AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Jeg er en gift mann på 23 året. Lever i et så å si sexløst ekteskap. Finnes det damer på 40-50 som ser på sex så viktig at man ønsker 3-4 ganger i uken? Anonymkode: 6c397...0c7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Hvis jeg hadde levd i et sexløst ekteskap så hadde jeg sett på som 1 gang i uka som å vinne i LOTTO. Jeg er i aldergruppen du nevner, men er ikke gift. Jeg syns at et par ganger i uka bør være minimum i et ekteskap. Anonymkode: 83c01...193 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Nei, ca hver 6 uke er passe her. Sex interesserer meg ikke lenger. Ikke som når vi var unge og jeg kunne bli yr bare av å se på den deilige kroppen hans og han vartet opp og flørtet hele tiden for å imponere meg i senk lenger. En sofagris som har glemt å date sin kone og som allikevel krever sex servert som roomservice uten å gi noe igjen får meg ikke kåt. Anonymkode: c8839...dae 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en gift mann på 23 året. Lever i et så å si sexløst ekteskap. Finnes det damer på 40-50 som ser på sex så viktig at man ønsker 3-4 ganger i uken? Anonymkode: 6c397...0c7 Litt yngre enn treffgruppen din kanskje, men for meg virker 2-4 ganger per uke normalt. (Men: i følge menn jeg dater er jeg litt krevende og har for mye testosteron! "Kan kan ikke basere et forhold på sex" etc, etc..så det er ikke bare kvinner som er sånn etter 35 -K38 Anonymkode: 8fc82...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Skrevet 10. juni 2017 Jeg er mann, men har da litt erfaring fra forhold med damer i den aldersgruppen. Riktignok ikke samme dama i 23 år da. Det kan jo innebære en forskjell, da begge gjerne er litt mere ivrig i begynnelsen av forhold. For å svare direkte på ditt spørsmål, så kan godt damer mellom 40 og 50 ønske sex både 3 og 4 ganger i uken, og ofte mer enn det. Særlig under ferieturer osv. der hverdagen er glemt. Men det forutsetter nok at forholdet ellers er godt, og at man "ser" hverandre også utenom sexen. MEN, så er det den berømte overgangsalderen. Den kan snu opp ned på det meste, også sexlivet. Hun jeg er sammen med nå har vært kåt, lett å tenne og generelt glad i sex. Inntil ganske nylig. Det gikk vel fra 4-7 ganger i uka til 2 ganger i måneden, maks.....Rett og slett bråstopp. Jeg er selvsagt ikke særlig fornøyd med dette, men det er definitivt ikke hun heller. Hun har rett og slett ikke lyst lenger, og blir heller ikke naturlig våt slik som før. Men hun "har lyst til å ha lyst", men noe er rett og slett blitt borte, ser det ut som. Lite jeg kan gjøre med det, dessvere. Det kan jo hende at din kone og er kommet i overgangsalderen? Isåfall er det bare å avfinne seg med det. Få deg en elskerinne eller en hobby som du kan bruke tiden på. Anonymkode: 495ac...3e2 1
Fysikeren Skrevet 10. juni 2017 #6 Skrevet 10. juni 2017 For en utrolig god tråd-tittel. Spesielt bra var det at du påpekte at dette ikke var en kontaktannonse. Hadde nok skapt veldig mye forevirring hvis du ikke hadde gjort det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #7 Skrevet 10. juni 2017 Hvis sex betyr så mye, hvorfor gifter dere menn dere med jevnaldrende eller eldre damer når dere vet at kvinner kan komme i overgangsalderen i 40 årene...? Har ei venninne som "uventet" mistet menstruasjonen i begynnelsen av 40 årene og brått kom i overgangsalderen før hun viste ordet av det ...Må dere ha sex så finn dere kvinner under 40, helst under 35 år for å være sikker ! Anonymkode: f85ae...c98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå