Gå til innhold

Bifil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i slutten av 20-åra som er jomfru. I det siste har jeg hatt en rar fantasi om at et par (mann og dame) kommer med et forslag om at jeg kan ha sex med damen, hvis mannen får lov til å "ta meg bakfra". Og så tenker jeg at damen har ekstremt deilig kropp, og at mannen har stor, feit penis... hm. Ikke at jeg syns det er noe "fælt" om jeg skulle være bifil, men jeg vet jo det at fantasier ikke trenger å være noe fine i virkeligheten, selv om man føler seg fri og "uhemmet" (feks ikke "skam" pga. legning).

Anonymkode: e7406...f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange som oppdager at de er bifile eller homofile/lesbiske først lengre ut i 20 årene så ikke umulig det :)

Anonymkode: 75e73...541

Skrevet

Kan godt hende du er bifil, men det er vanlig å ha biseksuelle fantasier uten å være det i virkeligheten også 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og det er forskjell på bisexuell og bifil også.  Jeg tenner fks på lesbesex, men kunne aldri verden tenke meg å date en jente. 

Anonymkode: 7487d...eca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i slutten av 20-åra som er jomfru. I det siste har jeg hatt en rar fantasi om at et par (mann og dame) kommer med et forslag om at jeg kan ha sex med damen, hvis mannen får lov til å "ta meg bakfra". Og så tenker jeg at damen har ekstremt deilig kropp, og at mannen har stor, feit penis... hm. Ikke at jeg syns det er noe "fælt" om jeg skulle være bifil, men jeg vet jo det at fantasier ikke trenger å være noe fine i virkeligheten, selv om man føler seg fri og "uhemmet" (feks ikke "skam" pga. legning).

Bruk gummi og glidemiddel :) 

Du trenger ikke være hverken homofil eller bifil for å ha fantasier... kanskje har du ikke funnet helt deg selv ennå, kanskje trenger du å eksperimentere litt...
Gjør det nå som du er ung. Da blir det "been there, done that", da slipper du å plutselig gruble i 40-50 åra om det egentlig er menn du liker... ut av skapet, skille seg med kona, sjokket for ungene og kona at du har vært gjemt i skapet i alle år og svikter dem for en mann. Ja, jeg kjenner en dame som hadde en slik pappa. Plutselig fant han ut at han var homo.
Tester du ut disse fantasiene nå, så slipper du såre noen senere.
Ulempen er at du vil ha dette på samvittigheten- om du skulle skamme deg for å ha gjort dette.
Men så lenge du tester deg at du ikke har sykdommer, så er ikke dine seksuelle erfaringer før du treffer drømmedama noe hun har med å gjøre egentlig... med mindre du blir spurt direkte. Men du trenger ikke svar ja, om du syns det er Flaut :)

Anonymkode: e286a...b80

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha slike seksuelle fantasier uten å være verken det ene eller det andre. Men har du evnen til å forelske deg i en mann (i tillegg til kvinner), er du nok bifil 👍🏻

Komplisert dette 😉

Anonymkode: 504f0...b20

AnonymBruker
Skrevet
På 9.6.2017 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Hei.. 

Jeg kan ikke si jeg er jomfru, men kan si jeg har omtrent samme fantasi som deg.. Har bestandig hatt kvinnelig kjæreste og aldri følt noe kjærlighet ovenfor en mann.. For min del trenger det det egentlig ikke være en kvinne tilstede, men drømme om å prøve å ha sex med en mann..Kan egentlig ikke forklare hvorfor, men tanken på en stiv penis tenner meg.. Jeg ønsker å teste ut guttesex en gang, ikke for å finne min legning men for å realisere den fantasien/drømmen jeg har om det.. Så får resultatet og evt følelser av det styre seg selv i ettertid.  

Lykke til☺

Hilsen mann 30

Anonymkode: 7cfef...c23

AnonymBruker
Skrevet

alle kvinner er det.

Anonymkode: 07c87...7ef

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

alle kvinner er det.

At alle kvinner er bifil? 

Evt, hvorfor mener du det? 

Anonymkode: 7cfef...c23

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

alle kvinner er det.

Nå var dette en mann da.. 

Og, det er også feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...