Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det å få NAV garanti for å leie bolig? Må inn i noe nytt fort.

Anonymkode: 532d1...36d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar kort tid, et par dager maks.

Anonymkode: c069d...cf4

AnonymBruker
Skrevet

Bare vær klar over at de færreste utleiere ønsker seg leietakere med nav garanti, så hvis du ikke har depositum kan det ta lang tid å finne noe å leie. 

Anonymkode: d54da...0c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for hjelp 😊 Har funnet leilighet som godtar det, ville bare vite at det går i orden fort 

AnonymBruker
Skrevet

Tok meg nesten 14 dager. Takk og lov for tålmodig utleier...

Anonymkode: 44507...8a6

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tar det å få NAV garanti for å leie bolig? Må inn i noe nytt fort.

Husk at du også kan søke lån til depositum :) 

Hadde en super saksbehandler og han ba meg søke om det, tok kun 4 dager å få det innvilget. Det var 18000kr og jeg betaler tilbake 2000kr/mnd, har kun 6000 igjen å betale. Ble nesten som å spare penger, for depositumet blir jo mitt når jeg sier opp leiligheten, med mindre jeg har gjort masse skader her da :P 

Anonymkode: 14937...4bf

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husk at du også kan søke lån til depositum :) 

Hadde en super saksbehandler og han ba meg søke om det, tok kun 4 dager å få det innvilget. Det var 18000kr og jeg betaler tilbake 2000kr/mnd, har kun 6000 igjen å betale. Ble nesten som å spare penger, for depositumet blir jo mitt når jeg sier opp leiligheten, med mindre jeg har gjort masse skader her da :P 

Anonymkode: 14937...4bf

Og hvor mye gebyr og renter betaler du på det? 

Hvor lang garanti tar å få hos NAV varierer mye. Du må ta kontakt og på mandag. Har du mulighet for å få en krisetime ved å stille opp på Nav så går det nok fortere enn om du ringer eller skriver.

Anonymkode: 49de6...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...