Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lønner det seg å ha all invlusive på hotell i Tyrkia? Maten er jo kjempebillig der

Anonymkode: 9bfc0...734

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere reiser med barn så kan det greit å ha det. Inkluderer drikke mm hele dagen. Reiser dere kun voksne, så hadde hadde det vært uaktuelt. Middag på kvelden på hotellet er mellom to klokkeslett. I sentrum så kan dere spise litt mer når dere har lyst. Utvalget på restauranter er bedre også.
Frokost MÅ jeg ha.

Skrevet

Hva som lønner seg vet jeg ikke, men jeg synes det er kjedelig å bare måtte spise på hotellet. Litt av turen synes jeg er å gå på lokale restauranter.

Var i syden ifjor og da kunne vi velge om vi bare hadde frokost eller all inklusiv. Vi valgte bare frokost. På dette hotellet kunne en betale en sum og så kunne vi ha all inklusiv bare den dagen vi betalte for. Dette gjorde vi to ganger. De to dagene vi valgte dette så skulle vi allikevel bare være rundt hotellet og da var det kjekt, men hvis en skal farte litt rundt så er det nok ikke så lurt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er to voksene, en som spiser mye, Mens jeg spiser mindre. 

Ca hvor mye koster en middag på resturantene?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer veldig an på hvor hotellet ligger. Sånn økonomisk sett vil det nok lønne seg nesten uansett, men det er jo litt kjedelig å spise på hotellet hver dag etter min mening. Hvis hotellet ligger et stykke unna andre restauranter vil det selvsagt lønne seg siden du ikke trenger å betale taxi for å spise på hotellet

Anonymkode: cf847...e7a

AnonymBruker
Skrevet

old inclous er kjekt å ha når man ikke vil tenke på kostnader her og der. i tyrkia er jo ting ganske billig uansett, men old inclous kan være greit å utnytte når dere ikke gidder å reise inn til byen for å spise .

Anonymkode: 09b54...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Dropp all inklusive! Elsker mat og maten du får på all inklusive er ikke dårlig, men smaker ganske lite. 

Anonymkode: 35e50...0f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtt heller de lokale restaurantene ved å spise der, næringen sliter nok fra før med mindre turister etter alt som har skjedd i landet.

Anonymkode: 52559...025

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for innspill. Vi skal bo i Alanya, en-tre km utenfor hovedsentrum. Er jo handlegater straka vegen inn mot sentrum og plenty av restauranter (etter hva jeg har forstått når jeg har sett på nett). 

Tipper det blir resturant middag🙈

Men hvordan er det med drikke på hotellet da? Kan vi ha med vann/brus ved bassenget eller må man kjøpe i baren på hotellet?

Skrevet

Aldri vært borte i at det ikke går å ha med butikkjøpt. Har dere kjøleskap på rommet så er alt greit å holde vann i store flasker kaldt og fylle på småflasker. Ville vel for syns skyld kjøpt noe en gang i baren. De som jobber der trenger også penger.

AnonymBruker
Skrevet
På 6/10/2017 den 16.07, AnonymBruker skrev:

old inclous er kjekt å ha når man ikke vil tenke på kostnader her og der. i tyrkia er jo ting ganske billig uansett, men old inclous kan være greit å utnytte når dere ikke gidder å reise inn til byen for å spise .

Anonymkode: 09b54...b9f

Old inclous 😂😂😂😂

Anonymkode: c6f8f...dd9

• Liker 2
Skrevet

Vi har vært 4 ganger i tyrkia. Aldri hatt maten inkludert, da vi fant ut at det ikke lønte seg for oss. Var på sunving med gratis for barn opp til 12 år med betalende voksen. Ca 14.000kr for all inc for 2 uker. Da vi sjekket ut hadde vi totalt brukt ca 12.000, som inkluderte all mat og drikke, badeleker, vanlige leker, spa og trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...