Funket veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. juni 2017 #17 Del Skrevet 11. juni 2017 Har blitt anbefalt, og brukt, Helosan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. juni 2017 #18 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har brukt Helosan på mine. Vasket med apoteket sin barnengen grønnsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #19 Del Skrevet 12. juni 2017 Men jeg kan bruke A-creme? Eller bør jeg styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #20 Del Skrevet 12. juni 2017 Eucerin har en veldig god hudkrem/lotion som heter Eucerin Sensitive Skin pH5 Skin-Protection lotion, uten parfyme. Har nylig kommet tilbake på det norske markedet etter å ha vært borte et års tid (den uten parfyme) og kan bestilles hos Vitusapotek. Anonymkode: 8ac04...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå