Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Har du?

Ja. Jeg skriver meningen min. Du skriver sjelden noe annet enn regelrett kopi av andre her inne. En setning stort sett. Eller en oppbrukt meme. 

Anonymkode: 41751...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6/7/2017 den 20.14, MoskusMoskus skrev:

En mynt har alltid to sider. Her ser vi bare den ene siden, men jeg ser at rosetoget og hallelujakoret er i gang med å hetse denne stakkars gutten som helt sikkert har poeng å komme med som nyanserer dette ensidige bildet. Men neida, han skal slenges på bålet, det skal serveres 650 kg med forståelse, medynk og kritikk av gutten. Deg selv? "Nei, det er bare han!"

Det er sånn nettforum fungerer. Dette er ikke parterapeuten eller familievernkontoret. Folk vil selvfølgelig bare få høre hennes historie, siden det er hun som skriver innlegget. Eller hva mener du vi skal gjøre her? Få henne til å invitere ham i forumet, eller lage en felles blogg der vi alle kan få lese alle mulige varianter av historien? Dikte opp hans versjon og gi råd i tråd med det? "Han er sikkert egentlig kjempesnill, ikke slett ham!!!". 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært intim med han ts?

Anonymkode: 76a9a...d2f

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, sol87 skrev:

Det er sånn nettforum fungerer. Dette er ikke parterapeuten eller familievernkontoret. Folk vil selvfølgelig bare få høre hennes historie, siden det er hun som skriver innlegget. Eller hva mener du vi skal gjøre her? Få henne til å invitere ham i forumet, eller lage en felles blogg der vi alle kan få lese alle mulige varianter av historien? Dikte opp hans versjon og gi råd i tråd med det? "Han er sikkert egentlig kjempesnill, ikke slett ham!!!". 

Akkurat :) 

Samtidig må jeg jo si jeg har dissa meg selv mer enn han i denne tråden. Også sagt han ikke er en drittsekk. Men folk leser ikke det som står skrevet. De bare antar etter å ha fått med seg hovedkonteksten i innlegget. 

Anonymkode: 6a339...6ef

• Liker 1
Skrevet
På 9.6.2017 den 0.09, sol87 skrev:

Men dere leser dette selvsagt som kun hans feil. Her ligger jo ubalansen. Dere leser ikke kritisk, hver gang en gutt kritiseres så stormer dere til og skal støtte jenta som klager sin nød over den fæle gutten. Og så skal selvsagt flere henge seg på og klage over ham. Og litt sutring og klaging over menn generelt er det jo alltids plass til, noe TS selv legger opp til med sin tråd. Hun er sur på ham og blir fornøyd når dere skal kritisere ham og sutre over menn generelt.

Skrevet
16 timer siden, MoskusMoskus skrev:

Men dere leser dette selvsagt som kun hans feil. Her ligger jo ubalansen. Dere leser ikke kritisk, hver gang en gutt kritiseres så stormer dere til og skal støtte jenta som klager sin nød over den fæle gutten. Og så skal selvsagt flere henge seg på og klage over ham. Og litt sutring og klaging over menn generelt er det jo alltids plass til, noe TS selv legger opp til med sin tråd. Hun er sur på ham og blir fornøyd når dere skal kritisere ham og sutre over menn generelt.

"VI"? Svaret mitt var det første, og det var til deg, jeg har ikke gjort meg opp noen mening om ham, jeg synes bare det er latterlig å etterspørre den andres versjon av historien når det åpenbart er umulig. Når har jeg sutret over menn generelt, forresten? Personlig er jeg veldig fornøyd med mennene i livet mitt, men ikke alle er like heldige med kvinner og menn de møter i livet. Kanskje du skal slutte å ta det som skrives på forumet personlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, MoskusMoskus skrev:

Har du enda ikke lest tråden? Du kan jo ikke uttale deg om hva som står skrevet her, om du ikke leser tråden. Hvor har jeg sagt at han fyren her er slem og jeg en engel? 

Kort fortalt så handlet dette om at damer ofte lar det gå langt tid med håp, selv om de innerst inne vet at fyren ikke er der. Alt for mange jenter niholder på slike i håp om å bli sett. Jeg oppfordret de til å gå videre. Det står ingen ting om slemme menn og alt for snille jenter. Så jeg skjønner virkelig ikke dine hensikter i denne tråden her i det hele tatt. 

Anonymkode: 6a339...6ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...