Gjest hjelp Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 samboeren min trenger å gå ned i vekt, og jeg trenger et sunnere kosthold. Desverre er vi begge glad i det som ikke er så sunt, og selvdisiplinen er ikke den beste. tenkte å sette opp ulike retter for hver dag, silk at jeg handler inn sunt, og vet at det jeg lager er sunt og slankende. Ellers none tips om hva man bør ha i hus? trenger også gode oppskrifter på lett og god mat.. noen tips...??
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 samboeren min trenger å gå ned i vekt, og jeg trenger et sunnere kosthold. Desverre er vi begge glad i det som ikke er så sunt, og selvdisiplinen er ikke den beste. tenkte å sette opp ulike retter for hver dag, silk at jeg handler inn sunt, og vet at det jeg lager er sunt og slankende. Ellers none tips om hva man bør ha i hus? trenger også gode oppskrifter på lett og god mat.. noen tips...?? Mat: Mer fisk, grønnsaker og salat. Dette spiser nesten alle for lite av (bruk eddik/balsamico istendefor dressing på salater) Dessuten: Trening. Jeg tror det er det eneste som vil hjelpe i lengden når man liker god mat. Snakker av erfaring her
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #4 Skrevet 4. januar 2005 Mitt beste tips er å passe på å ha sunne og gode alternativer i skapene å ty til når trangen blir for stor! I tillegg er det fint å være bevisst på hva dere ikke kan greie dere uten, og finne gode ALTERNATIVER til disse. F.eks. peanøtter istedenfor potetgull, nøtter og frukt istedenfor smågodt, lettbrus i steden for vanlig osv.
søndagsengel? Skrevet 6. januar 2005 #5 Skrevet 6. januar 2005 Spis grovt brød med sunt og magert pålegg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 Mitt beste tips er å passe på å ha sunne og gode alternativer i skapene å ty til når trangen blir for stor! I tillegg er det fint å være bevisst på hva dere ikke kan greie dere uten, og finne gode ALTERNATIVER til disse. F.eks. peanøtter istedenfor potetgull, nøtter og frukt istedenfor smågodt, lettbrus i steden for vanlig osv. Enig. Alltid ha f.eks. gulrøtter tilgjengelig er også greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå