Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg så mislykka. Jeg er ei dame på snart 34, jeg har aldri hatt kjæreste. Det må jo være meg det er noe galt med. Jeg skulle ønske jeg kunne slutte å ønske meg kjæreste, det hadde vært så mye enklere hvis jeg bare kunne vært fornøyd med å være alene. Men jeg er ikke det, i perioder blir jeg så lei meg. Jeg er så lei av å måtte klare alt alene, aldri ha noen å krype inntil etter en kjip dag på jobben eller å ha en jeg kan fortelle at jeg er glad i. Vennene mine sier det kommer når jeg minst venter det, men det tror jeg ikke engang de tror på lenger. Hva kan man gjøre for å virkelig akseptere at man ikke kan få alt man vil ha?

Anonymkode: c4711...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

eg føler meg så mislykka. Jeg er ei dame på snart 34, jeg har aldri hatt kjæreste. Det må jo være meg det er noe galt med. Jeg skulle ønske jeg kunne slutte å ønske meg kjæreste, det hadde vært så mye enklere hvis jeg bare kunne vært fornøyd med å være alene. Men jeg er ikke det, i perioder blir jeg så lei meg. Jeg er så lei av å måtte klare alt alene, aldri ha noen å krype inntil etter en kjip dag på jobben eller å ha en jeg kan fortelle at jeg er glad i. Vennene mine sier det kommer når jeg minst venter det, men det tror jeg ikke engang de tror på lenger. Hva kan man gjøre for å virkelig akseptere at man ikke kan få alt man vil ha?

Jeg kjenner ikke deg og din personlighet. Selvfølgelig finnes det noen der ute for deg, det gjør det for alle. Hva gjør du for å finne den rette da? Det må du nesten fortelle litt om, så hvor ligger du listen angående utseende? Hvordan er ditt utseende opp mot dette? Det avgjør faktisk mye, for leter du etter den perfekte prinsen som har alt, vil du lete for resten av livet ditt.

Så ja det er slik sett kanskje deg det er noe galt med, da måten du leter etter en livs partner på,kravene du stiller og hvordan du oppfører deg for å få dette til, men husk en ting alt dette kan justeres på om du vil. Så ja det er uansett håp.

• Liker 1
Skrevet

Dette er en trist fortelling men alt for vanlig. Kvinner fokuserer på ting som vi vet ikke gjør dem lykkelig fordi feministene lyver til dem, og så ender de opp som heggemøer som angrer.

Skulle ønske vi kunne puttet deg i en tidsmaskin og sendt deg tilbake til dine glansdager.

Skrevet

Hvorfor har du aldri hatt kjæreste?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Dette er en trist fortelling men alt for vanlig. Kvinner fokuserer på ting som vi vet ikke gjør dem lykkelig fordi feministene lyver til dem, og så ender de opp som heggemøer som angrer.

Skulle ønske vi kunne puttet deg i en tidsmaskin og sendt deg tilbake til dine glansdager.

Skjerp deg!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Gardermobanen skrev:

Skjerp deg!

Hva er du uenig i?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Jeg kjenner ikke deg og din personlighet. Selvfølgelig finnes det noen der ute for deg, det gjør det for alle. Hva gjør du for å finne den rette da? Det må du nesten fortelle litt om, så hvor ligger du listen angående utseende? Hvordan er ditt utseende opp mot dette? Det avgjør faktisk mye, for leter du etter den perfekte prinsen som har alt, vil du lete for resten av livet ditt.

Så ja det er slik sett kanskje deg det er noe galt med, da måten du leter etter en livs partner på,kravene du stiller og hvordan du oppfører deg for å få dette til, men husk en ting alt dette kan justeres på om du vil. Så ja det er uansett håp.

Jeg vet at jeg ikke er smellvakker. Jeg kan vel passere som vanlig søt, men jeg er tjukk (sånn L-XL vanlig butikkstørrelse). Jeg er ikke veldig opptatt av utseende på menn, går aldri etter superkjekkasene, de tror jeg ikke at jeg hadde passet sammen med. Jeg må jo like utseendet på en eller annen måte, men det kommer gjerne av seg selv hvis jeg liker personen. Jeg har høyere utdannelse selv og ser vel etter en mann som også har det fordi jeg tror det er større sjanse for at vi har felles interesser og passer sammen. Jeg treffer sjelden nye menn, vennene mine har ikke noen single kompiser på lur. Har prøvd sukker og tinder litt, men jeg liker det ikke, det føles så dumt og overflatisk og jeg holder ikke ut så lenge med det.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hva er du uenig i?

Du kjenner jo ikke vedkommende en gang, og fyrer løs som om du gjør det, vennligst oppføre deg.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Gardermobanen skrev:

Hvorfor har du aldri hatt kjæreste?

Nei, du, si det. Jeg vet ikke. Det handler nok litt om dårlig selvtillit, men det har bedret seg siden jeg var yngre. Jeg er ikke ei sånn som menn kaster seg etter, og jeg har det nok med å være litt tilbakeholden med å vise interesse fordi jeg ikke har lyst til å være plagsom.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg ikke er smellvakker. Jeg kan vel passere som vanlig søt, men jeg er tjukk (sånn L-XL vanlig butikkstørrelse). Jeg er ikke veldig opptatt av utseende på menn, går aldri etter superkjekkasene, de tror jeg ikke at jeg hadde passet sammen med. Jeg må jo like utseendet på en eller annen måte, men det kommer gjerne av seg selv hvis jeg liker personen. Jeg har høyere utdannelse selv og ser vel etter en mann som også har det fordi jeg tror det er større sjanse for at vi har felles interesser og passer sammen. Jeg treffer sjelden nye menn, vennene mine har ikke noen single kompiser på lur. Har prøvd sukker og tinder litt, men jeg liker det ikke, det føles så dumt og overflatisk og jeg holder ikke ut så lenge med det.

Du trenger ikke være smellvakker heller, jeg var det over hodet ikke da jeg fant min kone, og et ekteskap som varte veldig lenge. Men er du veldig sjenert? For det kan faktisk virke som avvisning for mange menn, om de tar kontakt med deg, og du er sjenert og de feiloppfatter deg av den grunn, dette kan du isåfall jobbe med "trene" vekk og føre samtalen når noen tar kontakt.eller du selv tar kontakt. Bruke kroppspråket for å vise at du faktisk er interessert om du er på byen.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du, si det. Jeg vet ikke. Det handler nok litt om dårlig selvtillit, men det har bedret seg siden jeg var yngre. Jeg er ikke ei sånn som menn kaster seg etter, og jeg har det nok med å være litt tilbakeholden med å vise interesse fordi jeg ikke har lyst til å være plagsom.

Du er da aldri plagsom, man er ikke plagsom fordi man viser interesse og tar kontakt. Det er ikke en mann i verden som synes det :)  Heller tvert om, om vedkommende da ikke viser noe tegn til å ville, ja så bakke stille og rolig ut, og ta kontakt med noen andre. Alt for mange gutter og jenter som bare sitter der og venter på at noen andre skal lede an :)  Det skjer ikke! Så du må selv jobbe med den saken. For oss menn er det alltid mane avvisninger får man får en kontakt med en jente. Hva så, jeg kjenner de ikke og tar jo det ikke personlig. Men forstår følelsen av redsel for å bli det, den er ikke veldig god. Men dette har jeg lært meg å la prelle av som vann på gåsa, det verste som kan skje videre er at jeg forblir singel :) , ikke noe katastrofe det heller.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

Du trenger ikke være smellvakker heller, jeg var det over hodet ikke da jeg fant min kone, og et ekteskap som varte veldig lenge. Men er du veldig sjenert? For det kan faktisk virke som avvisning for mange menn, om de tar kontakt med deg, og du er sjenert og de feiloppfatter deg av den grunn, dette kan du isåfall jobbe med "trene" vekk og føre samtalen når noen tar kontakt.eller du selv tar kontakt. Bruke kroppspråket for å vise at du faktisk er interessert om du er på byen.

Nei, jeg er ikke forferdelig sjenert, jeg synes faktisk det pleier å gå veldig greit å prate med folk, men jeg er nok ikke så god til å vise interesse fordi jeg ofte tenker at det vil være uønsket interesse. Er nesten aldri på byen, har aldri vært så glad i det og nå er det ingen igjen å gå ut med.

Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du endre de tingene som gjør at du tidligere ikke har fått kjæreste. Det er jo ingenting av det du skriver i denne eller tidligere tråder du ikke kan endre på. Så du trenger absolutt ikke akseptere at du kommer til å fortsette å være singel i all fremtid. 

Vær mindre tilbakeholden og treff flere menn(enten sosialiser deg mer eller så får du bruke nettdating). Du nevner også vekten din, ting blir lettere om man er normalvektig, men  man kan jo selvsagt få kjæreste selv om man er tjukk(din beskrivelse). 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke forferdelig sjenert, jeg synes faktisk det pleier å gå veldig greit å prate med folk, men jeg er nok ikke så god til å vise interesse fordi jeg ofte tenker at det vil være uønsket interesse. Er nesten aldri på byen, har aldri vært så glad i det og nå er det ingen igjen å gå ut med.

Da må du finne andre sosiale settinger der du kan treffe andre menn, hvilke interesser har du da? Dyrke disse og treffe mennesker der, men da må du trene på å vise interesse, og fortrenge den stemmen som lurer deg til å tro at dette er uønsket. For man starter aldri med "vil du gifte deg med meg" samtalen. Man snakker om løst og fast, finner ut om kjemi stemmer, om man har noenlunde felles verdier. Så vise at man faktisk liker vedkommende. Jeg har en erfaring med at man ganske fort finner ut om den man tar kontakt med, liker meg, om det er noe å bygge videre på. Men uten et "rom" der man kan treffe andre, ja så blir det vanskelig. For ingen kommer på døren og sier "hei her er jeg".

Skrevet
4 minutter siden, Gardermobanen skrev:

Da får du endre de tingene som gjør at du tidligere ikke har fått kjæreste. Det er jo ingenting av det du skriver i denne eller tidligere tråder du ikke kan endre på. Så du trenger absolutt ikke akseptere at du kommer til å fortsette å være singel i all fremtid. 

Vær mindre tilbakeholden og treff flere menn(enten sosialiser deg mer eller så får du bruke nettdating). Du nevner også vekten din, ting blir lettere om man er normalvektig, men  man kan jo selvsagt få kjæreste selv om man er tjukk(din beskrivelse). 

Der er du inne på noe om man er "tjukk" noen kilo for mye trenger faktisk ikke bety noe, jeg er mann og jeg liker litt fyldige damer :)  Begynte selv å bli litt dvask, fant ut at nå er det pokker ta nok, endret kostholdet litt og trener en del nå, raste ned 10 kilo og elsker å trene igjen. Så alle kan endre seg om de faktisk vil.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så mislykka. Jeg er ei dame på snart 34, jeg har aldri hatt kjæreste. Det må jo være meg det er noe galt med. Jeg skulle ønske jeg kunne slutte å ønske meg kjæreste, det hadde vært så mye enklere hvis jeg bare kunne vært fornøyd med å være alene. Men jeg er ikke det, i perioder blir jeg så lei meg. Jeg er så lei av å måtte klare alt alene, aldri ha noen å krype inntil etter en kjip dag på jobben eller å ha en jeg kan fortelle at jeg er glad i. Vennene mine sier det kommer når jeg minst venter det, men det tror jeg ikke engang de tror på lenger. Hva kan man gjøre for å virkelig akseptere at man ikke kan få alt man vil ha?

Menn jevnt over er dessverre mye mer overfladiske enn damer, så det er lurt å endre de tingene du kan endre som kan skremme noen bort: vekten. XL, er jo heller ikke helt helsemessig gunstig, så du vinner jo noe på jobben selv også da i det minste. Ellers er det mange damer, både tjukke, slanke, utrente, trente, morsomme, kjedelige, sjenerte, utadvente, vakre, ordinære som sliter med å finne kjærligheten eller menn som vil ha forhold. Det er rett og slett flere kvinner enn menn som ønsker seg forhold så det er mange, mange som er i samme situasjon som deg. Ufrivillig alene. Men det som leter: finner.

Anonymkode: a5f80...3a2

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers er det mange damer, både tjukke, slanke, utrente, trente, morsomme, kjedelige, sjenerte, utadvente, vakre, ordinære som sliter med å finne kjærligheten eller menn som vil ha forhold. Det er rett og slett flere kvinner enn menn som ønsker seg forhold

Dette stemmer vel ikke? Det er et overskudd på menn i samfunnet nå så vidt jeg har fått med meg, er nok mange innvandrer menn med i det regnestykket, men likevel. I veldig mange innvandrer miljøer er slike menn uansett ikke aktuelle, så det kan hende du har rett. De henter sine koner fra hjemlandet eller fra egne miljøer.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette stemmer vel ikke? Det er et overskudd på menn i samfunnet nå så vidt jeg har fått med meg, er nok mange innvandrer menn med i det regnestykket, men likevel. I veldig mange innvandrer miljøer er slike menn uansett ikke aktuelle, så det kan hende du har rett. De henter sine koner fra hjemlandet eller fra egne miljøer.

De unge mennene (muslimske) har ofte forhold med norske unge jenter før de gifter seg med en "anstendig "jente fra sitt eget land og miljø...har sett noen tilfeller av dette desv..

Anonymkode: 82f59...5c6

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon TS! Jeg er 27 år da. Jeg er så lei av disse rådene om at man får kjæreste når man minst venter det, men samtidig skal man være aktiv på datingsider osv. Hva betyr det????  Og så spør venner hele tiden om jeg er kravstor! NEI! Jeg går ikke rundt med en sjekkliste, men det er jo noen ting som må på plass for at jeg skal elske han, sånn som å ha samme verdier, holdinger, kanskje noen interesser og ikke minst kjemi. Utseende, utdanning og inntekt er ikke så viktig annet enn at jeg setter pris på at økonomien er i orden. 

Å få kjæreste er virkelig en umulig oppgave for meg...

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Hjelper jo ikke om det er aldri så mye overskudd av menn når overvekten av dem er dønn useriøse og er gift med kompisene sine og dedikert til "shallow lifestyle" livet ut..norske "menn" er så ekstremt usexy, begriper virkelig ikke hvorfor de har fått for seg at det er fett å være evig drittunge. Synd egentlig at de som ikke er norske som regel "importerer" hjemmefra som du sier. For de fleste av dem er noe mer menn enn de norske. 

Anonymkode: a5f80...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...