AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Har bestilt den til meg og mannen! Er nysgjerrig på hvordan den funker og om den er bra Anonymkode: 6d90a...1bc
venus24 Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Jeg har den! Liker den veldig godt, både når vi ligger sammen og til eget bruk. Vi har et avstandsforhold, og da er det veldig fint å bruke funksjonen som gjør at han kan styre vibreringen fra sin telefon selv når han er i et annet land.
VLOslo Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Sitter den godt? treffer den skikkelig på begge plassene?
martineb Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 6 timer siden, VLOslo skrev: Sitter den godt? treffer den skikkelig på begge plassene? Regner med du mener på gpunkt og klitten. Den gjør det på meg ihvertfall Herlig å bruke den sammen, bare husk glidemiddel.
VLOslo Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 58 minutter siden, martineb skrev: Regner med du mener på gpunkt og klitten. Den gjør det på meg ihvertfall Herlig å bruke den sammen, bare husk glidemiddel. Okay, Brukte du den da ved å ha den der og klær utenpå, slik at du ikke "holdt" den på plass med hånda? har erfaring med en tidligere versjon av we-vibe, og den var ikke så bra synes jeg
Sphynx Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 På 20.9.2017 den 16.33, VLOslo skrev: Okay, Brukte du den da ved å ha den der og klær utenpå, slik at du ikke "holdt" den på plass med hånda? har erfaring med en tidligere versjon av we-vibe, og den var ikke så bra synes jeg Om du synes vanlig we-vibe ikke sitter bra, så vil denne sitte bedre. Sync har forskjellige ledd som du kan sette den fast i. Ikke alle har likt underliv, noen trenger at den feks står litt lengre opp osv. Du har sikkert fått testet den nå da, men om det skulle være noen andre som måtte lure....
VLOslo Skrevet 12. oktober 2017 #7 Skrevet 12. oktober 2017 På 10.10.2017 den 17.48, Maju Mjau skrev: Om du synes vanlig we-vibe ikke sitter bra, så vil denne sitte bedre. Sync har forskjellige ledd som du kan sette den fast i. Ikke alle har likt underliv, noen trenger at den feks står litt lengre opp osv. Du har sikkert fått testet den nå da, men om det skulle være noen andre som måtte lure.... Takk for info. Nei, har ikke kjøpt den enda, da jeg var usikker på hvordan den traff. Ble veldig skuffet når jeg kjøpte den første og usikker på om jeg vil bruke så mye penger på nytt for noe som ikke fungerer. Men slik jeg forstår på deg, så kan den justeres slik at den treffer bra Noen som har prøvd den under klærne? eller er den kun best sammen med en gutt liksom?
Adina Skrevet 20. oktober 2017 #8 Skrevet 20. oktober 2017 Var ikke imponert.... bedre enn we-vibe 2, men den ga meg ikke stort. Men alle er vi forskjellige og hørt (lest) mye bra om den, så noen liker den tydeligvis.
Sphynx Skrevet 20. oktober 2017 #9 Skrevet 20. oktober 2017 Denne er ment for å brukes under klær hvor partner har fjerkontroll eller app (men du kan selvfølgelig bruke de andre på samme måte) http://we-vibe.com/jive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå