SlemUlv Skrevet 9. juni 2017 #21 Skrevet 9. juni 2017 Neitakk, jeg liker ikke hår i maten min Foretrekker barbert eller frisert.
FluffyJuggernaut Skrevet 9. juni 2017 #22 Skrevet 9. juni 2017 Liker at området rundt penis er trimmet sånn at man slipper å få hår i halsen eller mellom tennene. Syns det ser rart ut om alt er glattbarbert mellom beina, også er lårene og magen enda hårete.
Kenneth39 Skrevet 9. juni 2017 #23 Skrevet 9. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg eg glattbarbert det er min partner også, lettere renhold osv, håret samler bakterier lukt osv Deilig å ha glattbarbert sex Anonymkode: 07fdd...fa1 Det der er visstnok helt feil ! 1
Kenneth39 Skrevet 9. juni 2017 #24 Skrevet 9. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg eg glattbarbert det er min partner også, lettere renhold osv, håret samler bakterier lukt osv Deilig å ha glattbarbert sex Anonymkode: 07fdd...fa1 Til alle dere som barberer vekk kjønnshårene: Helseplager Helsesøster Edel Brattli fraråder totalbarbering. – Jeg ser ofte at jenter får røde, hissige prikker der de har barbert underlivet. Hårkjertlene blir betente og infiserte. Jentene blir bekymret og tror det er kjønnssykdommer eller allergi, forteller hun. Betennelsen må behandles med kortison eller antibiotika, men kan komme igjen hvis man barberer mer. I tillegg fører barberingen til økt risiko for soppinfeksjon. – Håret er ment å være en barriere som verner kjønnsorganet mot ting som ikke skal være der. For eksempel overføring av egne tarmbakterier til skjeden, sier daglig leder av Klinikk for seksuell opplysning Siv Gamnes. Hun mener totalbarbering kan føre til både av soppinfeksjon og skjedekatarr. Mye soppinfeksjon kan igjen føre til vestibulitt, en tilstand med kroniske smerter i underlivet. 1
Gjest Adipose Skrevet 10. juni 2017 #25 Skrevet 10. juni 2017 Ja til hårete menn! Full busk er dritsexy.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #26 Skrevet 10. juni 2017 Vil ha en mann, ikke en gutt. Anonymkode: 85ee6...d95
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #27 Skrevet 11. juni 2017 Fysj! Frem med høvelen! Anonymkode: 99e6c...1e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå