Gå til innhold

Brudekjole til litt større bruder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser så alt for mange litt "større" bruder som ikke kler kjolene sine. Flere har stroppeløse med snøring bsk slik at både puppene og "ryggflesket" blir skvist opp til valker. Har sett både på bilder og i bryllup. Jeg er også litt stor, men kunne aldri tenkt meg å bruke en kjole jeg ikke passer/kler og som ser rett og slett ubehagelig å ha på. 

Har dere noen ideer til kjoler til litt større? Jeg veier 85kg. Vil gå litt ned i vekt. Har små pupper, så slipper tytende pupper, men er mer redd for at armene, magen og ryggen skal se større ut. 

Anonymkode: 1409b...21d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok hatt ermer på kjolen, korte eller halvlange, og ikke åpen rygg. Ellers kommer det jo helt an på fasongen din :) Er du høy, trenger ikke 85 kg være så veldig mye.

Anonymkode: 1ecac...22b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satset på kjole med ermer og ikke åpen rygg. 

Anonymkode: 22c69...f57

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville satset på kjole med ermer og ikke åpen rygg. 

Anonymkode: 22c69...f57

Hermegåsa :fnise:

Anonymkode: 1ecac...22b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er igang med kjoleprøvingen og går i utgangspunktet for noe som dekker skuldrene (cap sleves). Mitt største mareritt er en tung sateng-ish kjole med knyting bak som fremhever alt av valker, for eksempel denne .

Samtidig prøvde jeg denne, og ble positivt overrasket over hvor godt jeg likte kjolen. 

Anonymkode: 67f5b...36b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...