AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 ??! Kanskje hun ikke rekker OL. Anonymkode: f462f...fe4
Irja Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Nei. Ingen tvil om at dette er en kjip sak. Salven hjalp selvfølgelig ikke på gliden i skisporet, men reglene er like for alle - også søte Therese.... 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Synd på henne, ja. Jeg tror nok hun havnet i uføre grunnet ubetenksomhet, men på den andre siden må hun dømmes på lik linje med andre som tester positivt. Anonymkode: c50f6...ff2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Pearl2.0 Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Ikke synd på henne, men tenker det var uheldige omstendigheter som førte til at det ble som det ble. Hun må ta straffen som alle andre. 1
Apis Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Selvsagt, vis en ser hennes sak isolert, sammenligner en feks derimot med en 6 åring som sitter på en haug med grus, av det som engang var et hus i Aleppo , blir det et annet svar
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Nei,det er ikke synd på henne. Hun visste da hva regler var,og når hun spør legen må hun jo ha tenkt selv,uten å undersøke videre. Men ønsker hun kommer hardt tilbake etter straffen da. Egentlig,ved nærmere ettertanke så bryr jeg meg ikke stort. Sorry. Fotball er min greie :-)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Dama som gråt uten å felle ei tåre? Nja, hun er jo fra Dalsbygda og folka der er heller spesielle. Ja, jeg har bodd der. Men sett bort fra det, nei. Hun er manipulativ, psykopat, sjarmerende men falsk. Anonymkode: d23a4...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Johaug påstod faktisk at hun viss nok "trippelt-sjekker" alt mulig som hun får i seg. Men likevel presterer hun å avgi positiv doping-prøve. Deretter står hun frem på TV, og legger all skylden over på noen andre. Ren ansvarsfraskrivelse der altså.... Andre idrettsutøvere sjekker faktisk opp mot listene til for eksempel Anti-doping Norge. De tar rett og slett ANSVAR for hva de får i seg. De følger regelverket, og unngår dermed å risikere noe galt.. Anonymkode: d7c04...9ae 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 Ja det er synd i henne. Hun er norsk, og derfor bør hun ikke dømmes for doping. For norske doper seg ikke slik som alle andre utendlandske. /sarkasme av. Anonymkode: 46e41...2c7 3
Jacklost Skrevet 7. juni 2017 #14 Skrevet 7. juni 2017 Nei, på ingen måte. Hun er velstående og lever av hobbyen sin. Hun er også en svært usympatisk person, så nei. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #16 Skrevet 7. juni 2017 45 minutter siden, Jacklost skrev: Nei, på ingen måte. Hun er velstående og lever av hobbyen sin. Hun er også en svært usympatisk person, så nei. På hvilken måte er hun usympatisk? Anonymkode: d3760...0af
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #17 Skrevet 7. juni 2017 Tja, jeg synes jo synd på henne fordi det alle (også de som nå søker å få henne utestengt) involverte er enige om at det er en ren tabbe etter alt å dømme koster henne fryktelig mye. Det er selvfølgelig surt. På den annen side er det klart hun må bære ansvaret for det, selv om det er kjipt, så jeg mener ikke hun skal slippe unna av den grunn. Anonymkode: d4faf...4de
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #18 Skrevet 7. juni 2017 Hun har tatt et medikament uten å sjekke om det var lovlig. Hun stolte på legen sin og sjekket ikke selv, selv om ansvaret ligger på henne Hun har selv sagt at hun er nøye på å trippesjekke slikt Og så sjekket hun visst ikke likevel. Som regel går slikt bra, men det gjorde ikke det denne gangen. Det hadde gått bra om hun selv hadde trippelsjekket slik som hun sa hun gjorde (og burde gjøre, da det er HENNES ansvar). Nei, hun er ikke et dophue, men hun har brutt regler som har ganske leie konsekvenser. Ikke bare for henne, men for de som jobber rundt henne. Og disse konsekvensene må hun jo ta. Hun er voksen og vet (bør vite) hvilket ansvar som følger med i jobben sin. Hun er ikke slem. Hun er sikkert veldig grei. Veldig populær er hun ihvertfall. Men hun må fortsatt ta straffen når hun gjør et lovbrudd. Jeg synes synd på henne, men tenker at hun selv har satt seg i denne situasjonen. Anonymkode: 76128...439
Gjest Newroz Skrevet 7. juni 2017 #19 Skrevet 7. juni 2017 Forstår at det er kjipt for henne, men syns ikke det er synd på henne. Hun har gjort det virkelig bra i idretten sin, fått masse positiv oppmerksomhet, tjent masse penger, hatt folk som bare jibber for at hun skal yte og ha det best mulig. Selv om hun er utestengt har hun et stort apparat rundt seg, mange som støtter henne, venner pg familie, kollegaer som griner for henne på tv, og fortsatt sponsorer. At hun får kritikk for å brutt reglene og blir utestengt for å ha brutt reglene fører ikke til at det er synd på henne syns jeg. Jeg vil si hun er utrolig heldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå