Gjest Smilet Skrevet 31. juli 2002 #1 Skrevet 31. juli 2002 Hva sakl vi gi våre forlovere som virkelig går inn for å gjøre alt det beste for oss??? Er det noen som har litt orginale ideer, vær så snill!!!!! :o
Gjest Rose, ikke innlogget Skrevet 31. juli 2002 #2 Skrevet 31. juli 2002 Ta de med ut på en god middag! Send de fineste dekorasjonene etter festen med de hjem som et minne. Gi de en forstørrelse av et bilde av dere fire sammen tatt i bryllupet. Inviter dem på hyttetur/hotellweekend med god mat og avslapping.
09.08.2002 Skrevet 1. august 2002 #3 Skrevet 1. august 2002 Jeg har kjøpt smykke i gave til min toastmaster! Min forlover fikk en liten jente sist uke. Skal derfor kjøpe en litt ekstra fin gave til den lille jenta! Tror hun vil sette pris på det.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #4 Skrevet 1. august 2002 tenkte bare vi skulle ha de til middag og gi de et bilde av oss 4 eller event brud/forlover osv får se. Synes ikke de gjør så utrolig mye, det er liksom utdrikkingslaget og hjelp på dagen, ellers har ikke vi fått noe hjelp. Så jeg vet ikke om jeg vil takke forloverne spesielt ??? tror det blir litt overflødig, eller forventes dette ??
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #5 Skrevet 1. august 2002 tenkte bare vi skulle ha de til middag og gi de et bilde av oss 4 eller event brud/forlover osv får se. Synes ikke de gjør så utrolig mye, det er liksom utdrikkingslaget og hjelp på dagen, ellers har ikke vi fått noe hjelp. Så jeg vet ikke om jeg vil takke forloverne spesielt ??? tror det blir litt overflødig, eller forventes dette ??
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #6 Skrevet 1. august 2002 tenkte bare vi skulle ha de til middag og gi de et bilde av oss 4 eller event brud/forlover osv får se. Synes ikke de gjør så utrolig mye, det er liksom utdrikkingslaget og hjelp på dagen, ellers har ikke vi fått noe hjelp. Så jeg vet ikke om jeg vil takke forloverne spesielt ??? tror det blir litt overflødig, eller forventes dette ??
09.08.2002 Skrevet 1. august 2002 #7 Skrevet 1. august 2002 Noen forlovere forventer kanskje dette. Jeg spurte min forlover rett ut en gang om hun forventet noe og om hun hadde fått noe da hun var forlover for en annen venninne. Hun sa da klart nei på begge deler. Men selvsagt om forloveren har hjuplet en på mange måter med forberedelser så burde man nok tenke på på å gi noe...
Gjest gjest Skrevet 18. august 2002 #8 Skrevet 18. august 2002 Våre forlovere fikk kun takkekort etterpå. Egentlig hadde vi tenkt å gi skikkelige gaver, men ingen av dem hjalp til med noe spesielt. Kvelden før vielsen spurte vi om de kunne hjelpe oss å pynte lokalene, bare for å være sammen - samtidig som vi skulle ligger over hos hver vår forlover. Den ene forloveren kunne ikke pga av husvask, den andre giddet ikke. videre skulle hans forlover kjøre bilen vår fra kirke til fotograf og deretter til lokalet, dette fordi vi skulle være fem inkl en brudepike. Han hadde begynt å drikke før vielsen, så vi måtte droppe å ha med brudepiken i bilen, og få en annen til å kjøre oss....Hadde vi derimot vært fornøyd ville vi enten gitt dem et bilde fra fotografen, noe de ønsket seg, eller f.eks kunst slik vi ga de andre som hjalp oss
Tullerusk Skrevet 18. august 2002 #9 Skrevet 18. august 2002 Vi inviterte dem på en koslig fondue kveld hjemme hos oss, torsdagen før bryllupet. Også fikk de en forstørrelse av brudebilde med oss alle fire på til jul.
viwi Skrevet 18. august 2002 #10 Skrevet 18. august 2002 HUff dette har jeg tenkt mye på. Men nå er jeg kommet fram til at min forlover ikke får annet enn vanlig takkekort+ at hun skal få et bilde av oss og forloverne som vi har forstørret litt. Vi fikk ingen hjelp av henne til bryllupet så derfor gidder jeg ikke gi henne noe ekstra.. Min manns forlover derimot tenkte vi å gi noe orginalt i tillegg til bildene. Han sto på som bare det før bryllupet og fortjener virkelig en stor takk! Vi vet ikke enda hva vi skal gi- cognac blir liksom litt kjedelig... Men jeg håper jo og at noen herinne har et tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå