AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Hei alle sammen! Sorry detaljer Har en cyste på høyre eggstokk som er 3x4 cm stor. Dette var en helt vanlig cyste. Skal tilbake om 3 mnd for å sjekke om den var gått tilbake eller om jeg kanskje må få den fjernet. Men for 3-4 dager siden hadde jeg og min kjæreste samleie. Etter det fikk jeg brunt utflod hele dagen, og på kvelden/natten begynte jeg å blø. Har idag blødd i 3 dager , og det kommer rikelig med blod. Ikke hele tiden men spesielt da jeg reiser meg, og om jeg "presser" så kommer det en del Kan man blø av cyste? Anonymkode: 1ce98...95b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Du kan blø fra en cyste, men blodet forblir i bukulen, det kommer ikke ut gjennom skjeden. Blødning fra skjeden kommer enten fra livmoren eller i fra skjeden. Cyster på eggstokker, er like vanlige eller uvanlige enten de er væskefyllte eller blodfyllte. Vet du om det var en sjokolade-/blodcyste du fikk påvist eller om den sannsynligvis var fyllt med væske? Ved sjokoladecyste så er sannsynlighetene for at du har endometriose stor. Anonymkode: b721d...58c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå