AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Endelig. Etter ett år med nesten daglig kontakt, men bare av og på hele tiden. Ett år hvor jeg gikk og håpet han skulle se meg. Men ett år hvor han bare har søkt bekreftelse og ingen ting annet. Når jeg ser han gjør det samme med andre damer også, så fortjener han å miste min. Han kan ikke bare holde en haug jenter på gress kun for eget egoboost. Så jeg sletta han. Den satt langt inne men når det var gjort så var det en lettelse. Det er for mange jenter som holder på slik som meg. Går og håper og håper. Det er jo bortkasta tid. Så jeg håper dette kan være til hjelp for andre som meg. Som er i samme situasjon. Tør å slett. Og gå videre. Anonymkode: 6a339...6ef 12
FluffyJuggernaut Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Fint for deg. Mennesker som bare tar klarer man seg bedre uten i lengden. Og nå som du ikke blir å gi han din oppmerksomhet, så blir du kunne møte noen som faktisk blir å fortjene tiden og oppmerksomheten din. 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endelig. Etter ett år med nesten daglig kontakt, men bare av og på hele tiden. Ett år hvor jeg gikk og håpet han skulle se meg. Men ett år hvor han bare har søkt bekreftelse og ingen ting annet. Anonymkode: 6a339...6ef Har du prøvd å kommunisere tankene dine med denne mannen, eller går du bare rundt og dagdrømmer? Du virker som en innadvent type. Anonymkode: bbbb4...d1a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å kommunisere tankene dine med denne mannen, eller går du bare rundt og dagdrømmer? Du virker som en innadvent type. Anonymkode: bbbb4...d1a Ja absolutt. Har sagt ifra at jeg har følelser for han og at jeg ville mer. Jeg er også veldig åpen og sosial. Men han har kommet med løgner når han har truffet andre blant annet. Det toppa seg nå når han ble kjent med en dame jeg vet hvem er. Hun er helt super. Og så så jeg jo hvordan han behandlet henne. Og da så jeg ting klarere. Hun fortjener heller ikke å bli en av alle de som er på gress. Så jeg sletta han. Uten å si noe. Anonymkode: 6a339...6ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Gratulerer. Du gjorde det riktige her, og håper som du sier historien din inspirerer andre kvinner som blir holdt på gress eller er en av mange flørter og ffs til å innse det samme og kutte kontakt! Anonymkode: ca7a5...145 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer. Du gjorde det riktige her, og håper som du sier historien din inspirerer andre kvinner som blir holdt på gress eller er en av mange flørter og ffs til å innse det samme og kutte kontakt! Anonymkode: ca7a5...145 Ja jeg håper det. Vi gir gutta for enkel tilgang uten at de må gjøre noe igjen. Naive som vi kan være. Dessverre. Anonymkode: 6a339...6ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 Navnet hans starter ikke tilfeldigvis på E? Kjenner meg så ufattelig igjen. Fatter ikke at det finnes så mange drittsekker. Anonymkode: ad0a1...f5e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Navnet hans starter ikke tilfeldigvis på E? Kjenner meg så ufattelig igjen. Fatter ikke at det finnes så mange drittsekker. Anonymkode: ad0a1...f5e Nei. Og drittsekk er han ikke. Jeg var naiv og han var jævlig heldig. That's it. Anonymkode: 6a339...6ef
Gjest Axl Rose Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Ok. Gratulerer. Dummeste folk kan gjøre er å gå å vente på og håpe på ting skal skje.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 Takk ja det var på tide. Men man lever jo med et dust håp, som kan bli litt overskyggende. Det er trist men også en lettelse nå er jeg i hvert fall fri for å kunne gå videre Anonymkode: 6a339...6ef
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Og drittsekk er han ikke. Jeg var naiv og han var jævlig heldig. That's it. Anonymkode: 6a339...6ef Heldig? Hva mener du med at han var jævlig heldig? Jo. Man er drittsekk når man holder flere kvinner på gress, og lyver om det til alle kvinnene og får hver og en av dem til å føle seg spesiell. Man er en drittsekk når man ikke klarer å være ærlig fra starten av at man ikke er ute etter noe seriøst men heller vil ha det gøy. Anonymkode: ad0a1...f5e 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig. Etter ett år med nesten daglig kontakt, men bare av og på hele tiden. Ett år hvor jeg gikk og håpet han skulle se meg. Men ett år hvor han bare har søkt bekreftelse og ingen ting annet. Når jeg ser han gjør det samme med andre damer også, så fortjener han å miste min. Han kan ikke bare holde en haug jenter på gress kun for eget egoboost. Så jeg sletta han. Den satt langt inne men når det var gjort så var det en lettelse. Det er for mange jenter som holder på slik som meg. Går og håper og håper. Det er jo bortkasta tid. Så jeg håper dette kan være til hjelp for andre som meg. Som er i samme situasjon. Tør å slett. Og gå videre. Anonymkode: 6a339...6ef Hva prater du om egentlig? Slette han? Hva gjør han med andre damer? Anonymkode: 1a6a9...321
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #14 Skrevet 7. juni 2017 31 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Det var på tide, gratulerer. Hender det at du har en unik tanke/mening? Anonymkode: 41751...6ba
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2017 #15 Skrevet 7. juni 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hender det at du har en unik tanke/mening? Anonymkode: 41751...6ba Har du? Endret 7. juni 2017 av Catalina Culès
CaraCaraMia Skrevet 7. juni 2017 #16 Skrevet 7. juni 2017 Imponert! Veldig bra Jeg vet selv hvor vanskelig dette kan være, men du trenger ikke en sånn vimsefant som det der. Er altfor mange menn som ikke er ærlige og dater 100 damer om gangen som de lover gull og grønne skoger. Skjønner ikke at de orker jeg. Masse lykke til videre! 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #17 Skrevet 7. juni 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig? Hva mener du med at han var jævlig heldig? Jo. Man er drittsekk når man holder flere kvinner på gress, og lyver om det til alle kvinnene og får hver og en av dem til å føle seg spesiell. Man er en drittsekk når man ikke klarer å være ærlig fra starten av at man ikke er ute etter noe seriøst men heller vil ha det gøy. Anonymkode: ad0a1...f5e Klart han var heldig. Han sa han var redd for å inngå et forhold, men joda han ga meg håp flere ganger også. Og han sier/gjør nok det samme med flere. Men kan ikke se for meg at han lover noen troskap og eksklusivitet. Så da har han jo ryggen fri. De vet å balansere sannhet og det å gi håp, på en hårfin måte. Så på den ene siden er han jo ærlig. På den andre litt umoralsk. Men så lenge vi damer gir han det han vil ha, så er det jo vår feil. Ikke hans. Anonymkode: 6a339...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #18 Skrevet 7. juni 2017 10 minutter siden, CaraCaraMia skrev: Imponert! Veldig bra Jeg vet selv hvor vanskelig dette kan være, men du trenger ikke en sånn vimsefant som det der. Er altfor mange menn som ikke er ærlige og dater 100 damer om gangen som de lover gull og grønne skoger. Skjønner ikke at de orker jeg. Masse lykke til videre! Takk Personlig kunne jeg selv heller aldri datet flere samtidig. Det er bare helt umulig i min verden. Anonymkode: 6a339...6ef
MoskusMoskus Skrevet 7. juni 2017 #19 Skrevet 7. juni 2017 En mynt har alltid to sider. Her ser vi bare den ene siden, men jeg ser at rosetoget og hallelujakoret er i gang med å hetse denne stakkars gutten som helt sikkert har poeng å komme med som nyanserer dette ensidige bildet. Men neida, han skal slenges på bålet, det skal serveres 650 kg med forståelse, medynk og kritikk av gutten. Deg selv? "Nei, det er bare han!"
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #20 Skrevet 7. juni 2017 24 minutter siden, MoskusMoskus skrev: En mynt har alltid to sider. Her ser vi bare den ene siden, men jeg ser at rosetoget og hallelujakoret er i gang med å hetse denne stakkars gutten som helt sikkert har poeng å komme med som nyanserer dette ensidige bildet. Men neida, han skal slenges på bålet, det skal serveres 650 kg med forståelse, medynk og kritikk av gutten. Deg selv? "Nei, det er bare han!" Kan du være så vennlig å lese hele tråden takk? Anonymkode: 6a339...6ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå