Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Noen som vet om det er sånn at man får senere synlig gravidmage hvis man har bakenforliggende livmor?

Anonymkode: b5d2f...5cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange får senere gravidmage eller ikke mage i det hele tatt. Når jeg gikk ut i perm tre uker før termin, var jeg tynnere enn hva søstera mi var da hun var 25 uker på vei. Fikk aldri den store gravidmagen, bare en tynn liten kul. Folk trodde jeg slanket meg 😱 Men jeg er ganske høy i tillegg da - så det var god plass å fordele seg på. Fødte en stor, fin jente på 3800 gram, selv om jeg så ut som jeg bare var oppblåst og småtjukk.

Anonymkode: f3d22...9d4

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mange får senere gravidmage eller ikke mage i det hele tatt. Når jeg gikk ut i perm tre uker før termin, var jeg tynnere enn hva søstera mi var da hun var 25 uker på vei. Fikk aldri den store gravidmagen, bare en tynn liten kul. Folk trodde jeg slanket meg 😱 Men jeg er ganske høy i tillegg da - så det var god plass å fordele seg på. Fødte en stor, fin jente på 3800 gram, selv om jeg så ut som jeg bare var oppblåst og småtjukk.

Slik var jeg også selv om jeg ikke har bakovervendt livmor. 

Anonymkode: c4a7c...70b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik var jeg også selv om jeg ikke har bakovervendt livmor. 

Anonymkode: c4a7c...70b

Så klart, ikke alle blir så store - men det er vanligere for oss med bakovervendt livmor :) 

Gjest Sugemerke
Skrevet (endret)

Jeg ble tjukk som en hval selv med bakovervent livmor. Magen kom tidlig og.

Endret av Sugemerke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...