Gå til innhold

Hvordan gjennomfører man sextreff?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 og har aldri hatt one night stands. Har hatt 9 forskjellige sexpartnere, men har vært i forhold med eller datet alle. Nå er jeg singel og har lyst til å ha sex. Jeg traff en på Tinder nå som jeg vet hvem er, for vi var på én date i fjor. Vi hadde ikke sex, men han trakk seg fordi han hadde truffet ei annen jente. 

Nå har vi avtalt en filmkveld hos meg. Jeg tror han er litt sjenert, men jeg tror også at sex ligger litt i kortene. 

Hvordan går jeg fram? Skal jeg skjenke han litt (haha), eller bare se film og begynne å stryke litt på han osv? Hva hvis han takker nei til alkohol fordi han skal kjøre hjem? Skal jeg si at han kan sove over? Føler meg så billig da....

Tips mottas med takk!

Anonymkode: d6610...0ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du likt å bli behandlet? Du må være ærlig på at du ser etter elsker, ikke kjæreste.

Tilby alkohol og overnatting. Det er helt innafor og ikke billig så lenge du er åpen.
Vis litt hud, få blikk-kontakt, men la han ta initiativet. Gutta liker å jakte litt da. Tar han ikke initiativet så la han sove på sofaen og finn en annen.

Kos deg da!:nordvesta:

Anonymkode: fb0f3...323

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Hva med å ikke planlegge alt på forhånd steg for steg? Legg en flaske prosecco på kjøling og velg film med omhu. Så tar du det litt sånn som det faller seg? Sex må ikke overtenkes. Men dersom du egentlig spør om du kan være frempå og ta styringen akkurat nok til at "rett" stemning settes, så er svaret selvsagt ja.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si det rett ut som det er?

Du vil han skal fitteknulle deg?

Hadde i hvertfall gjort meg klin gæærn 😍😍

Anonymkode: 744f6...f52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si det rett ut som det er?

Du vil han skal fitteknulle deg?

Hadde i hvertfall gjort meg klin gæærn 😍😍

Anonymkode: 744f6...f52

Hvor gammel er du? Jeg vil bli fitteknullet😉

Anonymkode: 75298...f7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for et samfunn. Brette seg ut for fremmede folk. Finn dere kjæreste for guds skyld. Er dere ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter med hyppige sexpartnere og kondom hjelper ikke. 300 kvinner dør hvert år av denne sykdommen. Knip beina sammen!

Anonymkode: 1cf0f...078

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Best er å si det som det er. Hvis du ønsker sex og overnatting den kvelden, så si til han på forhånd "Hvordan sprit skal jeg kjøpe inn? Tenkte vi kunne ta noen drinker ;) "  eller "Er det en spesiell vin du foretrekker eller? ;) " så han også skjønner at det ligger i kortene. Om begge liksom ikke vet hundre prosent at det skal skje, så kan det være veldig kleint, at man hinter , mottar hint men ikke er helt sikker så man tør ikke ta steget og frem og tilbake.
Det beste er å ta noen drinker, prate løst og fast, men ha på tven uten lyd i bakgrunnen så man kan ha noe annet å rette blikket til og ikke bare sitte oppslukt av hverandre, og sette på lyden hvis det er noe morsomt dere kan le av sammen eller det blir kleint og stille. "Oi det så morsomt ut" sette på lyden litt. For eksempel standup er bra, icebreaker. Stemningen blir bedre med litt drikking, og standup kan føre til mer tullete stemning, og tulling fører til lettere flørting, istedet for sånn veldig kalkulert og streit flørting.

Anonymkode: e6074...a15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg møter folk for sex ber jeg dem ikke på drikke, film og overnatting, jeg ber dem på sex. Så er det bare å gå rett på når han kommer inn døra. Slipper klein stemning, og har senga for deg selv etterpå. Hvis du er usikker første gangen kan du jo spørre når han kommer: vil du virkelig se den filmen her eller vil du ha en bj?

Anonymkode: c592c...2a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg møter folk for sex ber jeg dem ikke på drikke, film og overnatting, jeg ber dem på sex. Så er det bare å gå rett på når han kommer inn døra. Slipper klein stemning, og har senga for deg selv etterpå. Hvis du er usikker første gangen kan du jo spørre når han kommer: vil du virkelig se den filmen her eller vil du ha en bj?

Anonymkode: c592c...2a7

Så enig! Enkelt, frempå, funker. Skjønner ikke hvorfor man skal pakke det inn i alkohol og "få mannen til å jakte" når det bare er sex man vil.

Anonymkode: 4bfaf...9a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for et samfunn. Brette seg ut for fremmede folk. Finn dere kjæreste for guds skyld. Er dere ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter med hyppige sexpartnere og kondom hjelper ikke. 300 kvinner dør hvert år av denne sykdommen. Knip beina sammen!

Jeez. For oss som ikke har vokst opp i et gladkristent samfunn og fortrengt det så er sex et behov. Så glad jeg er ung i dag.

Anonymkode: 4bfaf...9a4

• Liker 4
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

e6074...a15

Endret av Mippi
  • 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

bare å spørre tror jeg :)

Anonymkode: 865ef...d10

AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2017 den 22.55, AnonymBruker skrev:

300 kvinner dør hvert år av denne sykdommen. 

Relativt marginalt, med andre ord?

Anonymkode: 744f6...865

Skrevet
12 timer siden, Leiadenrare skrev:

vær litt spontan hihi :P

Treffe meg for sex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...