AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #21 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei, hun trenger da ikke blokkere han. Det virker helt teit og han kommer til å ta det som at hun fikk helt panikk eller hater han. Hun kan ha tabbet seg litt ut, men det eneste som kan ha skjedd er at hun kanskje har uttrykt noen følelser for han som han ikke har for henne. Det overlever begge to. Det beste er vel bare at hun skriver en melding med noe sånt som: "Oi, jeg har visst svart deg på en melding facebook sender sender ut automatisk..faen* LOL jeg dør.. Anonymkode: e7ac8...67c Ja eller bare "Oi, er litt ny på dette her, trodde det var du som skrev om den inviten men skjønte det var noe facebook sendte ut. Jeje, åssen går det med deg? Noe spes grunn til at du la meg til igjen som venn? " så får hun jo både forklart , og avklart hva det er han vil, istedet for å gå å overtenkte så sinnsykt som hun gjør nå . Anonymkode: 690f9...495 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #22 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du den samme som møtte han muslimen på tinder og måtte spørre oss om hver minste ting de tre dagene dere chattet? Du høres like overanalyserende og ubesluttsom ut. Først og fremst ikke legg så mye i facebook. En friendrequest betyr ikke nødvendigvis at man ønsker å treffes eller date. Og om noen spør de som er online om de gidder å gå inn å like en musikklink eller videolink han har laget, eller en artikkel han har skrevet, så betyr ikke det at de spør denne personen fordi det betyr noe for de at akuratt denne personen liker noe, det betyr bare at de vil ha flest mulig likes fra alle sånn at enda flere ser den , som igjen virker støttende på det han har lagd/gjort. Å svare på et sånt spørsmål at "nei man pleier ikke å like ting på facebook så det vil man ikke selv når man får spørsmål om litt støtte" er utrolig sært og frekt. Kanskje han angret på at han addet henne etter denne meldingen. Når man får varsler om at venner skal på et event så er det facebook som sender ut etter sin algorytme, det er ganske innbilsk å tro at det er en privat invitasjon til kun seg, men det kan jo ikke hun vite som er ny på facebook. Åpenbart syntes han gutten det også var rart å plutselig få en innboks melding fra henne om et arrangement han ikke hadde snakket med henne om, og at han ikke svarte (avhengig av hva det stod da, om det var noe like frekt som i meldingen om at hun ikke ville like noe, eller om det var et hyggelig spørsmål? ) viser at han nok ikke er interessert i å møte henne på det event uansett. Men dette gir fortsatt ikke grunn til å blokkere, han gir nok faen i om du blokkerer han eller ikke, men om han finner det ut så vil han nok tenke du er enda rarere og særere enn du allerede har gitt inntrykk for. Bare la det være, og slutt å analysere sosiale medier, folk blir faktisk alvorlig syke av det, og om du ikke greier å la vær å ha et avslappet forhold til det bør du slutte å være på sosiale medier.... Anonymkode: 690f9...495 Ts her : for det første: dette er venninnen min det er snakk om, ikke meg. Nei, var ingen av oss som skrev innlegg om en muslim, ingen av oss er heller på Tinder. Dette er en fyr hun har hatt en greie med, det er ikke hvilken som helst person, for å si det sånn. Han dukket plutselig opp i livet hennes etter flere år uten kontakt. Han tok kontakt, ikke bare for å få henne til å like noe, men for å ha kontakt med henne. Men plutselig har han blitt annerledes mot henne, og det kan godt være som du skriver, at han reagerte på at hun sa at hun ikke ville like det, men synes du ikke det er like frekt å be noen like noe? Hvis man liker noe liker man, hvis ikke lar man vær. Kunne aldri falt meg inn å be andre om å like noe av det jeg gjør hvis jeg hadde vært på fb, jeg vil at de skal like det av seg selv. Så kanskje det bare var et overfladisk "vennskap" ifra han side? Men han svarte med en gang tidligere, nå er det vel ca to ganger han ikke har svart på mld hun har skrevet til han der. Hun reagerer spesielt på at han kanskje er i samme by som henne nå, og at han bare ignorerer mld hennes når hun så at han leste den med en gang. Det var ei hyggelig mld hun skrev. Da kan han jo ikke være interessert i å treffe henne? Han tok initiativ til å møte henne da hun var i hans by tidligere i år. Anonymkode: 0514d...afa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #23 Skrevet 9. juni 2017 Hvordan vet du at han tok kontakt, for å ha kontakt med henne? Sa du ikke nettopp at det eneste han gjorde var å sende hun en friendrequest på facebook, og ikke noe annet? At det andre var automatiske varsler fra facebook, og at han ikke svarte på meldingen hun sendte til han? Ja facebook er overfladisk stort sett. Hvorfor kan hun ikke bare spørre rett ut hva han vil? Nå skriver du plutselig at han tok initativ til å møte henne forrige gang han var i hennes by, hva med at hun tar initativ denne gangen da og skriver til han "Hey! Er du i xxxby? Si fra om du er keen på å møtes Lenge siden " Svarer han ikke da så vet hun hvertfall at han IKKE er interessert. Bedre å finne ut av en å gå å lure. Anonymkode: 690f9...495 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #24 Skrevet 9. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke å "seile inn i livet hennes og la hun vente på han" fordi han sender en friendrequest. Kanskje han er DJ foreksempel, og vil ha så mange som mulig på vennelista si og ba henne om å like en musikk link? Det betyr ikke at han lager festen eller friendrequesten for henne personlig. Hvorfor vil hun spare på samtalene fra han når hun er så "redd" for han og hva han tenker og syntes? Skjønner at det er lett å håpe at han la henne til fordi han vil ha en greie med henne igjen, men det er ikke sånn sosiale medier funker. Der legger man til folk man har sett på skolen fire ganger gjennom barneskolen . HVIS man vil ha en greie med noen igen så tar man jo intiativ til å chatte og spørre Hei hvordan går det, har du det fint, lenge siden, er du singel nå, vil du møtes en dag, og ikke sender subtile "hint" via varsler. Anonymkode: 690f9...495 Ts her : han mld henne endel i begynnelsen, det har ikke bare vært disse varslene. Men kontakten har ebbet ut. Jeg synes uansett, som venninne, at det er dårlig oppførsel og først ta endel kontakt, for så at hun sender ei mld ( etter en varsel der hun ser at han trolig er i samme by som henne, noe hun forøvrig ikke nevnte til han ) der hun skrev kort om noe hun hadde vært med på. Da kunne han jo svart henne? Så hun lurer på om det er et tegn på at han ikke er interessert sånn, eller om han er fornærmet over at hun ikke ville like det han villle hun skulle like? Jeg tenker at hadde han ønsket å se henne, hadde han svart. Hva tenker andre her? Anonymkode: 0514d...afa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #25 Skrevet 9. juni 2017 Hva meldet han henne om? Det er vanlig å spørre "hei hvordan går det" og få en update fra gamle kontakter med en gang man har lagt de til på facebook. Var det en chat, eller mange over tid der han tok kontakt? Vet ikke helt om det er noe for han å svare på en melding der hun forteller om noe hun har vært med på? skrev hun noe spørsmål til han å svare på da? Jeg tenker at han tenker hun er sær og merkelig som ikke ville like det han spurte om hun kunne like, men at om han liker henne på en dypere måte vil ikke det trekke ned alene, men siden han ikke er mere frampå tror jeg ikke han liker henne på en dypere måte og at han kanskje syns hun er rar som svarte så frekt når han faktisk skrev til henne (for å spørre om hun kunne like det greiene) Anonymkode: 690f9...495
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #26 Skrevet 9. juni 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her : han mld henne endel i begynnelsen, det har ikke bare vært disse varslene. Men kontakten har ebbet ut. Jeg synes uansett, som venninne, at det er dårlig oppførsel og først ta endel kontakt, for så at hun sender ei mld ( etter en varsel der hun ser at han trolig er i samme by som henne, noe hun forøvrig ikke nevnte til han ) der hun skrev kort om noe hun hadde vært med på. Da kunne han jo svart henne? Så hun lurer på om det er et tegn på at han ikke er interessert sånn, eller om han er fornærmet over at hun ikke ville like det han villle hun skulle like? Jeg tenker at hadde han ønsket å se henne, hadde han svart. Hva tenker andre her? Anonymkode: 0514d...afa På tide å lese mer om narsissister og hvordan de fungerer, de holder på slik hi opplever. Først offer og de slipper deg aldri. Blokker, blokker og gå null kontakt. Anonymkode: e0827...254
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #27 Skrevet 9. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her : han mld henne endel i begynnelsen, det har ikke bare vært disse varslene. Men kontakten har ebbet ut. Jeg synes uansett, som venninne, at det er dårlig oppførsel og først ta endel kontakt, for så at hun sender ei mld ( etter en varsel der hun ser at han trolig er i samme by som henne, noe hun forøvrig ikke nevnte til han ) der hun skrev kort om noe hun hadde vært med på. Da kunne han jo svart henne? Så hun lurer på om det er et tegn på at han ikke er interessert sånn, eller om han er fornærmet over at hun ikke ville like det han villle hun skulle like? Jeg tenker at hadde han ønsket å se henne, hadde han svart. Hva tenker andre her? Anonymkode: 0514d...afa Ja, når noen ikke svarer på meldinger så er de kanskje ikke så interessert. Ganske tydlig tegn på det faktisk. Kanskje var han litt interessert, og så dabbet det av. Men om hun har svart han på et varsel om at han er på noe i nærheten av henne så skjønner jeg ikke at det skal være så flaut? Ok, det er jo kjipt når han ikke svarer da. Men man trenger da ikke skamme seg over sånt.Og han er neppe fornærmet over at hun ikke likte den ene tingen. Men om det er noe som er viktig for han så kan det jo indirekte ha gjort at han har mistet interessen litt. Hvis hun vil så kan hun blokkere han, men hvorfor skal hun det egentlig? Da sender hun et signal om at hun ikke ønsker å ha kontakt med han. Men det kan også oppfattes som om hun er fornærmet eller snurt, eller les: har lagt mer i kontakten enn hun burde, hvis han oppdager at hun har blokkert (eller at hun har blitt borte da). Men siden du er veldig vag i type kontakt de har hatt(fikk aldri helt tak i om de faktisk hadde møttes eller om han bare hadde ønsket å møtes tidligere), så er det vnaskelig å vurdere om hun har tolket for mye i det eller om han bare har mistet interessen. Jeg ville latt han være på vennelista, og kanskje heller regulert litt hva han har mulighet til å se/kommentere i tilfelle. Anonymkode: 6c7b6...d94 1
got2go Skrevet 9. juni 2017 #28 Skrevet 9. juni 2017 Hva er greia med å drive å blokkere folk hele tida? Er det ikke nok å bare slette vedkommede som venn dersom en ikke vil ha kontakt på fb? Er da så ekstremt å drive å blokkere folk bare fordi noen ikke svarer på mld. Fjortisdrama!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #29 Skrevet 9. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her: han ville være venn med henne, noe hun godtok. De har hatt litt kontakt , men mindre i det siste. De bor ikke i samme by. Han ba henne en gang like noe han driver med, men det gjorde hun ikke, hun skrev til han at hun følte ikke det var rett da hun ikke gjør det på noe ( hun er lite aktiv der ), noe han responderte med ok på, men nå lurer hun på om det også var automatisk fra facebook? Det at han ville hun skulle like noe ifra han? Spørsmålet hun stiller meg, er om hun bør blokkere han? Hun ( og jeg ) synes det var rart at han først var veldig på for så plutselig å være mer av, men det kan jo som sagt være fordi de ikke kan møte hverandre. Og : hvis hun velger å blokkere han, vil han da se det? Eller kun hvis han vil ta kontakt? Hun lurer også på om samtalene/mld blir automatisk slettet mellom dem, hvis hun blokkerer han? Hun vil gjerne beholde de. Er ikke på fb selv, så er helt blank her. Anonymkode: 0514d...afa Herregud, hvor gamle er dere egentlig, 70 år? Personlige meldinger er direkte meldinger til deg fra en annen, det samme er beskjeder på facebookveggen der noen f.eks skriver "gratulerer med dagen". "X inviterte deg til å like siden Y" er ikke en personlig melding. Han vil ikke se om hun har blokkert ham, men han vil kanskje finne det rart at hun ikke er å se på facebook mer. Han kan åpenbart ikke ta kontakt med henne da. Anonymkode: f5902...9e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #30 Skrevet 9. juni 2017 Hun må da gjerne blokkere han om hun vil, men mannen har da ikke gjort noe galt på noen måte. Ville vært en overreaksjon om hun blokkerer fordi hun er bitter over dette eller noe. Anonymkode: cfba2...bfb
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #31 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun må da gjerne blokkere han om hun vil, men mannen har da ikke gjort noe galt på noen måte. Ville vært en overreaksjon om hun blokkerer fordi hun er bitter over dette eller noe. Anonymkode: cfba2...bfb Jeg synes det er ganske dårlig stil og bare ignoerere henne når han ellers har tatt endel kontakt der først, sendt henne mld osv. Han har alltid svart kjapt tidligere. Når han nå sannsy ligvis er i hennes by og bare ignorerer når hun skrev han ei mld ( selv om ikke varselet var ifra han personlig ), er det rart, synes jeg og venninna mi. Hun skjønner det ikke. Hun så at han skrev noe til noen andre like etter at han hadde lest mld hennes, så han var pålogget og aktiv. Hva hvis hun sletter han som venn? Kan han da se profilen hennes? Det er venninna mi som tenker å vise en reaksjon. Anonymkode: 0514d...afa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå