AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #41 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, Overrasket skrev: Nå er jeg kanskje ikke en svært kyndig ekspert, men er ikke begge (alle fire av) disse eksemplene "falske", altså operert? Det som er så flott med pupper (blant annet) er at de er helt nydlige fra naturens side, akkurat sånn de er. Det er null behov for å retusjere de, hverken på bilder eller ved operasjoner. Jo, begge har silikon. Anonymkode: abc4a...1ff
Jolene Skrevet 9. juni 2017 #42 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel egentlig ikke vurdere om du ser større ut eller ikke, siden du trolig ikke har hatt mindre pupper siden tenårene...? Vil definitivt si at veldig store pupper nesten i alle tilfeller gjør at folk ser kraftigere ut. Anonymkode: 23de5...a4c Kan fint vurdere det, da puppene mine ikke kom for fullt før jeg var over 18 år. Uansett så handler alt om hvordan man kler seg og bhen man bruker.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #43 Skrevet 9. juni 2017 Enig i at de fort kan bli det med alderen. Jeg gråt foran speilet og skulket svømmetimene på ungdomsskolen fordi jeg var den jenta i klassen med minst pupper. Jeg var flat med andre ord. De andre hadde store og faste. Men tar ikke mange år før de henger.. til og med jeg kunne få vondt når jeg løp av og til. Kan ikke tenke meg hvordan det er for de med store.. nå er jeg glad at mine er små.. Anonymkode: 3c69f...5c0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #44 Skrevet 9. juni 2017 7 minutter siden, Jolene skrev: Kan fint vurdere det, da puppene mine ikke kom for fullt før jeg var over 18 år. Uansett så handler alt om hvordan man kler seg og bhen man bruker. Det kan sikkert bli enda verre med BH og uflatterende klær, men sånn generelt ser man kraftigere ut enn man ville gjort med mindre pupper, uansett hvor flink man er til å kle seg. Anonymkode: 23de5...a4c 1
SpankMe Skrevet 9. juni 2017 #45 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at de fort kan bli det med alderen. Jeg gråt foran speilet og skulket svømmetimene på ungdomsskolen fordi jeg var den jenta i klassen med minst pupper. Jeg var flat med andre ord. De andre hadde store og faste. Men tar ikke mange år før de henger.. til og med jeg kunne få vondt når jeg løp av og til. Kan ikke tenke meg hvordan det er for de med store.. nå er jeg glad at mine er små.. Anonymkode: 3c69f...5c0 Og jeg var hun som skulket gym og var flau fordi jeg var tidlig utviklet og hadde store pupper. Nå digger jeg dem, da. Og nei, de henger ikke. Bruk riktig undertøy, så kommer man langt. Leksa er vel at vi alle har komplekser for et eller annet, og at dette gjerne går seg til. Kjekt hva? Personlig så ELSKER jeg når mannen leker med puppene mine under sex eller klining. Full tenning, og utrolig deilig
Cathrine88 Skrevet 9. juni 2017 #46 Skrevet 9. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er selvsagt generaliserende, men mitt inntrykk. Menn foretrekker bildet over (digre og med bevegelse) , og kvinner bildet under (små/middels og faste) Anonymkode: b4008...da2 Digre? 1
Gjest Athleisure Skrevet 9. juni 2017 #47 Skrevet 9. juni 2017 3 minutter siden, Cathrine88 skrev: Digre? Det var ihvertfall svære areolaer
Cathrine88 Skrevet 9. juni 2017 #48 Skrevet 9. juni 2017 5 minutter siden, Athleisure skrev: Det var ihvertfall svære areolaer Jeg synes verken puppene eller areolaene var spesielt svære. Hvis dette er digre pupper, hva kaller man da puppene til kvinner som går rundt med så mange kilo på brystet at de sliter med ryggproblemer? 4
Gjest Athleisure Skrevet 9. juni 2017 #49 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Cathrine88 skrev: Jeg synes verken puppene eller areolaene var spesielt svære. Hvis dette er digre pupper, hva kaller man da puppene til kvinner som går rundt med så mange kilo på brystet at de sliter med ryggproblemer? De var ganske store i forhold til kroppen. Det er mange med digre pupper, ikke spesielt pent eller praktisk vil jeg tro
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #50 Skrevet 9. juni 2017 Mine er ganske store, henger og har nok store areolaer i følge KG, men jeg liker de jeg, og enda bedre han jeg driver med elsker de, han kan ikke få nok. Anonymkode: afb96...fed 1
Cathrine88 Skrevet 9. juni 2017 #51 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, Athleisure skrev: De var ganske store i forhold til kroppen. Det er mange med digre pupper, ikke spesielt pent eller praktisk vil jeg tro Nei, praktisk er det sikkert ikke, men de kan da være like pene som små. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #52 Skrevet 9. juni 2017 6 timer siden, Athleisure skrev: Det var ihvertfall svære areolaer Eh what, de areolaene er fakisk små i forhold til størrelen på puppene, dette syns jeg var stygt skrevet. Anonymkode: b4008...da2 4
Gjest EkteMannen Skrevet 10. juni 2017 #53 Skrevet 10. juni 2017 Jeg digger alle pupper. Små og faste eller store med heng. Det spiller ingen rolle. Men dama de henger på er avgjørende for om jeg ønsker å leke med de
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #54 Skrevet 12. juni 2017 På 6/8/2017 den 22.18, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke mine er stygge, men de er definitivt ingen erogen sone. Han tar på dem mens vi har sex = sikkert fint for ham, men det gir meg absolutt ingenting. Anonymkode: e0025...0eb Signerer denne. Ingen erogen sone for meg heller, hvert fall ikke etter å ha ammet tre barn med dem. Pupper har blitt så vanvittig seksualisert og jeg syns det er trist. Jeg ble henvist til en stusselig liten ammekrok når jeg skulle kose meg på kafé med babyen, der måtte jeg ha kaffen min på gulvet for det var ikke noe bord engang. Så trillet jeg forbi masse enorme reklameplakater etterpå med damer i små bikiner. Det er liksom helt greit, for da kan mennene nyte dem i en seksualisert setting. Men at en tildekket mor skal få amme babyen sin mens hun nyter en kaffe latte på en kafé; nei fysj så ekkelt Anonymkode: 54f5d...23f 2
AnonymBruker 42 Skrevet 12. juni 2017 #55 Skrevet 12. juni 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Signerer denne. Ingen erogen sone for meg heller, hvert fall ikke etter å ha ammet tre barn med dem. Pupper har blitt så vanvittig seksualisert og jeg syns det er trist. Jeg ble henvist til en stusselig liten ammekrok når jeg skulle kose meg på kafé med babyen, der måtte jeg ha kaffen min på gulvet for det var ikke noe bord engang. Så trillet jeg forbi masse enorme reklameplakater etterpå med damer i små bikiner. Det er liksom helt greit, for da kan mennene nyte dem i en seksualisert setting. Men at en tildekket mor skal få amme babyen sin mens hun nyter en kaffe latte på en kafé; nei fysj så ekkelt Anonymkode: 54f5d...23f Ja, meste av reklameplakater er jo laget nettopp for at menn kan "nyte" dem...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #56 Skrevet 12. juni 2017 På 9.6.2017 den 10.50, AnonymBruker skrev: Dette er selvsagt generaliserende, men mitt inntrykk. Menn foretrekker bildet over (digre og med bevegelse) , og kvinner bildet under (små/middels og faste) Anonymkode: b4008...da2 Hva synes dere menn om de øverste brystene her? Er de stygge?? Sykkelkopp likte de ikke. Mine er veldig like( real deal) Anonymkode: e4c7b...e24
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #57 Skrevet 12. juni 2017 Hva føler du om kjønnsorganet ditt? Kanskje du er født i feil kropp. Anonymkode: b74fb...79f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå