AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Hei! Kjøpte en ny litt dyrere seng nå nylig. MEN. Madrassen på to av hjørnene ender alltid med å bøye seg oppover?! Hvorfor!? Prøver tilogmed å dra lakenet ned på ramma (noe som ser drit stygt ut itillegg), uten at det hjelper... forslag? Anonymkode: 9c54c...b8c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Lakenet er for stramt Anonymkode: 531df...d24
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lakenet er for stramt Anonymkode: 531df...d24 Det er det jeg også trodde til å state med. Har kjøpt enda større laken, men skjer fortsatt! Er såpass stort laken at det er masse "løst" stoff her og der.. hmmm Anonymkode: 9c54c...b8c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Er det bare overmadrassen? Anonymkode: 29490...8e5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg også trodde til å state med. Har kjøpt enda større laken, men skjer fortsatt! Er såpass stort laken at det er masse "løst" stoff her og der.. hmmm Anonymkode: 9c54c...b8c Prøvd å snu overmadrassen "opp-ned" ? Anonymkode: 531df...d24
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 Send bildet til butikken og be om nye madrasser. Dette typen vipp er unormal. Anonymkode: e367b...164
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 En vipp i madrassen som ikke oppstår pga. stramt laken som drar selve hjørnet opp er nok unormalt ja. Kunne hjørnet ha kommet i klem mens den ble fraktet til deg? Eller var den i klem allerede når du kjøpte den? Prøv å kontakt stedet du kjøpte madrassen fra, som AB over meg foreslo, og se hva de har å si. Kanskje er det et kjent problem for de? Anonymkode: aa031...5cf
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #8 Skrevet 9. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvd å snu overmadrassen "opp-ned" ? Anonymkode: 531df...d24 Ts: ja gjør det hver gang jeg skifter på senga!👍🏻 Skjer uansett 😩 Anonymkode: 9c54c...b8c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #9 Skrevet 9. juni 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: En vipp i madrassen som ikke oppstår pga. stramt laken som drar selve hjørnet opp er nok unormalt ja. Kunne hjørnet ha kommet i klem mens den ble fraktet til deg? Eller var den i klem allerede når du kjøpte den? Prøv å kontakt stedet du kjøpte madrassen fra, som AB over meg foreslo, og se hva de har å si. Kanskje er det et kjent problem for de? Anonymkode: aa031...5cf Ok takk for tips, den har vært sånn fra start, så kanskje den har stått i "klem" på lager eller under frakt som du sier!! Anonymkode: 9c54c...b8c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #10 Skrevet 9. juni 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Send bildet til butikken og be om nye madrasser. Dette typen vipp er unormal. Anonymkode: e367b...164 Skal absolutt gjøre det. Takk!😊 Anonymkode: 9c54c...b8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå