Gå til innhold

Anbefal meg et greit hotell i Amsterdam

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne som skal på reise noen dager til Amsterdam sammen med en venninne, ingen av oss har vært der før og det viktigste vi MÅ få med oss er kunstmuseum og Anne Franks hus.

Prøver å finne et sentralt hotell midt i byen. Forhåpentligvis ikke så langt unna togstasjonen og sentrum. Siden ikke jeg har vært der før aner jeg jo ikke helt hva som er å anbefale. Vil helst ikke ende opp i et dårlig strøk av byen.. 

Så har du noen forslag? 

Anonymkode: 04c0a...179

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der i fjor, og bodde på Singel Hotel. Nære både sentrum, togstasjonen og Anne Franks hus. Bor der gjerne igjen.

Anonymkode: 744bd...a65

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var der i fjor, og bodde på Singel Hotel. Nære både sentrum, togstasjonen og Anne Franks hus. Bor der gjerne igjen.

Anonymkode: 744bd...a65

Skulle akkurat til å foreslå dette hotellet! Veldig sentralt, ved en kanal, rolig strøk. Er ofte fullbooket, må være tidlig ute.

Anonymkode: d5673...28f

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste IX hotel!
Et supersjarmerende hotell som ligger midt i 9 straatjes, et utrolig sjarmerende nabolag rett ved Dam-plass.
Litt dyrere enn de vanlige hotellene, men absolutt verdt det.
Amsterdam er en liten by der det skal godt gjøres å bo usentralt uansett. Det er gangavstand til alt :-).

AnonymBruker
Skrevet

Amstel Botel! Det er en gammel båt som er gjort om til hotell. Standarden er enkel, og det er ganske billig å bo der. Må ta en kprt båttur over til byen, men det var bare koselig. 

Anonymkode: f96e8...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...