AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #101 Skrevet 9. juni 2017 På 6/7/2017 den 22.22, AnonymBruker skrev: Jeg tror du blir redd fordi du er forutinntatt pga erfaringene dine og fordi du ikke kjenner hundens språk. Vi som er vant med hunder vet hvordan de kommuniserer. Jeg opplever det aldri slik du beskriver. Når du ikke kjenner noens språk blir du usikker , det er naturlig. Både for mennesker og dyr. Hunder er i utgangspunktet ikke aggressive . Og de er Hvertfall ikke "urene". Dette er fantasi. De fortjener respekt på lik linje med alle av skaperens vesener. Anonymkode: 4c445...b8b Ja du har nok rett idet:) hunder er ikke urene i den forstand. Man kan fint røre dem, kose med dem osv..men man må vaske seg på hendene etterpå. Vi SKAL respektere alle dyr, uansett om man må vaske seg på henda, unngå å spise dem osv.. Anonymkode: 5527d...636
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2017 #102 Skrevet 10. juni 2017 rar logikk de muslimene har, hvorfor skule hunder være mer urene enn andre dyr egentlig
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #103 Skrevet 6. august 2017 På 10.6.2017 den 18.48, lurven skrev: rar logikk de muslimene har, hvorfor skule hunder være mer urene enn andre dyr egentlig Det er jo en myte. En forestilling. Ett eventyr. Det er ingen mening. Kun skapt i ett hode som skrev det ned, og så er folk så dumme at de tar det helt bokstsvelig! It's all in the mind!! Anonymkode: 4c445...b8b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #104 Skrevet 6. august 2017 Det er ikke bare muslimer som hater bikkjer, mange av oss andre syns verken de er søte eller koselige og vi syns de lukter vondt. Uansett rase. Samme med katter. Forøvrig er dette noe du heller kan spørre om på religionsforumet siden spørsmålet ditt er basert på religion og ikke hvorfor enkelte generelt ikke liker bikkjer. Har moddene tatt sommerferie enda? Anonymkode: e5934...7df 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #105 Skrevet 6. august 2017 På 7.6.2017 den 22.27, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er også glad i alle dyr, men jeg liker ikke hunder. Jeg vil fortsatt behandle de med respekt og verdighet. Jeg liker noen individer som har skilt seg ut fra den typiske hunden. Knipseøye tilbake til deg! Når det kommer til taxi sier det seg selv at det ikke er spesielt gunstig å få allergener inn på arbeidsplassen sin. Anonymkode: 90145...8d7 Det er mange butikker, restauranter, cafeer o.l. som ikke tillater hund så hva folk syter slik om muslimer skjønner jeg ikke. Er vel det som er greien nå, muslim ditt muslim datt...blablabla, om att og om att igjen. Anonymkode: e5934...7df
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #106 Skrevet 6. august 2017 Sitat Det er ikke bare muslimer som hater bikkjer, mange av oss andre syns verken de er søte eller koselige og vi syns de lukter vondt. Uansett rase. Samme med katter. Mange muslimer digger katter da, muhammed hadde en katt som het Muezza som ble behandlet som en gudinne nærmest I norge har jeg inntrykk av at de fleste muslimer er glade i kjæledyr, men jeg bor i Trondheim så mulig det er annerledes enn i Oslo. Anonymkode: 1e8fc...84e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #107 Skrevet 6. august 2017 På 7.6.2017 den 21.21, AnonymBruker skrev: Jeg er norsk uten religiøse forbindelser og hater hunder. Tror ikke at det var islam som spilte den avgjørdenede rollen her. Anonymkode: 90145...8d7 Ehh... hva hadde det med saken og gjøre. Nå var det snakk om muslimer, noe du da åpenbart ikke er... Anonymkode: b66cd...d3d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #108 Skrevet 6. august 2017 http://www.islam.no/faq_480_763_3345.aspx Ber deg lese i denne linken, takk. Anonymkode: 68368...c29
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #110 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange muslimer digger katter da, muhammed hadde en katt som het Muezza som ble behandlet som en gudinne nærmest I norge har jeg inntrykk av at de fleste muslimer er glade i kjæledyr, men jeg bor i Trondheim så mulig det er annerledes enn i Oslo. Anonymkode: 1e8fc...84e Det har jeg også hørt! De hadde vel katteguder i Egypt om jeg husker rett? Hvertfall i Tyrkia, Egypt, Somalia og Syria vet jeg de elsker katter Er jo til og med laget dokumentarfilm om tyrkeres forhold til katter. Men det er dessverre sånn at de ikke liker hunder noe særlig og det er helt utrolig. Husker da jeg hadde hund, har aldri følt meg så trygg på Grønland som når jeg gikk tur med han. Barna til muslimer blir vel opplært til å hate hunder og være slemme mot de. Ufin oppførsel. Anonymkode: b93ec...42b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #111 Skrevet 6. august 2017 Sitat Men det er dessverre sånn at de ikke liker hunder noe særlig og det er helt utrolig. Husker da jeg hadde hund, har aldri følt meg så trygg på Grønland som når jeg gikk tur med han. Barna til muslimer blir vel opplært til å hate hunder og være slemme mot de. Ufin oppførsel. Det virker så sykt at det er samme land som jeg bor i, jeg tror det beste hadde vært at de tilrettela for at flere innvandrere kan flytte ut av Oslo, slik at det blir lettere å intergrere. Det må jo være vanskelig å bli vant til norsk kultur, om du aldri omgåes norske eller bare har venner fra din egen kultur. De som er muslimer i mitt nærmiljø og på universitetet er så motsatt av det der, de har tilpasset seg omtrent alt og er en av oss. Har aldri sett noen med sånn heldekkende hodeplagg her (noen har sjal på hodet, men er det bading tar de det av), og ei jente i gruppa mi på universitetet elsker hunder, hun holdt på å le seg ihjel da vi fikk møte et kull valper før eksamen i fjor, og ble slikka i hele ansiktet. Ikke noe hysterisk vasking eller noe, tørka av hendene som oss andre etterpå og fortsatte med arbeidet. Helt sykt at noen kan være slemme med en gjennomsnittelig norsk Fido Anonymkode: 1e8fc...84e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #112 Skrevet 8. august 2017 Jeg tror også mange "utlendinger" er redde for hunder. I fattigere land kan det være en del aggressive løshunder som går til angrep osv. Anonymkode: 0dce9...a93
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #113 Skrevet 12. august 2017 På 7.6.2017 den 21.34, AnonymBruker skrev: Nei, hunder liker meg veldig godt og jeg liker individene jeg blir kjent med. Men på et generelt grunnlag liker jeg ikke hunder Anonymkode: 90145...8d7 På generelt grunnlag liker ikke jeg mennesker Men jeg kan like enkelte individer jeg er kjent med Anonymkode: f32da...9a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå