Gå til innhold

Ny adresse, pakkebestilling, tid osv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal flytte til et annet fylke, og har allerede meldt flytting til folkeregisteret (i helgen). 

Jeg er en flittig eBay handler, og har bestilt fire pakker siden jeg meldte flytting. Jeg valgte da å sende pakkene til min fars adresse, som bor på samme sted som meg (vi har dog ikke samme adresse). Noen som vet når jeg kan ta i bruk den nye adressen min? Har ikke hørt noe fra folkeregisteret enda. 

Anonymkode: 7e2a0...5a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når er det selve flyttingen skal skje?

Du kan fint få ting sendt til din nåværende adresse, men husk å få ettersendt posten til din nye adresse fra den datoen det skjer. Posten.no gjør du det

Anonymkode: 6ccb1...374

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er det selve flyttingen skal skje?

Du kan fint få ting sendt til din nåværende adresse, men husk å få ettersendt posten til din nye adresse fra den datoen det skjer. Posten.no gjør du det

Anonymkode: 6ccb1...374

Selve flyttingen blir ikke før om noen uker, men pga jeg har søkt skole i fylket så måtte jeg endre adressen i folkregisteret nå. Tusen takk for svar. 

AnonymBruker
Skrevet
På Wednesday, June 07, 2017 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg skal flytte til et annet fylke, og har allerede meldt flytting til folkeregisteret (i helgen). 

Jeg er en flittig eBay handler, og har bestilt fire pakker siden jeg meldte flytting. Jeg valgte da å sende pakkene til min fars adresse, som bor på samme sted som meg (vi har dog ikke samme adresse). Noen som vet når jeg kan ta i bruk den nye adressen min? Har ikke hørt noe fra folkeregisteret enda. 

Hvor gammel er du? 

Når du har postkasse og har endret adressen din hos Skatteetaten og hos Posten.no så kan du bruke postkassen der du bor. Men bestiller du fra ebay, så må du endre adressen inne på ebay sine sider også. Du kan ikke bruke din far sin adresse, uten å bruke en den som en C/O adresse. 

Anonymkode: 6e975...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...