Gå til innhold

Smerter i kroppen???

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan dette skyldes? 

Jeg er 27 år, sunn og generelt frisk kvinne. De siste årene har jeg slitt med smerter i kroppen og kramper. 

Vondter: korsrygg, brystrygg, skuldre, brystkasse, rumpe og lår. Heldigvis ikke samtidig. Ikke så innmari vondt heller, men nok til at jeg plages. 

Kramper i ryggen når jeg legger meg. 

Jeg står og går hele dagen. Enten på jobb eller nå som jeg er hjemme med barn. Da er det husarbeid hele dagen. 

Jeg har tidligere vært dårlig til å spise, vært ganske undervektig og for lite næring, samt slitt med stress og depresjon  (som førte til ryggvondt, ble oppdaget av lege og fikk behandling med fysio og psykolog). Ting ble bedre. Ble gravid og begynte derfor å spise vanlig. Har sunn vekt nå, og ingen problemer med mat lenger. 

Jeg bruker gode sko ute, løfter riktig. 

Er utslitt på kvelden pga smerter, og det går utover sexlivet. Får så sinnsykt dårlig samvittighet for den snille mannen min:(  

Vil ikke gå til legen igjen pga dette.. hun er fantastisk, men jeg føler jeg ikke har vondt nok, og orker ikke ny runde med behandling:/ 

Hva kan dette være? Hva hjelper?? 

Anonymkode: 46eb8...f77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok til legen. Hvis du har så vondt at det går ut over hverdagen så sier det seg selv at noe må sjekkes 

Anonymkode: 9b78d...ccb

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke trener kan nok det være en grunn. 

Anonymkode: 13c37...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...