Gå til innhold

Angstanfall?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I stad så skjedde det noe. Jeg aner ikke hva som egentlig skjedde. Men jeg skulle hente meg litt vann. Og plutselig så kjenner jeg at jeg blir svimmel. Så jeg tenker "Jeg rekker og gå til rommet før jeg besvimer!" Så var jeg på vei til rommet også ble det værre og værre, begynte å miste synet. Så kom jeg meg til rommet og la meg på senga og rommet spinner. Jeg lukker øya og jeg ser masse mønster. Også banker hjertet skikkelig. Akkurat som om hjerte skal hoppe ut av kroppen. 

Det var rett før en tannlege time. Og jeg har tannlege skrekk. Kan det ha en sammenheng? 

Jeg stod oppreist så det kan ikke ha vært blodtrykksfall 

Anonymkode: 25be8...c07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det ha vært lavt blodsukker? Jeg får slikt kun når jeg er oppreist. Veldig ekkelt egentlig. Jeg kjenner ved at jeg blir litt kvalm, får vondt i magen og det svartner for meg. 

Det kan selvfølgelig være angst også 

Anonymkode: 561f6...aec

AnonymBruker
Skrevet

Usikker. Angstanfall oppleves nok individuelt men lurer på om du bare holdt på å besvime og ikke hadde et typisk angstanfall. Godt mulig det var av skrekk, lik de som ramler sammen når de skal ta blodprøve.

Angstanfall er nok individuelt men for meg gir det mer en følelse av at jeg snart kommer til å besvime som gjerne ikke er helt reell siden jeg gjør ting fysisk i affekt samtidig som jeg neppe vil klart om jeg reellt holdt på å svime av,. Det er mer en følelse av total nummenhet og at jeg ikke er i kroppen min. Synet blir uklart men det er mer som om alt vibrerer og jeg ser gjerne grå flekker, men det går ikke rundt for meg sånn som når jeg holder på å svime av.

Anonymkode: c053d...f41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror heller ikke det var angstanfall. Du nevner ikke at du ble redd, for tro meg, du blir grusomt redd når du har angst! Høres ut som du holdt på å besvime.

Anonymkode: 66b1f...76a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke igjen angstanfallene mine i beskrivelsen din. Kun blodtrykksfall og lavt blodsukker som gir de symptomene for meg.

Anonymkode: a2289...aee

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være migrene med aura. Det er skremmende, men angst er noe annet. Forskjellen på å bli redd og ha angst er stor. Vet ikke hvordan det kan forklares, men angst er lammende.

Anonymkode: a49a3...177

AnonymBruker
Skrevet

Ring 113. Det kan også være drypp.

Anonymkode: a49a3...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...