Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av gladsoe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh, det var ikke riktig det jeg tenkte på når jeg leste, "for lite mellomrom mellom puppene"...

Anonymkode: 1576d...e3d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, gladsoe skrev:

Er det noen av dere som sliter med å finne riktig bhstørrelse? Jeg tror jeg har komt frem til at jeg har for lite mellomrom mellom brystene mine. De er normal størrelse og ikke opererte. Jeg har bher i størrelse 65D, 70C/D og 75 C/D og ingen sitter skikkelig. Har prøvd å måle meg på forskjellige nettsider og alle sier 70C. Problemet er at niplene detter ut etter at jeg har beveget meg litt. Bhen kan sitte som støpt, men med en gang jeg hsr hatt den på en stund så er jeg nødt til å dytte puppene tilbake inn i cupen. Noen av bhene er også litt for store, og det samme skjer.. dette er så utrolig irriterende, for jeg må alltid kjenne etter og dytte dem på plass, også i offentligheten. 

Skjer dette også om du har på en bh som dekker mer av brystet som her?

20132huge.jpg

Anonymkode: 9b60b...125

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem som deg! Har veldig tette pupper, har kløft i fritt fall. Løsningen min er balconette-bhene til HM, de med avtagbare stropper. Prøv! :D 

Anonymkode: 5b846...92f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, gladsoe skrev:

Er det noen av dere som sliter med å finne riktig bhstørrelse? Jeg tror jeg har komt frem til at jeg har for lite mellomrom mellom brystene mine. De er normal størrelse og ikke opererte. Jeg har bher i størrelse 65D, 70C/D og 75 C/D og ingen sitter skikkelig. Har prøvd å måle meg på forskjellige nettsider og alle sier 70C. Problemet er at niplene detter ut etter at jeg har beveget meg litt. Bhen kan sitte som støpt, men med en gang jeg hsr hatt den på en stund så er jeg nødt til å dytte puppene tilbake inn i cupen. Noen av bhene er også litt for store, og det samme skjer.. dette er så utrolig irriterende, for jeg må alltid kjenne etter og dytte dem på plass, også i offentligheten. 

Du har feil bhstørrelse. Gå og bli målt hos noennsom kan måle. Det er ikke kroppen det er noe galt med. Kroppene ble laget lenge før bhene  ble oppfunnet. 

Anonymkode: c824b...647

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får du til å tittyfucke?

Anonymkode: 30158...b0a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...