AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Noen med tics her som vil forklare litt hvordan det føles ut? Jeg mistenker at jeg har tics, men har ikke turt å ta det til legen. Jeg sliter i stor grad med kremting. Det vil si, jeg har kremtet så lenge jeg kan huske. Jeg er 28 år nå, og kan huske kremtingen så langt tilbake som 11-års alderen. Det føles ut som om jeg har litt slim i halsen, og MÅ kremte, om jeg ikke kremter er det omtrent som å være tissetrengt - å holde igjen noe som må ut. Jeg blir utrolig sliten av det, og tror ikke halsen har så godt av det heller. Noen med erfaringer? Anonymkode: 6fda0...482
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 I tillegg må jeg på en måte trykke luft ut av halsen, eller strekke halsen i raske bevegelser. Vanskelig å forklare, men det er en slags kløe i halsen, som stilner når jeg bruker den metoden. Anonymkode: 6fda0...482
sweety pie Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Det er ikke en tvangshandling, da? Siden dette er noe du bestemmer selv liksom. Tics tror jeg heller er ukontrollert.
sajk Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Jeg har ticks. Jeg kan ikke kontrollere det noe särlig. Innimellom får jeg en fölelsen av at det kommer andre ganger ikke. Men det er ikke sånn at jeg föler at: nå må jeg slenge med armen. Også gjör jeg det. Armen vifter av seg selv ukontrollert. Osv. Det bare skjer
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Jeg kremter en god del og har alltid Fishermans friend i lomma. Det er fordi jeg er allergisk. Kanskje du også er allergisk mot noe? Anonymkode: f7327...811
Blod Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 Jeg slet mye med tics før. Kremting, blunking ol. Men dette kunne jeg ikke kontrollere, det bare gikk av seg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå